XXL Nutrition

de nieuwe wintermode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als we nu eens naar rijsel gaan? :D

haha :p mij om het even :p kzou da wel nog zien zitten eigenlijk. Was het al eens van plan om op mn eentje naar brugge te gaan maar de verveling op de trein enzo ... buuuueeeeeh :D
 
Zijn er veel emo's in Brugge?

Nee, ik moet naar Gent... ik heb een msn-contact uit Gent... goede gelegenheid om die eens te ontmoeten. Twee vliegen in een klap weetjewel.
 
haha :p mij om het even :p kzou da wel nog zien zitten eigenlijk. Was het al eens van plan om op mn eentje naar brugge te gaan maar de verveling op de trein enzo ... buuuueeeeeh :D

geen auto dan?
 
Trein is toch leuk?!
 
geen auto dan?

zot :p hoe zou ik aan een auto moeten komen? :p van mijn lieve moeder zeker :roflol: niet dus! ben nog mijn theorie aan het leren en dan wordt het sparen voor mijn praktijk!! en ooit.. zeer ooit ... koop ik een auto :D
kost geld ze pff
 
Zijn er veel emo's in Brugge?

Nee, ik moet naar Gent... ik heb een msn-contact uit Gent... goede gelegenheid om die eens te ontmoeten. Twee vliegen in een klap weetjewel.

das juist, je kent mij uit gent :D ben ik maar 2 vliegen waard? :-0 ik dacht dat ik meer betekende ..

en ken niet echt mensen uit brugge maar in tielt loopt het vol van de emo's :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] <--- El smurfo ???
 
[Link niet meer beschikbaar] <--- El smurfo ???

nee joh, echt niet mijn sT van kledij !!! en ik ben iets minder ecto :D
al heb je altijd wel linkjes van foto's van je idealen bij de hand hé jonko
 
ok dan toch sommige mensen maar geen emo's (denk ik toch) :p
hoe kan ik u nu vergeten :-0 vergeef je mij?

iedereen vergeet mij wel eens, da gaat u een pak karma kosten:p
 
iedereen vergeet mij wel eens, da gaat u een pak karma kosten:p

tzal voor morgen zijn want vandaag is de karma op :p kmoet trouwens toch wat selectiever tewerk gaan zodat ik meer terugkrijg :D
khoop nog altijd stiekem dat jonko me vandaag wat geeft .. heel misschien? please !! jonkoo!! i love u? :D
 
tzal voor morgen zijn want vandaag is de karma op :p kmoet trouwens toch wat selectiever tewerk gaan zodat ik meer terugkrijg :D

:roflol:morgen krijg je er oke?
 
Back
Naar boven