XXL Nutrition

de nieuwe wintermode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is Vlaams toch een raar taaltje...

Dit is natuurlijk wel dialect, in het algemeen Nederlands (ja, ja: ook wij Belgen beheersen dit min of meer :D ) is het gewoon trui - truien hoor ;)

Op de meeting, als ik kom zal ik wel verstaanbaar spreken speciaal voor onze noorderburen
 
hier zeggen we e booi tegen een trui
 
Dit is natuurlijk wel dialect, in het algemeen Nederlands (ja, ja: ook wij Belgen beheersen dit min of meer :D ) is het gewoon trui - truien hoor ;)

Op de meeting, als ik kom zal ik wel verstaanbaar spreken speciaal voor onze noorderburen

:D

Ik ga bijdeweg niet naar de Belgenmeeting, wel naar de NL-meeting.
 
stelletje battiebois hier
 
wrm is mode duur? je kan er gerust goedkoop modebewust bijlopen hoor
ik heb 2 truis uit de h&m gekocht voor 19.90 euro/stuk en even later ging ik langs in de cream en zag daar een bijna exact dezelfde trui van carhartt voor 58 euro ... bijna hetzelfde is veelgezegd maar toch ook met streepjes en dezelfde stof :p

ja okay daar heb je gelijk in, maar dan moet je dus echt gaan shoppen en daar heb ik echt een enorme hekel aan.
het is dan ook volledig mijn eigen schuld dat ik erbij loop als een zwerver. (maar het koste geen drol :) )
 
Ja, dat kan je ook zeggen.
Dialect typen is natuurlijk niet makkelijk hé! :)

boi, boy, booi
Het kan allemaal

ken ol moetn nelft va me boois wegsmijten omda me kasse te vele uitgezet is:D
 
In de Steenstraat te Brugge is er een Esprit, celio, Springfield, WE, New Look, 2 H&M's en nog een paar interessante winkels

haha hebben we ook bijna allemaal in gent :p behalve de esprit en new look denk ik alhoewel er een esprit in de veldstraat zou moeten zijn maar die ben ik toch nog nooit tegengekomen ofwel kijk ik scheef of is het ergens een winkel boven een winkel?:p Vandaag gans de stad afgeschuimd om mijn vans pantoffels te vinden maar nergens en dan ook nergens te vinden (Vans Classic Slip-On™ (Tennis #1328/Navy) - Classics) :( en mijn reeboks (Reebok Men's Velocera Shoe - Free Shipping) vind ik ook nergens maar ze staan naar het schijnt in de catalogus van la redoute :D
 
haha hebben we ook bijna allemaal in gent :p behalve de esprit en new look denk ik alhoewel er een esprit in de veldstraat zou moeten zijn maar die ben ik toch nog nooit tegengekomen ofwel kijk ik scheef of is het ergens een winkel boven een winkel?:p Vandaag gans de stad afgeschuimd om mijn vans pantoffels te vinden maar nergens en dan ook nergens te vinden (Vans Classic Slip-On™ (Tennis #1328/Navy) - Classics) :( en mijn reeboks (Reebok Men's Velocera Shoe - Free Shipping) vind ik ook nergens maar ze staan naar het schijnt in de catalogus van la redoute :D

Gewoon alle skateshops aflopen...in Gent zijn er zeker een aantal
Anders kom je maar eens in brugge shoppen, hier hebben we een 3-tal skateshops
 
vroeger was ik een echte mode-freak, zo heb ik enkele jaren geleden eens 420 euro neergelegd voor een trui van stone island, mij moeder sloeg me toen bijna dood :o

dat is idd veel te zot !! vroeger kon ik nix uitgeven want ik had geen geld maar sinds ik ben beginnen werken besteed ik meer aandacht aan mijn kleren en ik ben absoluut niet rijk want mijn moeder jaagt me de kosten in!! k*twijf!! Achja doe ik mn geld maar wat op :D
 
Gewoon alle skateshops aflopen...in Gent zijn er zeker een aantal
Anders kom je maar eens in brugge shoppen, hier hebben we een 3-tal skateshops

ben vandaag 2 skateshops binnengegaan maar alleen merken als DC en soms een paar vans of die klassieke slip ons telkens met schaakprint ... echt hopeloos ofwel zijn die schoenen nog maar net uit in amerika en moeten we hier nog een paar maand wachten? Dan maar weer een winter met koude voeten rondlopen :D
 
en wat is jouw smaak? :p

Mijn smaak is alternatiefvrouwelijksexystoer met een vleugje emo.
Zwart, véél zwart. Décolletes. Hoerenlaarzen. (:P) All Stars.

Géén merkkleding, géén lichte kleuren (en zeker geen babyblauw), géén überhippe H&M-kleding-met-doodshoofden-erop-waar-de-halve-stad-in-loopt.

Géén Ugg's. :kots:
 
Flower, fotootje met een voorbeeld? Ik kan anders niet zo goed volgen
Hoeft geen foto van jezelf te zijn, maar mag steeds :p
 
Vind het mooie kleren en zou ze best dragen
 
Mijn smaak is alternatiefvrouwelijksexystoer met een vleugje emo.
Zwart, véél zwart. Décolletes. Hoerenlaarzen. (:P) All Stars.

Géén merkkleding, géén lichte kleuren (en zeker geen babyblauw), géén überhippe H&M-kleding-met-doodshoofden-erop-waar-de-halve-stad-in-loopt.

Géén Ugg's. :kots:

ik bedoelde wel voor mannen :D
geen babyblauw of zelfs maar wit? :-0 dat doet me pijn in het hart :p
 
Back
Naar boven