XXL Nutrition

De meest en minst schadelijke orals?

Bezoekers in dit topic

STOLEyourSHOES

Cool Novice
Lid geworden
18 dec 2016
Berichten
88
Waardering
11
Lengte
1m79
Ik ben dus op zoek naar een lijst die laat zien welke oral het meest schadelijk voor je lever/ lichaam zijn aflopend naar de minst schadelijke. Ik heb zelf al gekeken maar als ik al iets van een lijst kan vinden kan die gewoon echt niet kloppen, zoals anadrol een van de minder schadelijke wat?
 
Op gebied van schadelijk voor de lever, vallen de meeste orals mee als je ze niet overdreven hoog doseert en niet te lang neemt + als je gezond bent bij aanvang kuur.

Verder is op gebied van bijwerkingen (vb: haarverlies), anavar een aanrader. Anavar is ook heel licht voor de lever, dus kan je iets langer nemen dan bijvoorbeeld winstrol of d-bol.

By the way: de manier waarop je een oral wil gebruiken, bepaalt natuurlijk ook je keuze. Wil je het gebruiken als kickstart bij een injectkuur, of op het eind van een injectkuur, of oral only?
 
Dit is zooo basic daar hoef je echt geen thread voor aan te maken maar kan je zo vinden op google.
 
Ik ben dus op zoek naar een lijst die laat zien welke oral het meest schadelijk voor je lever/ lichaam zijn aflopend naar de minst schadelijke. Ik heb zelf al gekeken maar als ik al iets van een lijst kan vinden kan die gewoon echt niet kloppen, zoals anadrol een van de minder schadelijke wat?
Is allemaal een pot nat. Als ze minder schadelijk zijn zijn ze minder potent in het kweken van spieren en vice versa.
 
Alle orals zijn in principe 17aa van chemische vorm en daardoor dus in beginsel al schadelijk. Daarna hangt de schadelijkheid van de type stof vooral verband met de potentie, en het riedeltje van de dosis maakt het gif. Orals als halo, oxy en dianabol staan bekend als schadelijkere in hun soort, waarbij orals als Anavar bekend staan minder schadelijk te zijn. Minder schadelijk, maar nog niet gezond (misvatting die nog altijd veel mensen maken). Als je verder gewoon eens je best doet een beetje te googlen en zoekfuncties van forums links en rechts te gebruiken (ook international boards) dan kan je zelf prima deze info verder zelf vergaren.
 
Gebruik Google inderdaad.

Schadelijkheid van orals is wel erg vaak overdreven.
 
Op google kwam ik zoveel onzin tegen en teksten die mekaar tegenspraken. Hoevaak ik las dat dboll en anadrol niet echt schadelijk waren terwijl die juist wel schadelijk zijn... Ik vroeg het me gewoon af omdat ik in bijna alle topics waar orals voorkomen mensen over je lever beginnen en hoe gevaarlijk het allemaal is.
 
Alle AAS die oraal beschikbaar zijn die de lever passeren zijn schadelijk voor de lever.
 
Op google kwam ik zoveel onzin tegen en teksten die mekaar tegenspraken. Hoevaak ik las dat dboll en anadrol niet echt schadelijk waren terwijl die juist wel schadelijk zijn... Ik vroeg het me gewoon af omdat ik in bijna alle topics waar orals voorkomen mensen over je lever beginnen en hoe gevaarlijk het allemaal is.
Ik lees op internet dat KINDEREN 1 tot 5mg Anadrol toegediend krijgen per kilo lichaamsgewicht, voor 3 tot 6 maanden.

The recommended daily dose in children and adults is 1-5 mg/kg of body weight per day. The usual effective dose is 1-2 mg/kg/day but higher doses may be required, and the dose should be individualized. Response is not often immediate, and a minimum trial of three to six months should be given. Following remission, some patients may be maintained without the drug; others may be maintained on an established lower daily dosage. A continued maintenance dose is usually necessary in patients with congenital aplastic anemia.


Denk dat 100mg anadrol voor 4 weken wel meevalt.
 
Ik lees op internet dat KINDEREN 1 tot 5mg Anadrol toegediend krijgen per kilo lichaamsgewicht, voor 3 tot 6 maanden.

The recommended daily dose in children and adults is 1-5 mg/kg of body weight per day. The usual effective dose is 1-2 mg/kg/day but higher doses may be required, and the dose should be individualized. Response is not often immediate, and a minimum trial of three to six months should be given. Following remission, some patients may be maintained without the drug; others may be maintained on an established lower daily dosage. A continued maintenance dose is usually necessary in patients with congenital aplastic anemia.


Denk dat 100mg anadrol voor 4 weken wel meevalt.
Dus als je 100kg weegt 500mg pharma anadrol damn dikke gains
 
TS stop je na dit topic met gejammer over orale AAS :roflol:?
 
Anavar
Oxymetholone
Winstrol
Dianabol
In deze volgorde van minst- naar meest schadelijk/bijwerkingen
(ben benieuwd naar de reacties nu ;-) )
 
Anavar
Oxymetholone
Winstrol
Dianabol
In deze volgorde van minst- naar meest schadelijk/bijwerkingen
(ben benieuwd naar de reacties nu ;-) )

Jij hebt met alle 4 ervaring neem ik aan? :roflol:
 
"Methyl tren" moet je nemen. Dat is echt 1 feest voor je lever.

Met 12 dagen had ik wit/grijze schijt, hele donkere pis, was ik vermoeid en afentoe voelde ik een steek op de plek waar mijn lever zat. Toen er maar heel snel mee gestopt, met een week was het weer normaal.
 
Iedereen maakt zich zo een zorgen over de lever. Hetgeen oral AAS het grootste effect op hebben is het lipid panel (cholesterol). HDL wordt met vrij lage doseringen al gedecimeerd terwijl LDL omhoog schiet. Je vraagt je af wat voor effect dat heeft op je.
 
Back
Naar boven