AndroidHealthClinic

De meest pussy actie op het gebied van BB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bij ons komt er zo'n pipo van zo'n 45 jaar die zichzelf helemaal the champ voelt..
hij doet mee aan bankdrukwedstrijden, terwijl hij met z'n 90kg nog geen 100kg raw bencht..
traint 2x / week borst-triceps en heb em trouwens nog nooit een andere spiergroep zien trainen..
komt dan toe en traint dan alles te samen misch een half uur..
soms traint hij ook met zo'n bench-pakje, komt dan snuivend en blazend als een hele echte vragen of we hem in zijn pakje willen helpen hijsen..
z'n dikke pens komt dan even hallo zeggn vanonder dat pakje..
voor hij dan z'n 105 of 110kg wil drukken, kijkt hij eerst nog es heel de zaal rond om te zien of iedereen wel kijkt...
we kijken wel hoor , maar gewoon om je zwaar uit te lachen !
 
Een soort spons achtige kussentjes gebruiken bij bb curls zodat je geen grijntje ilt op je handen krijgt.

Train aardig vaak met sponzen .. You got a problem with that , boy ? :cool:
 
bankdrukken met 20 kg aan extra gewichten en stang 3 cm omlaag laten komen en vervolgens weer omhoog en dan nog lichtelijk kreunen.
Vond ik persoonlijk gay & pussy.

Ik vond mezelf wel stoer met 200kg lockouts :cool:
 
Edit: ook nog 2 gays die elkaar een tik op de billen geven om elkaar op te peppen voor een set :kots:

Aaaargh!! :eek: :eek:

Ik dacht dat er bij ons vreemd volk rond liep (criminelen) maar dit slaat echt alles :barf:
 
een maat van mij ging eens mee trainen maar nooit meer omdat het teveel moeite kost en de spierpijn is ook niet te harden:rolleyes:
 
Mensen die cardio gaan doen om "op te warmen" terwijl ze geen benen gaan trainen..

En mensen die beweren dat je zo groot komt door "ff anaboluh te gebruiken" en met "die anaboluhshakies" Blijkbaar wisten die personen het verschil niet tussen wat tabs dianaboll en BCAA's toen ik ze in de kleedkamer aan het nuttigen was.
 
Misschien niet dé meest pussy actie, maar hoor em gewoon te vaak : "ik fiets al genoeg, dus mijn benen zijn heel gespierd en groot, dus hoef ze niet apart meer te trainen".

Ja, daar sta je dan hè Homer17. Beulen in het squatrek en beentjes van 65cm omtrek, terwijl de genetic freak met 80cm benen rondloopt, verkregen door naar z'n werk en terug te fietsen.
 
Bij mij doet 95% van de mensen enkel + 20 herhalingen

Verder heb ik vandaag iemand zien squatten, op zo'n squatmachine :eek:, met enkelgewichtjes aan :eek:
 
HST'ers en mensen met een SPLIT-schema
 
Ja, daar sta je dan hè Homer17. Beulen in het squatrek en beentjes van 65cm omtrek, terwijl de genetic freak met 80cm benen rondloopt, verkregen door naar z'n werk en terug te fietsen.

Nou :(
 
Laatst bewerkt:
:ot: Ik heb nog 1 karmapunt nodig voor een blokje:D Wie?:o
 
Ook karma voor mij aub.
 
Back
Naar boven