Fitness Seller

De Noord Amerikaanse Unie (1 bezoeker)

Wat vind jij van de de N.A.U.?

  • Ik vind het een goede ontwikkeling

    Stemmen: 4 28,6%
  • Ik vind het géén goede ontwikkeling

    Stemmen: 7 50,0%
  • Ik weet niet wat ik er van moet vinden

    Stemmen: 3 21,4%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

hoezo hoe het nu in de VS is, zo k*t vind ik het daar niet binnenlands he
 
Het is een leuk/mooi land als je geld hebt. Maar voor de gemiddelde burger gaat het daar sociaal en economisch hard achteruit. De burger heeft er niks meer te vertellen en corporate america maakt er de dienst uit.
 
en in NL is het zoveel anders wil je zeggen?
 
en in NL is het zoveel anders wil je zeggen?

Ik dacht dat het behoorlijk k*t is in amerika als je ziek bent en je naar een dokter/ziekenhuis moet. M.a.w enorm duur.
 
en in NL is het zoveel anders wil je zeggen?

Gaat ook de verkeerde kant op ja. Maar het is hier nog lang niet zo verdoet als daar.
 
mwaaaa, kun je wat concrete voorbeelden geven van regels/dingen die in de VS aan de gang zijn die je niet in NL hebt, maar wel heel k*t vind?
 
mwaaaa, kun je wat concrete voorbeelden geven van regels/dingen die in de VS aan de gang zijn die je niet in NL hebt, maar wel heel k*t vind?

Andersom wel :D
 
Ik dacht dat het behoorlijk k*t is in amerika als je ziek bent en je naar een dokter/ziekenhuis moet. M.a.w enorm duur.

volgens mij heeft dat te maken met of je een baan hebt of niet :P
 
Een klein groepje elite heeft in handen:
- De media. Via de media wordt de publieke opinie gevormd.
- Onderwijs. Door de mensen slecht onderwijs te geven houd je ze dom en gaan ze geen lastige vragen stellen.
- Religie. De media zorgt er voor dat religie "mainstream" blijft terwijl dit al lang achterhaald is. Met religie houd je de mensen ook dom en weerhoud je ze van kritisch denken.

Verder:
- De economie is verrot, de dollar is niks meer waard.
- Sociale zorg is slecht. Je wilt geen been breken als je een arbeider bent met een laag loontje.
- Je belasting geld gaat direct in de zakken van de bankhouders. Dit weten maar weinig mensen, maar dit is dus gewoon een feit.
http://nl.youtube.com/watch?v=ytg9RXSil0Q
 
de reden die jij geeft van dat ze de mensen dom houden boeit mij vrij weinig, natuurlijk is het k*t, maar wat wil je dan, iedere dag overal protesten. en laten we eerlijk zijn, er zijn zat mensen die WEL open minded zijn en niet alles direct geloven wat verteld wordt.

heeft weinig met het beleid of onderwijs te maken, meer met de instelling vd mensen.
 
mwaaaa, kun je wat concrete voorbeelden geven van regels/dingen die in de VS aan de gang zijn die je niet in NL hebt, maar wel heel k*t vind?

Laten we dan afspreken dat jij vanaf nu je ziekenhuis bezoeken zelf betaalt.

Laten we afspreken dat als jij je blinde darm moeten laten opereren, je dat zelf moet betalen. En oh ja, je bent niet op je werk dus dan ook geen geld.

Auto ongeluk? Geen salaris want je werkt niet en je kost een hoop geld met al die medische zorg die je nodig hebt. Eigen verantwoordelijkheid.

Als je de norm niet haalt, wordt je werkgever daar al gauw directer in z'n oordeel. Alleen uitstekende prestaties zijn net voldoende.

De VS die jij voor ogen hebt is precies hoe de VS graag gezien wilt worden. Niets is wat het lijkt, wat je ziet is wat ze willen dat gezien wordt.

Nu jij weer.
 
Onze inkomens belasting gaat niet naar DNB, maar naar de overheid die dit geld weer gebruikt voor haar uitgaven. In de VS gaat je inkomens belasting wel naar de federal reserve bank, terwijl de FRB niet eens van de overheid is, maar een private bank. Verder staat in de grondwet van de VS helemaal niet dat je inkomens belasting moet betalen, maar dit weet vrijwel niemand. Bekijk het filmpje nog eens.
 
Onze inkomens belasting gaat niet naar DNB, maar naar de overheid die dit geld weer gebruikt voor haar uitgaven. In de VS gaat je inkomens belasting wel naar de FED, terwijl de FED niet eens van de overheid is, maar een private bank. Verder staat in de grondwet van de VS helemaal niet dat je inkomens belasting moet betalen, maar dit weet vrijwel niemand. Bekijk het filmpje nog eens.

Hoe kom je er bij dat de inkomstenbelasting naar de FED gaat? De meeste belastingen en ook de inkomstenbelasting gaat naar de IRS, een onderdeel van het ministerie van financien.

Sorry maar als je niet eens weet hoe het er aan toe gaat in de USA wat betreft dit soort zaken zijn uitingen op dit vlak vrij lachwekkend te noemen. Get educated.
 
ja ik heb het filmpje gekeken anders zou ik het niet zeggen, alleen ik vind het sowieso vaag.

want waarom zou iemand nog income tax betalen dan als het niet hoeft volgens de wet?
 
Onze inkomens belasting gaat niet naar DNB, maar naar de overheid die dit geld weer gebruikt voor haar uitgaven. In de VS gaat je inkomens belasting wel naar de federal reserve bank, terwijl de FRB niet eens van de overheid is, maar een private bank. Verder staat in de grondwet van de VS helemaal niet dat je inkomens belasting moet betalen, maar dit weet vrijwel niemand. Bekijk het filmpje nog eens.

het staat ook nergen in de wet dat ze die belasting moeten betalen. beetje vreemde zooi allemaal

dat het naar de bank gaat weet ik niet ??? lijkt me stug
 
heb jij het wetboek doorgelezen of citeer je het letterlijk uit dat filmpje.
 
Is gewoon weer een poging tot een tyfusstreek van die k*tamerikanen om toch weer de macht te grijpen terwijl ze economisch gezien aan een dun draadje bungelen. Beetje geld lopen zuigen van het rijkere Canada. Hopelijk trapt Canada er niet in.
 
weer een streek omdat ze aan dun draad bungelen? dit hele systeem is er al vanaf de start van het hele bankwezen dacht ik.
 
Back
Naar boven