MuscleMeat

De meest pussy actie op het gebied van BB

Bezoekers in dit topic

Loop dit topic niet te verzieken mofo's, anders krijgen jullie negatieve karma van mij, dan duurt 't nog langer:thumbdown:
 
bij ons traint zo'n vent van in de 40 ofzo die spoort nie en weet er niks vanaf, eerst zat ie zo te vertelle dat hij al 4 uur aan het traine was :S, vandaag zag ik em ,ik was schouders en onderarmen aan het trainen klein uurtje later was hij nog steeds met biceps bezig:S en dan doet ie effe een setje en dan gaat ie zo met zn bene over elkaar zitte als een homo en gaat ie allemaal tege mense aanlulle, ik doe altijd net alsof ik em nie hoor:D
 
Ik vond mezelf wel stoer met 200kg lockouts :cool:

Hun hadden gewoon te zware gewichten en daarom was de techniek niet meer goed. Ik ken die mensen, zie ze elke avond als ik aan het trainen ben. Het zijn een stel chinezen en die komen met de hele familie iedere avond z'n bovenlijf afbeulen (lees: dezelfde spiergroepen). Soms serieus en de andere avond wordt je uit je concentratie gehaald omdat ze constant giechelen. Tegenwoordig ben ik er aan gewend.
 
Omdat hst en split voor bodybuilders is en dat zijn mannen die zich harsen, tannen en in een string op het podium staan. Alle trainingsmethodes behalve full compound zijn gay.
 
van die nerdjes die dan 40kg benchen en snel 2 schijfjes van 20 erbij hangen als ze stoppen, want dan lijkt het alsof ze sterk zijn.

gasten die na 4 maanden trainen van een 16 kg dumbelpress naar 20kg zijn gegaan.
 
Omdat hst en split voor bodybuilders is en dat zijn mannen die zich harsen, tannen en in een string op het podium staan. Alle trainingsmethodes behalve full compound zijn gay.

??? dutchBODYBUILDING.com???
 
Omdat hst en split voor bodybuilders is en dat zijn mannen die zich harsen, tannen en in een string op het podium staan. Alle trainingsmethodes behalve full compound zijn gay.

Ga eens deaud :D
 
Mensen die in de sportschool met een duim in hun reet lopen.
 
Zit je lekker te bankdrukken, komt er ongevaagd een of andere lul je spotten terwijl je er niet om vraagd.
En links en rechts zie je van die wijfen van 40 50 jaar trainen en dan denk ik echt schiet mij maar lek!
 
Zit je lekker te bankdrukken, komt er ongevaagd een of andere lul je spotten terwijl je er niet om vraagd.
En links en rechts zie je van die wijfen van 40 50 jaar trainen en dan denk ik echt schiet mij maar lek!


had ik ook een keer en die lul hielp me bij mn laatste rep terwijl het helemaal niet nodig was het liefst had ik een dumbbell tegen zn kop aangegooid maar toch maar nie gedaan.
 
Omdat hst en split voor bodybuilders is en dat zijn mannen die zich harsen, tannen en in een string op het podium staan. Alle trainingsmethodes behalve full compound zijn gay.

:roflol::D
 
lijkt me niet echt fijn curlen met zo'n lange stang :)
 
De meest pussy actie/ opmerking die ik ooit heb vernomen op het gebied van krachttraining?

Is dat een of andere jan doedel een topic open met het woord pussy erin en dan blijkt er nergens een lekker poesje te zien....
 
Ben je aan een superset bezig.
Pakt zo een amateurke, je stang eraf en begint zijn oefening te doen.
 
Back
Naar boven