Fitness Seller

De nieuwe tijd. 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als nou 10 lui op dat verkeersbordje drukken? Gaat ie dan weg
 
Als je zoiets copy en paste, plaats dan ook de bron erbij.
 
Net zoals de fantasie van de Maya kalender.

Mensen die dit zeggen komen bij mij over als kortzichtig, ontwetend en erg pessimisties.
Het lijkt wel of dit soort mensen alleen maar bezig zijn met mensen te kleineren mede omdat zelf zo ontwetend zijn betreft het onderwerp.
En om dan gelijk maar mensen hun topic te sluiten vind ik machtsmisbruik.
Sta eens open voor nieuwe ervaringen zou ik zeggen voordat je ergens je stempel op drukt...:D
 
Ah, dus in 2012 raakt de boel weer ontregeld en komen de sekteleden bijeen in hun clubhuis om het gezamelijk van binnenuit in de fik te steken....

Dat je dit kan volhouden joh, er zijn toch tal van groeperingen, stammen en religies die in het verleden iets hebben beweerd. Als je dat allemaal moet geloven ben je er nog niet klaar mee.
Misschien eens tijd om voor jezelf te gaan denken met die 20% hersencapaciteit van je, oh nee, 10%, met de andere helft ben je natuurlijk constant aan het oefenen voor de telekinese contest.:rolleyes:
 
Je hebt helemaal gelijk jongen.. praat jij maar naar je verstand.:D
 
Je hebt helemaal gelijk jongen.. praat jij maar naar je verstand.:D

Mijn verstand is aanwezig, dat van jou ver te zoeken. Aangezien je al dat paranormale gezwets zomaar aanneemt.:duh:
 
Ik neem niet zomaar alle paronormale zaken aan dat heb ik al eerder gezegd.
Wat jij gezwets noemt dat noem ik mijn waarheid en zoals je misschien wel weet heeft iedereen zijn eigen waarheid.:D
 
Ik neem niet zomaar alle paronormale zaken aan dat heb ik al eerder gezegd.
Wat jij gezwets noemt dat noem ik mijn waarheid en zoals je misschien wel weet heeft iedereen zijn eigen waarheid.:D

kerel in je openingspost wordt alles met elkaar gelinkt, ufos met oosterse mystiek, wat telekinese en pathie, als er ook maar iets van zou kloppen betekent dat dan dat het hele wetenschappelijk instituut nooit iets deftig heeft geprestreerd en de hele logische wereld zoals wij die nu kennen volgens de fysica, biologie en psychologie op volledig verkeerd materiaal is gebaseerd.

Duef je toegeven dat dergelijke theorie zoals je die hier beschrijft geen enkele binding heeft met de wetenschap?

btw heb je gestudeerd?
 
als ik m'n pcklok naar 2012 verzet gebeurt er niks hoor :rolleyes:
 
Nog iets van 25 minuten en er begint weer een nieuwe tijd. Mooi is dat toch.
 
het enige rationele in 2012 wat NU al te voorspellen valt, is het 10 jarig jubileum van DBB!!!

:D :D :D
 
Ik neem niet zomaar alle paronormale zaken aan dat heb ik al eerder gezegd.
Wat jij gezwets noemt dat noem ik mijn waarheid en zoals je misschien wel weet heeft iedereen zijn eigen waarheid.:D
datums zijn uitgevonden door de mens, ben je dan zo achterlijk te geloven dat 2012 in ons DNA staat?
 
Weet ik niet, zou kunnen.
Ik sluit niks uit, voordat ik het voor mezelf weet.
 
DNA wordt constant gedupliceerd bij de volgende generatie, en is statisch je dna verandert niet doorheen je leven. je hele theorie is al in duigen gevallen.
 
Sorry voor jou, maar dit is niet mijn theorie.
Maar ik vindt het wel heel intressant. :D
 
Back
Naar boven