XXL Nutrition

De nintendo revolution

Bezoekers in dit topic

Thnx bro maar ik had weer scheef zitten kijken, je kon het dus toch wel bekijken zonder lid te worden :) Maar toch bedankt!
 
Rob G zei:
Thnx bro maar ik had weer scheef zitten kijken, je kon het dus toch wel bekijken zonder lid te worden :) Maar toch bedankt!
Waar blijft m'n karma nou? :D
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Metal_Wolf opnieuw punten kan geven.


Helaas bro :D
 
Vind het een leuk concept wat misschien de naam revolution ook wel rechtvaardigd, als het allemaal zo goed wordt als het lijkt hebben de kwa gameplay een behoorlijk streepje voor op sony en microsoft, vooral als het populair wordt, ook het feit dat je ouwe nintendo klassiekers erop kan spelen voor die heerlijke nintendo nostalgie is een sterk punt, ik haal altijd de nieuwe nintendo console in huis, is al is het maar om mario kart en zelda :)
 
vind het moeilijk. xbox, ps3 of nintendo.......
 
weet iemand of er een nieuwe zelda onderweg is voor de revolution? :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben erg benieuwd naar de Revolution.

En gelukkig hebben ze iets gemaakt zodat je ook "normaal" kan spelen:

understanding-the-revolution-controller-20050916041026412-000.jpg
 
Moontribe zei:
Ben erg benieuwd naar de Revolution.

En gelukkig hebben ze iets gemaakt zodat je ook "normaal" kan spelen:

understanding-the-revolution-controller-20050916041026412-000.jpg

Dat is eerder een combinatie van 'normaal' met de revolution controller, dus nog steeds gebruikmakend van de bewegings-sensoren, zodat de console weet hoe je beweegt, wat de afstand t.o.v. de TV is, hoeveel graden je de controller schuin houdt etc. etc.

Deze controller wordt the bomb!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven