Fitness Seller

de nieuwe wintermode

Bezoekers in dit topic

dat is idd veel te zot !! vroeger kon ik nix uitgeven want ik had geen geld maar sinds ik ben beginnen werken besteed ik meer aandacht aan mijn kleren en ik ben absoluut niet rijk want mijn moeder jaagt me de kosten in!! k*twijf!! Achja doe ik mn geld maar wat op :D

ja ken ik, toen ik pas vast werk had, kocht ik bijna iedere week kleren, overdreven veel geld heb ik daar aan uitgegeven toen; en dan draag ik toch bijna altijd dezelfde 4 pulls.:p
maar ik vind het eigenlijk belangerijk om mooi gekleed te gaan, dat hoeft niet per se altijd merkkledij zijn, maar je moet er toch wat verzorgd bijlopen, niet?;)
 
ja ken ik, toen ik pas vast werk had, kocht ik bijna iedere week kleren, overdreven veel geld heb ik daar aan uitgegeven toen; en dan draag ik toch bijna altijd dezelfde 4 pulls.:p
maar ik vind het eigenlijk belangerijk om mooi gekleed te gaan, dat hoeft niet per se altijd merkkledij zijn, maar je moet er toch wat verzorgd bijlopen, niet?;)

Tsja, maar 420 euri voor een trui, of wat was het?

Is toch een beetje van de zotte! (Is twee maanden huur voor mij. Of bijna tien maanden sportschool.)
 
Tsja, maar 420 euri voor een trui, of wat was het?

Is toch een beetje van de zotte! (Is twee maanden huur voor mij. Of bijna tien maanden sportschool.)

dat was er idd wel over ja :o
wel een prachttrui :cool: hij staat me beeeeeeldig:p
 
de truien van oxbow zijn wel mooi, had er vroeger een paar
 
Tsja, maar 420 euri voor een trui, of wat was het?

Is toch een beetje van de zotte! (Is twee maanden huur voor mij. Of bijna tien maanden sportschool.)

Met mijn sportschooltarief: 8.4 jaar :o
 
Moet wel een supertrui zijn ja... Foto!!

ong. zelfde model als deze maar lichtbruin en van geweven wol
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

italiaanse designermerken rulez :hedbang::hedbang:
(al geef ik nooit zoveel geld meer voor een kledingstuk)
 
ja ken ik, toen ik pas vast werk had, kocht ik bijna iedere week kleren, overdreven veel geld heb ik daar aan uitgegeven toen; en dan draag ik toch bijna altijd dezelfde 4 pulls.:p
maar ik vind het eigenlijk belangerijk om mooi gekleed te gaan, dat hoeft niet per se altijd merkkledij zijn, maar je moet er toch wat verzorgd bijlopen, niet?;)

haha :p hier juist hetzelfde :D hopelijk komt volgende week die catalogus van la roudette binnen zodat ik mn nieuwe schoenen kan bestellen en wie weet staan er nog leuke dingen in :D:D:D
 
Tsja, maar 420 euri voor een trui, of wat was het?

Is toch een beetje van de zotte! (Is twee maanden huur voor mij. Of bijna tien maanden sportschool.)

damn, jij betaald weinig huur!!! ik ben al ongeveer 500-600 euro vaste kosten per maand kwijt aan huur en levensmiddelen en woon dan nog thuis !!! maar ik heb dan ook niet zo een lieve vrijgevige moeder:D
 
damn, jij betaald weinig huur!!! ik ben al ongeveer 500-600 euro vaste kosten per maand kwijt aan huur en levensmiddelen en woon dan nog thuis !!! maar ik heb dan ook niet zo een lieve vrijgevige moeder:D

Weinig huur, klein huisje en wel een lieve maar geen rijke moeder. ;)

Laten we met zijn allen gaan shoppen in Brugge! Of Gent!
 
Weinig huur, klein huisje en wel een lieve maar geen rijke moeder. ;)

Laten we met zijn allen gaan shoppen in Brugge! Of Gent!

Brugge dan, gent ben ik al op uitgekeken :D en komen we voor jou ook veel emo's tegen :D
 
Back
Naar boven