MuscleMeat

De onzekere opa (GSM complicaties)

Bezoekers in dit topic

OP
E

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Rhinemann zei:
Is dit toestel nix?

Zit alles wel zo'n beetje op en ik heb nog geen Breezah gezien met dit stukje hardware :D

Waar is dat ding te koop???
Duidelijk géén bekend merk om makkelijk in ons land te pakken te krijgen.
Dat betekent dat je dit toestel dus zéker apart moet kopen en ik dénk dat ie aardig aan de prijs is...

Oh kijk eens!
http://www.newmobile.nl/reviews/imate_sp3i/Review.php

En zie hier de prijzen i.c.m. een abonemment van diverse providers (zit geen Telfort bij!)
http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=7

Maar ja een smartphone....je moet ermee gaan MSN'en en emailen om het ding waardevol te gebruiken anders is het zonde. En dát beste kinders, loopt qua €€€ nogal eens uit de klauwen...

Laatst bewerkt:

Little Me

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 jun 2005

Rhinemann

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 feb 2004
@DBC01: Nietes :p

Er zitten nog veel meer leuken dingen op dan alleen E-mail, SMS, IM (MSN), MMS incl. video:

- Ingebouwde camera CMOS (VGA, QVGA, QQVGA)
- H.263, MPEG 4, WMP, Motion-JPEG Video Player
- MP3, WAV, WMA, Midi, SP-Midi, AMR-NB

Enne, je kunt er natuurlijk gewoon mee bellen....in NL o.a. te koop via www.gsmshop.nl

OP
E

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Rhinemann zei:
@DBC01: Nietes :p

Er zitten nog veel meer leuken dingen op dan alleen E-mail, SMS, IM (MSN), MMS incl. video:

- Ingebouwde camera CMOS (VGA, QVGA, QQVGA)
- H.263, MPEG 4, WMP, Motion-JPEG Video Player
- MP3, WAV, WMA, Midi, SP-Midi, AMR-NB

Enne, je kunt er natuurlijk gewoon mee bellen....in NL o.a. te koop via www.gsmshop.nl

En zoals ik al eerder zei: Ik doe er niets mee! :D Mijn huidige Z600 heeft ook tig functies die ik nooit gebruik. IK bel en SMS ermee, that's it. Hij moet verdomde goed in de hand liggen, goed geludsniveau hebben en kláár.

Ik ga voor de Z1010 van Sony, zeker weten, een telefoon die nergens en bij niemand populair is, omdat ie al bijna even oud als de Z600 is. Incourant model dus maar heeft álle basisfuncties, is iets dunner dan de Z600 en is pure kwaliteit: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_z1010-pictures-421.php

Ik neem een SIM-only abonnement en verslijt m'n huidige Z600 en sneak daarna het internet af op zoek naar een incourant koopje! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OP
E

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Little Me zei:
heb het gevonden DBC , kan het je bezorgen voor 417 € wat ikzelf nog redelijk vind voor een kleine pda / gsm

http://www.pdashop.be/product/12619

grtzz

Heel aardig van je maar ik doe er niks mee. Ik zit al uren per dag op internet en om dan nog een phone te hebben die internet en chat heeft, dát wordt een dure hobby! :p

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
DBC01 zei:
Bah bah bah!

Vanavond aan de deur heb ik eens GSMmetjes zitten kijken van de mensen die ermee naar buiten lopen alsof ze het gesprek van het jaar bijna missen...en wat blijkt?

Samsung phones zijn de ultieme BREEZER-PHONES! Elke mega-Brazza heeft een Samsung en ohw wat een vreselijke blije kleurtjes op dat scherm, je ogen doen er pijn van! :thumbd:

breezahs kunnen die samsungs niet betalen joh, het zijn de 3310 generatie die zo breezie is :mad:

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 apr 2003
Mijn telefoon is vorige week geript op het vliegveld dus heb vandaag een nieuwe moeten aanschaffen. Het is de nokia 8800 geworden. Kheb alleen geen flauw idee of 'ie in NL al uit is en hoe duur. Ik betaalde zo'n 300 euro simlock-vrij in Bangkok.

website: http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/8800/index.html

Thanatos

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
TongPo zei:
Mijn telefoon is vorige week geript op het vliegveld dus heb vandaag een nieuwe moeten aanschaffen. Het is de nokia 8800 geworden. Kheb alleen geen flauw idee of 'ie in NL al uit is en hoe duur. Ik betaalde zo'n 300 euro simlock-vrij in Bangkok.

website: http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/8800/index.html
Super toestelletje! is nog erg prijzig. Zag hem in de winkel voor +- 900euries

OP
E

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Die telefoon wilde ik kopen, is besproken in een andere thread. Levensduur van de batterij is extreem kort en er was nog iets..

Homer17

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2003
Jah die 8800 raadde ik idd aan, heb em van dichtbij gezien en ermee gespeeld. Mijn oom heeft em gekocht, zéér stylish!! Echt heel bruut... net als de 8910i gewoon een tijdloos design imo. Kan niet mis gaan.

OP
E

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Homer17 zei:
Jah die 8800 raadde ik idd aan, heb em van dichtbij gezien en ermee gespeeld. Mijn oom heeft em gekocht, zéér stylish!! Echt heel bruut... net als de 8910i gewoon een tijdloos design imo. Kan niet mis gaan.

...Todat je de andere thread over GSM's leest, dan kom je van een koude kermis thuis! :roflol:

Homer17

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2003
DBC01 zei:
...Todat je de andere thread over GSM's leest, dan kom je van een koude kermis thuis! :roflol:

Ben een week weggeweest :D Zal eens ff die andere thread opzoeken.

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
DBC01 zei:
Ik las net wat reviews van Samsung en er stond dat veel mensen de fabrieksinstellingen laten zoals ze zijn. Dat betekent dat Bluetooth de hele tijd aanstaat, de 15 seconden schermverlichting aan blijft, en de verlichting niet gedimd wordt. Dat scheelt erg veel energie als je die even aanpast.

Hmm dat is geen fabrieksinstelling hoor, althans bij mij niet. Volgens mij is dat een persoonlijke voorkeur van het breezervolk zodat het lampje lang genoeg aan blijft want in 15 seconden kunnen ze een smsje niet lezen. Zegt meer over hun intellectuele capaciteiten dan over de kwaliteit van de telefoon.

Als je nou echt óveral bereikbaar wil zijn met een apparaat dat tegen een stootje kan:

satcom.jpg

Ook handig voor als je hert wil bellen vanaf de Noordpool. Pas wel op voor verkeerde frequenties, beetje lullig als meneer de minister Kamp hoort hoe jij je geliefde wil gaan bezoedelen.

Heb je intussen een nieuw babbelbrik ???

OP
E

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Nee ik heb besloten om in te gaan op het Telfort-aanbod van SIM-only voor 1 jaar:
400 belminuten + 200 gratis naar vast (van 20:00-08:00 uur) en 150 smsjes voor €22.

Dat toestel koop ik later dit jaar wel.

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 apr 2003
Homer17 zei:

Hehe mijn 8910 was dus geript op het vliegveld. Ik kwam er pas achter in het vliegtuig en heb hem dus pas na m'n vlucht kunnen blokkeren. De ****er heeft voor 100 euro op mijn kosten gebeld. :(

@DBC: de levensduur van de accu is prima. Heeft er mee te maken of je er veel mee filmt of vaak met de bluetooth speelt. Beide functies gebruik ik nauwelijks, ik heb zelfs liever geen cam. Toevallig zat er eentje op (is niet te zien aan het formaat v/d telefoon).

Naar boven