XXL Nutrition

De nacht van de Wansmaak

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
Bent U de gladde voorspelbaarheid van de Hollywood-megahits spuugzat, hebt u zich onderhand genoeg verveeld met de politiek correcte arthouse-films en bieden zelfs de onderste rekken van uw lokale videotheek geen troost meer, bezoek dan DE NACHT VAN DE WANSMAAK: RELOADED - en laat u meezuigen in een kolkende maalstroom van filmische waanzin die uw lach- en sluitspieren danig op de proef zal stellen!!
ZIE... De Wulpse Jungle!
ZIE... Kung Fu Gorilla Vechters!
ZIE... Gorgo, het Duivelsmonster!
ZIE... Shocking Asia!
ZIE... Excessen in de Folterkelder!
ZIE... Emanuelle en de Laatste der Kannibalen!
ZIE... Dracula’s Bloedmysterie!
ZIE... Caligula: The Untold Story!
ZIE... Blacula, de zwarte vampier!

EN ZIE... Chesty Morgan in BORSTEN ALS DODELIJKE WAPENS:


07/3 Kortrijk (, Kinepolis
08/3 Brussel (, Kinepolis
13/3 Gent (, Kinepolis
14/3 Antwerpen (, Metropolis



Wie gaat hier naartoe ???? ik ga zaterdag in Kinepolis Brussel, wie nog ???
 
Ik denk wel dat dat lachen is.. Ik heb ooit es een film gezien "Skippy, (better than dumb and dumber)". Die film trok werkelijk op geen ***. Wansmakelijke humor met een idioot die grappig wilde overkomen, maar die zo ongrappig bleek te zijn, dat het om te bescheuren was. Zulke films moet je bekijken met enekel goede mannelijke vrienden en een bak bier..

Ik ga naar metropolis denk 'k..
 
hehe, ik zal je wel laten weten hoe het was ;)
 
Deze nachten zijn zooo vet! Ik zou ook graag gaan ware het niet dat ik op het moment in spanje zit.... maar is er een site ofzo van die film van de wansmaak, toen ik er net geweest was (vorig jaar augustus) toen hadden ze geen site naar mijn weten... anders is het altijd maar geluk als ik er achter kom wanneer die nachten zijn.....
 
Back
Naar boven