AndroidHealthClinic

de markrot saga: van bodybuilder naar powerlifter

Bezoekers in dit topic

Zo, de laatste zware training voor de wedstrijd.
Ik heb besloten vandaag de wedstrijd proberen na te bootsen.

Squat:
1x150
1x155
1x160

Bench:
1x110
1x115
1x120

Ging wel best lekker en easy eigenlijk. Ik heb dus wel goede verwachtingen.
Bodyweight is ook in orde.

Kwam helaas niet aan de DL toe. Die ga ik morgen nog eventjes proberen.

Iets verderop in de week nog een lichte training en verder rust :)
 
Je weet dat de wedtrijd zondag al is he? Nu dezelfde kilo's erop willen hebben als op de wedstrijd lijkt me niet zo slim. Je moet een beetje vertrouwen hebben in je kracht, safe openen en dan stappen maken

---------- Toegevoegd om 06:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:26 ----------

Zeker met deadliften zou ik niet meer zwaar gaan
 
Je weet dat de wedtrijd zondag al is he? Nu dezelfde kilo's erop willen hebben als op de wedstrijd lijkt me niet zo slim. Je moet een beetje vertrouwen hebben in je kracht, safe openen en dan stappen maken

---------- Toegevoegd om 06:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:26 ----------

Zeker met deadliften zou ik niet meer zwaar gaan

Nee, het is wel kort idd.
Maargoed 1 rep, en onder fail 6 dagen van te voren kan net wel denk ik.
DL ga ik straks denk ik tot mijn opener (180).
 
Zou voortaan je zwaarste training echt wat eerder doen. Zelf doe ik die 2 weken voor de wedstrijd.

Vandaag nog naar een zware deadlift werken is ook niet echt nodig. Je opener zou je sowieso altijd wel moeten halen.
 
in b4 mark zn dl wordt wéér afgekeurd. <3
 
Zou voortaan je zwaarste training echt wat eerder doen. Zelf doe ik die 2 weken voor de wedstrijd.

Vandaag nog naar een zware deadlift werken is ook niet echt nodig. Je opener zou je sowieso altijd wel moeten halen.

Ja, dus het is toewerken naar een lichte deadlift vandaag ;)

Bovendien was dit een lichte training. Al die singles waren een stukje onder fail. Mijn zwaarste training tot fail (met meer reps dan) was voor pinksteren.
 
Zou zelfs 1 hele week geen DL doen voor een wedstrijd
 
Hm okee dan doe ik het wel niet.
 
Nou, het was wel een leuke dag.
Voelde wel de spanningen die ik heb tijdens een wedstrijd, zeker bij de eerste squat beurt was dit sterk aanwezig (ook al was dat een lichte beurt).

Uiteindelijke resultaat is 160-110-195 bij 64,5 bw.

Ben wel een beetje ontevreden over de squat en bench. Bij squat zat 170 er zeker wel in, maar ik verloor helaas een beurt vanwege verkeerd doorgeven van mijn volgende gewicht. Bij bench een stomme faal op de 120, terwijl ik denk dat die er wel in zat. Maar ben toch wel tevreden uiteindelijk, want dit is beter dan mijn vorige wedstrijd :p En dit is een goed leermoment voor het flexcup toernooi in december waar ik aan mee wil doen, dan wil ik het qua voorbereiding en qua strategie voor het kiezen van beurten echt perfect doen.
 
Goed gedaan maar wel leren luisteren naar de signalen
 
Goed gedaan maar wel leren luisteren naar de signalen

Bedankt. Inderdaad toch weer 2 beurten verspild door foutjes, maar dat gaat me niet nog eens gebeuren.
 
Veel spanning heb ik ook bij de eerste squat beurt. Wanneer die goed is, is meestal een heel deel al weg.

Maar wel goed gelift. Zou volgende keer wel iemand als coach aanwijzen zodat je niet zelf al je beurten hoeft door te geven en meer kan relaxen.

Wat was er trouwens nou nog met je riem die werd afgekeurd?
 
Veel spanning heb ik ook bij de eerste squat beurt. Wanneer die goed is, is meestal een heel deel al weg.

Maar wel goed gelift. Zou volgende keer wel iemand als coach aanwijzen zodat je niet zelf al je beurten hoeft door te geven en meer kan relaxen.

Wat was er trouwens nou nog met je riem die werd afgekeurd?

Ja, scheelt dan wel gelukkig om een veilige beurt te kiezen.

Mijn riem bestond uit 2 delen. Ik wist al wel dat hij zou worden afgekeurd. Ik wou van tevoren een riem lenen van een vriend, maar hij was deze vergeten.
 
Ja, scheelt dan wel gelukkig om een veilige beurt te kiezen.

Mijn riem bestond uit 2 delen. Ik wist al wel dat hij zou worden afgekeurd. Ik wou van tevoren een riem lenen van een vriend, maar hij was deze vergeten.

Hoe ziet die riem er uit dan? Zijn het 2 delen die je dan aan 2 kanten aan elkaar klikt?
 
perry sport riem :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lol wat is deze
 
Leef je nog?

Ik zag dat je NR's niet meer op de rankings staan en je bent schijnbaar verdwenen van DDB? Wat is dit voor mysterieuze situatie?
 
Leef je nog?

Ik zag dat je NR's niet meer op de rankings staan en je bent schijnbaar verdwenen van DDB? Wat is dit voor mysterieuze situatie?

er was geen vlees meer in wageningen, dus ik heb mark maar opgegeten. Paste wel in mn kcals
 
Leef je nog?

Ik zag dat je NR's niet meer op de rankings staan en je bent schijnbaar verdwenen van DDB? Wat is dit voor mysterieuze situatie?

Hij is overleden aan de mark rot.

kut mark!!:(
 
Back
Naar boven