AndroidHealthClinic

de moord op theo een uiterst scherp complot?

Bezoekers in dit topic

Splendid

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2004
Berichten
2.295
Waardering
2
Dit las ik vanochtend in de Spits:

Nu het volgende:

Theo van Gogh is 911 dagen na Pim Fortuyn vermoord.

9/11 is de Amerikaanse datumaanduiding voor 11 september.

911 is ook het alarmnumer van de VS

In Nederland is dat alarmnummer 112, de dag waarop Theo is vermoord is 2 november, wat in amerikaanse aanduiding 11/2 is.

Dit is geen toeval!!

(edit: ik lees net dat jurriaan dit al in 'de grote thread' heeft geschreven, maar ach.)
 
Laatst bewerkt:
wo? dat lijkt me erg toevallig, maar goed tegenwoordig weet je maar nooit
 
Splendid zei:
Dit las ik vanochtend in de Spits:

Nu het volgende:

Theo van Gogh is 911 dagen na Pim Fortuyn vermoord.

9/11 is de Amerikaanse datumaanduiding voor 11 september.

911 is ook het alarmnumer van de VS

In Nederland is dat alarmnummer 112, de dag waarop Theo is vermoord is 2 november, wat in amerikaanse aanduiding 11/2 is.

Dit is geen toeval!!

conspiracy theorie

maar toeval bestaat niet wel heel vaag dit :o
 
Volgens mij is het geen georganiseerde terroristische aanslag ofzo. Maar de dader(s) kan (kunnen) wel die rekensom gemaakt hebben.

Vind het wel wat vergezocht.
 
Splendid zei:
Dit las ik vanochtend in de Spits:

Nu het volgende:

Theo van Gogh is 911 dagen na Pim Fortuyn vermoord.

9/11 is de Amerikaanse datumaanduiding voor 11 september.

911 is ook het alarmnumer van de VS

In Nederland is dat alarmnummer 112, de dag waarop Theo is vermoord is 2 november, wat in amerikaanse aanduiding 11/2 is.

Dit is geen toeval!!

En wie zegt dan dat onze soepjurken dom zijn! :thumbup:


/sarcasm
 
de dader bevond zich in de omgeving van een fundamentalistische radicale beweging en deze groep heeft 'meer dan bijzondere aandacht' van de AIVD. De verdachte was ook al bekend bij de AIVD.
 
Toevallig is de dader een vriend van de eerder gearresteerde 18-jarige Marokkaan die verdacht wordt van het beramen van aanslagen binnen NL.

Dat jurkje had blauwdrukken van de 2e Kamer etc in zn bezit.
 
Splendid zei:
Dit las ik vanochtend in de Spits:

Nu het volgende:

Theo van Gogh is 911 dagen na Pim Fortuyn vermoord.

9/11 is de Amerikaanse datumaanduiding voor 11 september.

911 is ook het alarmnumer van de VS

In Nederland is dat alarmnummer 112, de dag waarop Theo is vermoord is 2 november, wat in amerikaanse aanduiding 11/2 is.

Dit is geen toeval!!

(edit: ik lees net dat jurriaan dit al in 'de grote thread' heeft geschreven, maar ach.)

Ik denk dat het gewoon zoeken naar toevalligheden is.
 
Die Samir-jurk is pas 18 en woont samen met vriendin en kind van anderhalf.
Heeft z'n studie aan het Atheneum opgezegd om fulltime te gaan neerhalen waar jouw en mijn grootouders voor gevochten hebben: Vrijheid van meningsuiting, jezelf kunnen zijn, zonder een 'groot leider' te hoeven volgen.

Die mensen die hier pas enkele tientallen jaren wonen, kennen niet anders dan dat zij worden onderworpen aan Mufti's, Imams en dergelijke vervloekte machtswellustelingen.
We hebben verzuimd ze bij te brengen dat wij het hier anders regelen. Omdat ze nu hier langer dan 5 jaar zijn denken ze een stem te hebben in het op Islamitische wijze veranderen van onze samenleving. Dát gaat dus niet gebeuren.
 
DBC01 zei:
Die Samir-jurk is pas 18 en woont samen met vriendin en kind van anderhalf.
Heeft z'n studie aan het Atheneum opgezegd om fulltime te gaan neerhalen waar jouw en mijn grootouders voor gevochten hebben: Vrijheid van meningsuiting, jezelf kunnen zijn, zonder een 'groot leider' te hoeven volgen.

Die mensen die hier pas enkele tientallen jaren wonen, kennen niet anders dan dat zij worden onderworpen aan Mufti's, Imams en dergelijke vervloekte machtswellustelingen.
We hebben verzuimd ze bij te brengen dat wij het hier anders regelen. Omdat ze nu hier langer dan 5 jaar zijn denken ze een stem te hebben in het op Islamitische wijze veranderen van onze samenleving. Dát gaat dus niet gebeuren.
Agreed.
 
DBC01 zei:
...
Dát gaat dus niet gebeuren.
En wie voorspelde dat dit alles binnen een aantal jaren wél zou gaan gebeuren... Juist ja, Van Gogh. Ik mag toch hopen dat ie niet gelijk gaat krijgen.
 
Die Samir-jurk is pas 18 en woont samen met vriendin en kind van anderhalf.
Heeft z'n studie aan het Atheneum opgezegd om fulltime te gaan neerhalen waar jouw en mijn grootouders voor gevochten hebben: Vrijheid van meningsuiting, jezelf kunnen zijn, zonder een 'groot leider' te hoeven volgen.

