Fitness Seller

De motivatie na de cafeïne te houden.

Bezoekers in dit topic

MikeRealyo

Novice
Lid geworden
2 dec 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Ik ben gestopt met cafeïne omdat ik het gevoel heb dat het me meer banden maakt op de lange termijn. Maar nu vind ik het moeilijk om mezelf te motiveren om vroeg op te staan. Heeft iemand ervaring met één van deze producten? https://www.flinndal.nl/energie
 
Probeer het niet met producten. Het is doorzetten en volhouden. Elk begin is moeilijk. Zorg voor een doel om op te staan. Vuilnis wegbrengen oid. Heb zelf een periode een tijd lang de metro en spits gehaald bij het station. (dat was dan wel 15 jaar terug maar oke... ) Of breng elke dag 1 lege pot/fles oid naar de glasbak. Ga de hond van de buren uitlaten. Bedenkt iets waarvoro je het doet.
Naar energie middeltjes grijpen gaat je op lange termijn ook niets brengen. Dan kan je net zo goed cafeine nemen.
 
Ik was vroeger niet vooruit te branden. Kon makkelijk tot 14:00 in mijn nest liggen.

Tegenwoordig spring ik zonder wekker om 07:00 uit bed van de energie. Ik heb 's ochtends nooit koffie gedronken. Bij mij kwam het door een verstoord slaapritme.

Ga op tijd naar bed, ga niet op je telefoon zitten een uur voor je gaat slapen, dim je lichten zodat je moe wordt, zorg dat je positief in het leven staat zodat je zin hebt in de dag. Dat laatste is het moeilijkste, maar wanneer je dat bereikt hebt maakt het al het andere zeer makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Als je geen koppijn hebt op de tijd dat je normaal koffie drinkt, dan zal het qua gewenning wel meevallen. En zelfs als je dat hebt, is het na een paar dagen geen koffie drinken alweer weg.

Het is december, zon komt pas tegen half 9 op en tegen 4en wordt het alweer donker. Zelfs als je slaapkamer echt goed donker is, is het vrij normaal dat je nu lastiger uit bed komt.

Weinig energie kan zo verschrikkelijk veel oorzaken hebben. Je doet er goed aan om proberen te achterhalen waardoor het komt.
 
Niet zo moeilijk doen, gewoon lekker koffie drinken :coffee:
 
Back
Naar boven