- Lid geworden
- 16 mei 2006
- Berichten
- 59.513
- Waardering
- 22.715
- Topic Starter
- #181
Aangezien je naar mijn vader vroeg, ging je er vast en zeker van uit dat ik nog jong ben, of niet dan?
Nog steeds 17 he
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien je naar mijn vader vroeg, ging je er vast en zeker van uit dat ik nog jong ben, of niet dan?
en een wegligging van lik mn k*tLeuk speelgoed, maar veel te hoge taksen/verzekering. Kan je beter een Amerikaanse oldtimer kopen met eventueel meer PK.
I see that driving skills have silenced you
Idd, en heeft ook nog eens een lekker geil kontje.Mooi mooi, maar ik blijf het eruit vinden zien als een wagen voor een zaken mannetje. Doe mij maar een exemplaar van hun all-time concurrent Porsche, die straalt meer agressie en sportiviteit uit.
Zijn leukere dingen te koop dan die nieuwe bmw 5 serie.. De oude ziet er ieder geval een stuk beter uit, heb nog niet de mogelijkheid gehad om in de nieuwe te zitten maar als je het mij vraagt heb je bij 500 pk + toch wel 4 wiel aandrijving nodig om een beetje leuk weg te komen.
Oh man ik weet zelfs niet waar te beginnen met deze
1: post eens een filmpje van je eigen driving skills, ik heb genoeg filmpjes om je vervolgens weer op je plaats te zetten
2: wat versta je onder 'leukere dingen' ? In die categorie? Nope.
3: de E60 (vorig model dus) is een pokke lelijke auto, en niet zo goed op veel vlakken. De E39, dat was nog eens een klasse 5-reeks, en de nieuwe F10 is gewoon 1000x beter dan de vorige.
4: je hebt nog geen kans gehad er in te zitten, maar oordeelt er wel over, vreemd. AWD is nergens voor nodig, 500pk of niet. Dergelijke auto's kunnen meer dan goed overweg met dat vermogen, mede door elektronica jammer genoeg, maar het zij zo. Als je dan nog eens alle veiligheden uitschakelt kan je 10x meer fun hebben met RWD.
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 17:32 ----------
Porsche the all-time concurrent van BMW M, what the ****?
In de verste verte niet maar goed. De Pan Turbo daarentegen is wel concurrentie van de M5, klopt verder gaat de vergelijking niet op.
Het is een zakelijke auto ja, dat is ook het concept van een M5, is nu eenmaal geen circuit wagen, maar dat is een Porsche in de verste verte ook niet meer hoor
Porsche bouwt al lang geen pur sang sportwagens meer, ze zijn ook al véél meer op comfort gericht, de GT3/2 (rs), Cayman R etc. terzijde gelaten.
Je weet dat als je filmpjes op het internet plaatst waar je veelst te hard rijd dat je dan politie aan je deur krijgt?
En als je 120 rijd in de oude m5, terugschakeld om volgas weg te rammen dan slipt hij weg.. Dus ja hij mag wel 4 wiel aangedreven worden. Al die electronica is gewoon bagger, t enige wat dat doet is gas terug nemen oftewel: hij kan geen 500 pk kwijt op 2 wielen.
Maar goed, kijkend naar de prijs en andere dingen op de markt zou de m5 niet zo snel mijn keuze zijn als ik dat geld bedrag had om een auto te kopen. 4 wiel aangedreven auto's kun je ook prima zijwaarts de bocht door gooien.. Tuurlijk drift je makkelijker met rwd auto's maar op het circuit zal je met 4wd superieur zijn.
Politie my ass, ben nu 21 en gooi internet al sinds mijn 16 vol met dergelijke filmpjes, mijn acties zijn gepland, wees gerust
De E60 M5 had een rotte automaat, schakelt de helft van de tijd terug zonder deftig tussengas te geven, dan krijg je dat wel eens ja
Wat maakt het ook uit dat hij even 'wegslipt' ?
Leer rijden zou ik zeggen...
Denk je dat een 600pk of meer Lambo/Audi/whatever AWD zijn vermogen kwijtkan op de grond Is puur elektronica man, haal je kop uit het zand.
Geef mij maar een mannen wagen zoals een ZR1, en geen gay RS6 waar iedere idioot mee kan rijden
Yt kanaal?Politie my ass, ben nu 21 en gooi internet al sinds mijn 16 vol met dergelijke filmpjes, mijn acties zijn gepland, wees gerust
De E60 M5 had een rotte automaat, schakelt de helft van de tijd terug zonder deftig tussengas te geven, dan krijg je dat wel eens ja
Wat maakt het ook uit dat hij even 'wegslipt' ?
Leer rijden zou ik zeggen...
Denk je dat een 600pk of meer Lambo/Audi/whatever AWD zijn vermogen kwijtkan op de grond Is puur elektronica man, haal je kop uit het zand.
Geef mij maar een mannen wagen zoals een ZR1, en geen gay RS6 waar iedere idioot mee kan rijden
Geef mij maar een mannen wagen zoals een ZR1, en geen gay RS6 waar iedere idioot mee kan rijden
Made for long straight roads, zodra er een bocht komt lig je eruit. En het interieur bij luxe Amerikaanse auto's is ver onder de maat vergeleken met Europese en Aziatische auto's.
Kom uit je hol gekropen man, ik heb het over een ZR1, niet over een Camaro van de jaren 60
Veel beter wordt het niet hoor qua rijden.
Er bestaat geen en er zal ook nooit een Camaro ZR1 bestaan. Wegligging Amerikaanse auto's is gewoon slechter dan bij de Europese en Aziatische concurrentie.
Man scroll naar boven en je ziet mijn originele post, filmpje is weg nu
Zoek wat andere auto topics, staan overal foto's en filmpjes in van mij.
Enkele betrouwbare leden hier hebben ook mijn youtube kanaal ontvangen, de rest kan mijn zak opblazen met hun jaloezie
Whut Camaro ZR1?
Ik heb het gewoon over de C6 Corvette ZR1, een van de best rijdende wagens op de dag van vandaag, heeft nog steeds de beste tijd op de Nürburgring, naast de GT2rs, DE referentie toch wel
En dan ga jij zeiken dat het enkel rechtdoor kan rijden haha. Daarom zeg ik: niet alle Amerikaanse wagens rijden als een Camaro of whatever uit 1965.