Fitness Seller

de nieuwe wintermode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nieuwe wintermode? Dat werd vorig jaar ook verkocht....
 
Veel te warm. Kan me niet eens meer herinneren dat ik een trui aan heb gehad. Zelfs niet in de winter.
 
Veel te warm. Kan me niet eens meer herinneren dat ik een trui aan heb gehad. Zelfs niet in de winter.


Kijk het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor baan je hebt. Als je veel contact heb met bijv. klanten. Dien je je gewoon netjes te kleden vind ik. :)

Dus gewoon een pak, stropdas, nette schoenen etc etc :)
 
eerlijk gezegd vind ik geruite truien best wel mooi eigenlijk:o
vooral als er zo'n blonde stoot onder zit als op die foto:D
 
Inderdaad... Vorig jaar werkte ik bij H&M en toen was dit de mode... Preppy!!

(El smurfo, wat een mooie introtekst bij dit onderwerp heb je trouwens geschreven.)

muahahaaaa heb net 2 streepjestruis gekocht uit de h&m vanmiddag :D:D
 
Ik ben vandaag om truitje op foto 4 gegaan in Esprit en in de H&M ook nog 2 truien gekocht.
Eén met kap om bij trainingen aan te doen in de winter
 
eerlijk gezegd vind ik geruite truien best wel mooi eigenlijk:o
vooral als er zo'n blonde stoot onder zit als op die foto:D

ik liep vandaag weer eens door de stad en heb erop gelet en als het een mooi meisje is staat alles eigenlijk mooi :D wat moet dat dan wel niet zijn als je ze naar jouw smaak kleed!!!! Damn!!!
 
Ik ben vandaag om truitje op foto 4 gegaan in Esprit en in de H&M ook nog 2 truien gekocht.
Eén met kap om bij trainingen aan te doen in de winter

waar vind jij esprit winkels of heb je dat online besteld? hah :p,ik heb ook 2 truis gekocht in de h&m vandaag :D
 
Je zou bij mij in de klas moeten komen, ik leer onder andere om dit soort intro's te schrijven... :)

welke richting doe jij? Misschien kan ik voortaan de intro's van je opstellen schrijven :p
 
ik liep vandaag weer eens door de stad en heb erop gelet en als het een mooi meisje is staat alles eigenlijk mooi :D wat moet dat dan wel niet zijn als je ze naar jouw smaak kleed!!!! Damn!!!

Wat is jouw smaak dan? (Gewoon een vraag. :o)
 
mode = veel te dure kleding.

Ik koop mijn shit in de uitverkoop. Volgens mij is mode alleen te betalen voor kiddo's die nog bij de ouders wonen. Of mensen met een bovenmodaal inkomen.
Gisteren nog met een kameraad staan lachen voor een winkel die lacoste polo's in de aanbieding hadden, ze waren nu nog maar 50 euro. :roflol:
 
vroeger was ik een echte mode-freak, zo heb ik enkele jaren geleden eens 420 euro neergelegd voor een trui van stone island, mij moeder sloeg me toen bijna dood :o
 
Wat is jouw smaak dan? (Gewoon een vraag. :o)

ooh ik hou wel van vanalles maar in het beknopt:
spannend topje/tshirt, blauwe mooi ronddekontaansluitende jeans (zonder verkleuringen, friemels of gaten) met witte riem en ballerina's en de vrouw een knap lief gezichtje, dunne buik en perfecte kont :D en dan komt het water me al in de mond :p:p
 
mode = veel te dure kleding.

Ik koop mijn shit in de uitverkoop. Volgens mij is mode alleen te betalen voor kiddo's die nog bij de ouders wonen. Of mensen met een bovenmodaal inkomen.
Gisteren nog met een kameraad staan lachen voor een winkel die lacoste polo's in de aanbieding hadden, ze waren nu nog maar 50 euro. :roflol:

wrm is mode duur? je kan er gerust goedkoop modebewust bijlopen hoor
ik heb 2 truis uit de h&m gekocht voor 19.90 euro/stuk en even later ging ik langs in de cream en zag daar een bijna exact dezelfde trui van carhartt voor 58 euro ... bijna hetzelfde is veelgezegd maar toch ook met streepjes en dezelfde stof :p
 
waar vind jij esprit winkels of heb je dat online besteld? hah :p,ik heb ook 2 truis gekocht in de h&m vandaag :D

In de Steenstraat te Brugge is er een Esprit, celio, Springfield, WE, New Look, 2 H&M's en nog een paar interessante winkels
 
wrm is mode duur? je kan er gerust goedkoop modebewust bijlopen hoor
ik heb 2 truis uit de h&m gekocht voor 19.90 euro/stuk en even later ging ik langs in de cream en zag daar een bijna exact dezelfde trui van carhartt voor 58 euro ... bijna hetzelfde is veelgezegd maar toch ook met streepjes en dezelfde stof :p

Wat is Vlaams toch een raar taaltje...
 
lol, breezahbatties hier :roflol:
 
Back
Naar boven