AndroidHealthClinic

De naam is vascularity (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
omg :( wat een aderen !! lelijk imo
 
het was trouwens een van de weinige pro's die ook echt sterk was (heeft meegedaan aan een aantal sterksteman wedstrijden en eindigde ooit een op de derde plaats, vóór Magnus Ver Magnusson)
 
is in '98 gestorven aan een hartaanval toen hij in wedstrijdvoorbereiding was.
 
Originally posted by Spike
is in '98 gestorven aan een hartaanval toen hij in wedstrijdvoorbereiding was.

Mmmm, waar zou dat nou van zijn gekomen?
 
eh, hoe heetie dan ?

Ik denk dat ik wel weet wie, maar ik kan er niet op komen.....


Overigens heeft hij wel lelijke aders idd.. "Paul Dillet" aders zoals BOS dat geloof ik pas omschreef.
 
Daar zit weinig vet aan :)
 
Originally posted by Spike
is in '98 gestorven aan een hartaanval toen hij in wedstrijdvoorbereiding was.
Hoge bloeddruk???

Waarschijnlijk daarom zulke puiladers...
 
Originally posted by admin

Hoge bloeddruk???

Waarschijnlijk daarom zulke puiladers...

Ik denk dat die puiladers onstaan zijn door het gebruik van vochtafdrijfers (diuretica) in combinatie met roids en gh.
 
Ja maar goed..zal toch wel beetje aanleg ook mee gemoeid zijn.

Andere pro's hebben het zo erg niet en nemen net hetzelfde of meer.
 
Originally posted by admin
Ja maar goed..zal toch wel beetje aanleg ook mee gemoeid zijn.

Andere pro's hebben het zo erg niet en nemen net hetzelfde of meer.

Idd, kijk maar naar Paul Dillet die heeft ook de aanleg om superdroog te verschijnen;)
 
Ik zie toch een hoop spataders.. aders zijn mooi als je droog staat, maar dit ziet er niet meer gezond uit...
 
Colombo heeft ook een keer meegedaan werd dacht ik 5e of 7e voor zo'n klein mannetje erg goed vind ik.

Leverone had dacht ik een record banken op z'n naam bij bodybuilders, als ik naar hem kijk kan die ook wel aardig sprinten.

Misschien moet die een keer meedoen.
 
Hoe bedoel je paper skin WOW!
 
Originally posted by Jabba
Hoe bedoel je paper skin WOW!

De naam is Curtis Leffer!
Was een goede pro midden jaren '90
 
Curtis Leffler was idd en hele sterke BB. De zichtbaarheid van de aders heft ook te maken met de locatie van de aders die bij de 1 oppervlakkiger zit als bij de ander.


Die 3e plaats in Hawai, achter Magnus, Kwam dat niet omdat Magnus daar z'n spaakbeen brak tijdens arm worstelen (ik heb de uitzending gezien, en dat staat me nog goed bij).
Was trouwens toch wel een goed resultaat van C. omdat hij 1 of 2 dagn voor die wedstrijd nog een BB wedstrijd had gehad, en dus lichaamlijk niet onder ideale omstandigheden met de stronman wedstrijd mee deed
 
Originally posted by 3XL
Curtis Leffler was idd en hele sterke BB. De zichtbaarheid van de aders heft ook te maken met de locatie van de aders die bij de 1 oppervlakkiger zit als bij de ander.


Die 3e plaats in Hawai, achter Magnus, Kwam dat niet omdat Magnus daar z'n spaakbeen brak tijdens arm worstelen (ik heb de uitzending gezien, en dat staat me nog goed bij).
Was trouwens toch wel een goed resultaat van C. omdat hij 1 of 2 dagn voor die wedstrijd nog een BB wedstrijd had gehad, en dus lichaamlijk niet onder ideale omstandigheden met de stronman wedstrijd mee deed

Ik heb ook een keer gezien dat iemand bij een wedstrijd zijn arm braak tijdens armworstelen.
Die gast was alleen 2x zo groot als de rest. Echt enorm.
Hij worstelde tegen een fin die ex wereldkampioen was in armworstelen.
Hij kon niet winnen en ging toen zo veel kracht zetten dat hij hem brak.
Weet je toevallig wie dat was?
Echt een beest!
 
Back
Naar boven