Die mensen die hier pas enkele tientallen jaren wonen, kennen niet anders dan dat zij worden onderworpen aan Mufti's, Imams en dergelijke vervloekte machtswellustelingen.
We hebben verzuimd ze bij te brengen dat wij het hier anders regelen. Omdat ze nu hier langer dan 5 jaar zijn denken ze een stem te hebben in het op Islamitische wijze veranderen van onze samenleving. Dát gaat dus niet gebeuren

idd

ontopic

Over 9-11 het zou kunnen maar het is ook wat vergezocht, net als die tweepac en R&B fans geloven in het magische getal 7, dat was ook ver gezocht.
 
Splendid zei:
Dit las ik vanochtend in de Spits:

Nu het volgende:

Theo van Gogh is 911 dagen na Pim Fortuyn vermoord.

9/11 is de Amerikaanse datumaanduiding voor 11 september.

911 is ook het alarmnumer van de VS

In Nederland is dat alarmnummer 112, de dag waarop Theo is vermoord is 2 november, wat in amerikaanse aanduiding 11/2 is.

Dit is geen toeval!!

(edit: ik lees net dat jurriaan dit al in 'de grote thread' heeft geschreven, maar ach.)
Zucht... waarom heeft ie de moord niet gepleegd op 11 februarie dan? Zodat het tenminste klopt in de Nederlandse manier van datum tellen. Ik vind dit altijd zo'n zielig gezoek naar een complot. Je kunt van alles wel dingen gaan verzinnen.
 
DBC01 zei:
Die Samir-jurk is pas 18 en woont samen met vriendin en kind van anderhalf.
Heeft z'n studie aan het Atheneum opgezegd om fulltime te gaan neerhalen waar jouw en mijn grootouders voor gevochten hebben: Vrijheid van meningsuiting, jezelf kunnen zijn, zonder een 'groot leider' te hoeven volgen.

Die mensen die hier pas enkele tientallen jaren wonen, kennen niet anders dan dat zij worden onderworpen aan Mufti's, Imams en dergelijke vervloekte machtswellustelingen.
We hebben verzuimd ze bij te brengen dat wij het hier anders regelen. Omdat ze nu hier langer dan 5 jaar zijn denken ze een stem te hebben in het op Islamitische wijze veranderen van onze samenleving. Dát gaat dus niet gebeuren.
JUIST!

En nu maar hopen dat we nog niet op het punt zijn aangeland waar alleen nog maar geweld helpt. :(
 
benchMarc zei:
Zucht... waarom heeft ie de moord niet gepleegd op 11 februarie dan? Zodat het tenminste klopt in de Nederlandse manier van datum tellen. Ik vind dit altijd zo'n zielig gezoek naar een complot. Je kunt van alles wel dingen gaan verzinnen.

Op 11 februari was het geen 911 dagen geleden. en danzou je al helemaal niet bij die 112 uitkomen. Dat daargelaten.

Je kunt denk ik, als je de geschiedenis maar goed genoeg bestudeert, altijd wel iets vinden wat een verband lijkt te scheppen. Ook dit kan weer een pure nonsens beredenatie zijn van een of andere cijfertjesfreak.

Feit is en blijft dat het wel toevallig is dat je het zo kunt herleiden!
 
Splendid zei:
Op 11 februari was het geen 911 dagen geleden. en danzou je al helemaal niet bij die 112 uitkomen. Dat daargelaten.
Daar zeg je het zelf al, als je maar genoeg dingen gaat zoeken kom je vanzelf wel ergens bij uit. Want nu klopt het verhaal eigenlijk niet, maar om het dan maar kloppend te laten maken zeggen we maar dat de datum in het amerikaans moet ipv het nederlands. Geloof je zelf in die sprookjes?
 
benchMarc zei:
Daar zeg je het zelf al, als je maar genoeg dingen gaat zoeken kom je vanzelf wel ergens bij uit. Want nu klopt het verhaal eigenlijk niet, maar om het dan maar kloppend te laten maken zeggen we maar dat de datum in het amerikaans moet ipv het nederlands. Geloof je zelf in die sprookjes?

Daarom zeg ik ook, als je maar genoeg kennis hebt van de geschiedenis en een flinke dosis algemene ontwikkeling zal je meestal wel iets kunnen vinden.

Maar je kunt hoog en laag springen, het is wel leuk om te lezen. Of je het nu gelooft of niet.
 
Splendid zei:
Daarom zeg ik ook, als je maar genoeg kennis hebt van de geschiedenis en een flinke dosis algemene ontwikkeling zal je meestal wel iets kunnen vinden.

Maar je kunt hoog en laag springen, het is wel leuk om te lezen. Of je het nu gelooft of niet.
Maar om nou te gaan roepen dat het een uiterst scherp complot kan zijn? :P
Als je goed bent in het verdraaien en optellen van cijfertjes kom je ook al een heel eind. Achja, er is zoveel op te verzinnen.
 
Toeval geloof ik ook niet in.

Wel in het lot...
 
benchMarc zei:
Maar om nou te gaan roepen dat het een uiterst scherp complot kan zijn? :P
Als je goed bent in het verdraaien en optellen van cijfertjes kom je ook al een heel eind. Achja, er is zoveel op te verzinnen.

Er is toch niets mis met het opwekken van gezonde nieuwsgierigheid? :)
 
Back
Naar boven