XXL Nutrition

de nieuwe wintermode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flower, fotootje met een voorbeeld? Ik kan anders niet zo goed volgen
Hoeft geen foto van jezelf te zijn, maar mag steeds :p

Wat kun je niet volgen? :P

Hebben jullie in België niet die trend... Is nu alweer een beetje minder aan het worden geloof ik, maar kort geleden zag je OVERAL kleding met doodshoofden erop!! Vooral bij H&M héél veel... En vervolgens draagt de halve stad het... Al die typische H&M-meisjes... doodshoofdtruitje, skinny jeans en All Stars of ballerina's... bleghhh. Doe eens origineel.

(Smurf houdt van typische doorsnee H&M-meisjes geloof ik, ja toch?)
 
Ik bedoelde fotootje van jouw sT...
 
Wat kun je niet volgen? :P

Hebben jullie in België niet die trend... Is nu alweer een beetje minder aan het worden geloof ik, maar kort geleden zag je OVERAL kleding met doodshoofden erop!! Vooral bij H&M héél veel... En vervolgens draagt de halve stad het... Al die typische H&M-meisjes... doodshoofdtruitje, skinny jeans en All Stars of ballerina's... bleghhh. Doe eens origineel.

(Smurf houdt van typische doorsnee H&M-meisjes geloof ik, ja toch?)

dat noemen ze emo's :p
haaha :D wrm denk je dat nu weer :p ik ben ook niet voor die doodshoofdtrend maar hier in gent zie of zag je toch niet veel mensen met zulke truis of schoenen dus valt hier wel mee maar de emo's zitten dan ook vooral in west vlaanderen :D en wat heb jij tegen ballerina's!!!! koop maar nog een paar :D
 
ik bedoelde wel voor mannen :D
geen babyblauw of zelfs maar wit? :-0 dat doet me pijn in het hart :p

Ooh voor mannen... :o Dat had ik niet door.

Simpel doch sportief. Spijkerbroek met leuk t-shirt.

En heb 'n zwak voor gothics/alto/emo-achtige mannen. :heart:
 
Ooh voor mannen... :o Dat had ik niet door.

Simpel doch sportief. Spijkerbroek met leuk t-shirt.

En heb 'n zwak voor gothics/alto/emo-achtige mannen. :heart:

:roflol: Je moet in west-vlaanderen gaan wonen :D
dan ben je toch al iets dichter bij me ..
 
**** die truien man, ik zou der wel dragen hoor in de goede kleur enzo.. et zijn die broeken die me de tyfus bezorgen..... Slim Jeans :kots::kots:

heb gister wel 20 broeken aangehad en geen enkele paste, moest toen maar een grote maat nemen om de taille en het wijdste model wat ze hebben :mad:
 
:roflol: Je moet in west-vlaanderen gaan wonen :D
dan ben je toch al iets dichter bij me ..

Wat draag jij dan, daar ben ik nog steeds niet achter..?? Toch geen skinny jeans he?!
 
**** die truien man, ik zou der wel dragen hoor in de goede kleur enzo.. et zijn die broeken die me de tyfus bezorgen..... Slim Jeans :kots::kots:

heb gister wel 20 broeken aangehad en geen enkele paste, moest toen maar een grote maat nemen om de taille en het wijdste model wat ze hebben :mad:

:D
 
Wat draag jij dan, daar ben ik nog steeds niet achter..?? Toch geen skinny jeans he?!

skinny jeans :D :D daar pas ik niet in denk ik :D alhoewel met mn ecto lichaampje lopen mijn benen toch wat voor dus skinny jeans moet ik niet proberen.

Mijn truis komen meestal uit de h&m, tshirts meestal uit de jbc, ik heb momenteel maar 1 blauwe zomerjeansbroek doordat mijn vorige te klein werd maar ga volgende week achter een nieuwe gaan kijken, was normaal voor vandaag bedoeld maar heb er 5 gepast en toen heb ik het opgegeven :D dus we hopen op meer geluk volgende week. Ik moet geen skaterjeans hebben of te wijde jeans maar ook geen skinny jeans, normale jeans dus of hoe dat ook noemt. Ik heb nog 3 paar puma's gehad en 1 paar witte adidas goodyears met zwarte strepen maar dit jaar ga ik voor reebok!! :p tenminste als ik ze ga kunnen vinden en anders worden het dan maar die zwarte asics whizzer denk ik. Ik heb net nog athena sport boxershorts gekocht. Ze staan mij prachtig en supersexy maar jah .. zo ben ik hé :p *kuch* njah ik ben gewoon casual denk ik en draag momenteel een zwarte tshirt met in witte letters "attitude" muahaaaa :D en grijze kousen.
 
tralala
 
Nergens voor nodig, met braaf zijn kom je niet ver.
 
geef mij maar een training van lacoste met zo van die kleine ruitjes :D
die truien vind ik echt lelijk iedereen loopt er mee rond.
met een lacoste training niet alleen maar in de banlieu's in frankrijk. ik ben origineel hier in belgië :p

edit: ik haat mode ik draag waar ik mij goed in voel en wat IK mooi vind en niet iemand anders
 
meestal draag ik jeans en t-shirts, polo's draag ik ook graag en ook hemden (mexx bijv).
 
Claw! You're back!
 
2000 ste post:cool:
 
Back
Naar boven