AndroidHealthClinic

De mooiste benen uit de bodybuilding geschiedenis, wie?

Bezoekers in dit topic

k dacht eerst meteen aan Coleman maar toen ik zijn benen met die van Platz vergeleek moet ik toch toegeven aan die van Platz! wat een monster pilaren!
 
platz all the way, maar dit vink ook echt wel een gaaf plaatje (eerder geshowt in dit topic):

1.jpg
 
Platz enough said;)
 
Die van cutler zijn mischien niet de mooiste, maar als hij in wedstrijdshape staat zijn ze ook gruwelijk. Die outsweep en dwarslijnen zijn geweldig dan
 
Quadzilla (Paul DeMayo) mag uiteraard ook niet ontbreken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

demayo21.jpg


demayo16.jpg
 
Paul en Ronnie vind ik beide mooiere shape benen hebben. Die van Platz zijn wel gruwelijk groot en noem maar op, maar minde rmooi voor het oog:D
 
Paul en Ronnie vind ik beide mooiere shape benen hebben. Die van Platz zijn wel gruwelijk groot en noem maar op, maar minde rmooi voor het oog:D
Tom Platz heeft behalve grotere benen veel meer definitie. Het lijkt wel of zn quadriceps uit 6 in plaats van 4 koppen bestaan. Vergelijk dit plaatje met van DeMayo!
med_1185613098-tom-platz_1_.jpg
demayo21.jpg
 
Die gigantische benen doen me denken aan kippen.
 
die van platz zijn te gruwelijk gewoon
 
Benen moeten ook in verhouding staan tot de rest. Bij Platz is dat niet zo. Bij Coleman wel, vandaar mijn keuze.
 
Platz = legs
 
Schitterend die van Plaz, echt super.
 
ik vind dat we deze kerel ook niet mogen vergeten:

Dorian-Yates-1.jpg
 
Of deze:
[Link niet meer beschikbaar]
Ik vind ze niet bepaald mooi, maar massief zijn ze wel...
Ik vraag me wel af of het geen synthol is... als hij zijn quads opspant, heeft ie precies een bicep van Gregg Valentino op zijn been :p
 
Tom Plats dijen laten zijn benen echt freaky eruit zien.
 
^^ Yates was bijna perfectie idd. Maar voor mooiste benen ooit vind ik dat zijn quads iets groter mochten zijn. Hij had wel brute kuiten en hams!
 
Quadzilla z'n benen zijn ook begaaid!:eek:
 
Back
Naar boven