XXL Nutrition

de nieuwe wintermode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Post dan eens wat foto's van kleren die jullie dragen
Ik vind het truitje op foto 4 niet mis. Moesten de modellen nu allemaal eens afgetrainde beesten zijn... :lifter:
 
pff, ik ga niet met een dam bord rondlopen
 
pff, ik ga niet met een dam bord rondlopen

nee dat was andere mode en dat is trouwens een schaakbord!!! :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

yup they are :D en kvind het altijd zo erg alzek ne gast mee zo schoenen zie lopen want tzijn eigenlijk wel vrouwenschoenen :D ik zoek trouwens dezelfde maar met een andere print om als pantoffel te gebruiken en voor wa in den tuin mee te lopen zodak binnen en buitensletsen heb voor thuis ma kvind ze nergens dus dan maar nie :p
 
Laatst bewerkt:
Zouden nog goed dienst kunnen doen als squat schoenen mits de zool redelijk stevig is
 
mode is k*t, ik voel me juist dwaas als ik iets aanheb waar 70 percent van de jeugd mee rondloopt.
 
Tja, bij mij gaat het niet om het merk. Eerder om kleuren, textiel en het moet mijn ecto lichaamsbouw flateren :sd:
 
Tja, bij mij gaat het niet om het merk. Eerder om kleuren, textiel en het moet mijn ecto lichaamsbouw flateren :sd:

ga eens langs bij jbc voor tshirts :D daar haal ik de mijne en damn die zitten altijd goed + kosten maar 15 euro!!! Daar heb ik een large nodig en nog zit hij redelijk strak :p mijn ecto armpjes zien er dan plots dubbel zo dik uit :D vorige week nog een zwarte tshirt gekocht met "attitude" in witte letters erop muahaahaa :D
 
Zo nieuw is deze mode niet hoor.. vorig jaar was het al mode.. dit is vorig jaar de markt op gekomen.

Inderdaad... Vorig jaar werkte ik bij H&M en toen was dit de mode... Preppy!!

(El smurfo, wat een mooie introtekst bij dit onderwerp heb je trouwens geschreven.)
 
Nieuwe modes zijn gay as hell.
 
yup they are :D en kvind het altijd zo erg alzek ne gast mee zo schoenen zie lopen want tzijn eigenlijk wel vrouwenschoenen :D ik zoek trouwens dezelfde maar met een andere print om als pantoffel te gebruiken en voor wa in den tuin mee te lopen zodak binnen en buitensletsen heb voor thuis ma kvind ze nergens dus dan maar nie :p

ik wil ook binnen en buitensletten !!!
 
ik vind het wel netjes, maar idd wat flowergirlie zegt, dit was vorig jaar al ruim beschikbaar.

ik loop er wel in, overhempje eronder en het is casual en netjes... :)
 
Inderdaad... Vorig jaar werkte ik bij H&M en toen was dit de mode... Preppy!!

(El smurfo, wat een mooie introtekst bij dit onderwerp heb je trouwens geschreven.)

ik heb geoefend :p
 
Back
Naar boven