MuscleMeat

DE meet 20 juni RPB

Bezoekers in dit topic

g-men

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2003
Berichten
26.694
Waardering
6.122
Lengte
1m79
Massa
105kg
Geen vage enquête met "ik denk wel dat ik kom of mss wel" 20 juni vanaf 11u bij RawPowerBaarn de jaarlijkse meet. Baarn ligt in het midden van Nederland en er ieder niveau zal er aanwezig zijn tot de toppers in PL en strongman aan toe. 2000kg ijzer, 4 platforms, squatstands en powerracks. Alle soorten barbells, benchpress, legpress, pully etc. Maar daarnaast 60+ events oftewel een speeltuin voor de ijzervreter. En gratis.

Groet Gijs
 
Ik heb wel interesse. Wil wel dat iemand mijn SQ en DL techniek nakijkt en verbetert, zou dat kunnen Gijs?
 
Ik KOM, geen excuses van misschien ik zal er zijn.
Mits jullie slecht presterende dikke lifters zonder techniek erbij willen hebben
 
Geen vage enquête met "ik denk wel dat ik kom of mss wel" 20 juni vanaf 11u bij RawPowerBaarn de jaarlijkse meet. Baarn ligt in het midden van Nederland en er ieder niveau zal er aanwezig zijn tot de toppers in PL en strongman aan toe. 2000kg ijzer, 4 platforms, squatstands en powerracks. Alle soorten barbells, benchpress, legpress, pully etc. Maar daarnaast 60+ events oftewel een speeltuin voor de ijzervreter. En gratis.

Groet Gijs

heb je gisteren weer gezien in lopik je was weer goed bezig en nog steeds een super fysiek

opa
 
Ik heb wel interesse. Wil wel dat iemand mijn SQ en DL techniek nakijkt en verbetert, zou dat kunnen Gijs?

Dat lijkt me geen probleem iedereen helpt elkaar altijd.

Ik KOM, geen excuses van misschien ik zal er zijn.
Mits jullie slecht presterende dikke lifters zonder techniek erbij willen hebben

Presteren is een relatief begrip. Dat gelul van ik kom wel wanneer ik sterker ben of zoiets moet echt eens afgelopen zijn. Ego-shit. Lullen op dbb maar niet naar een meet durven. We zijn toch allemaal ijzer enthousiastelingen? Dan is zo'n dag ongeacht je fysiek of niveau een belevenis.

heb je gisteren weer gezien in lopik je was weer goed bezig en nog steeds een super fysiek

opa

Thanks opa.
 
Hoi Gijs! Hoi gozer..?
 
Hoi skinnie, hoi Jan, hoi biceps. Kom naar de meet dan ben ik meer in talking mood.
 
Aha.. jullie willen tips van deze vrachtwagen-treintrekkampioen!
Ik ben toch dit jaar gestopt en heb nog wat sportscience tips die het verschil maken, hoe een natty een juicer kan verslaan.
Want dat hebben we gemeen, allebei natty die opboksen tegen het anabolen geweld.
Jammer dat ik dan op vakantie ben..
 
Back
Naar boven