XXL Nutrition

De oorzaak dat men tegenwoordig geen kabouters meer kan zien... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wel, kabouters planten zich op een andere manier voort dan wij!
Dit gaat als volgt: zij snijden hun duim af en vanuit die afgesneden duim groeit een nieuwe kabouter, maar de duim word dan zijn middenvinger.

Op die manier werd elke generatie kabouter dus weer een beetje kleiner.... 150 jaar geleden werden ze nog heel sporadisch opgemerkt, vandaar dat het nu nog altijd een legende is. De duizenden jaren daarvoor werden ze meer gezien maar aangezien er toen nog geen fotografie en tv en internet en zo was, zijn hier ook geen concrete bewijzen van...

Nog veel langer geleden werd over hen gesproken als kwaadaardige trollen. In de tijd van de eerste bijbelgeschriften waren deze kabouters de grote reuzen die op aarde rondliepen.

Het zijn ook de kabouters die in het oude egyptische rijk de pyramides gebouwd hebben. Zij waren toen zo groot dat die stenen voor hen geen probleem waren!!!

Nog veel eerder hebben zij gezorgd voor het uitsterven van de dinosaurussen. Deze kolossen moesten toch eten......
 
Las net in de krant dat Clonaid bezig is met experimenteren om d.m.v. kloontechnieken de kabouters weer wat te laten groeien. Ze schijnen de duimen eerst te enten op kleine lilliputters en vervolgens die duimen dan te planten in hydrocultuur/glaswol?

Het Amerikaanse Ministerie van Defensie schijnt ook met proeven bezig te zijn. Ze geven ze AS zodat ze supersterk zijn en gebruiken ze als geheim leger. De veiligheidinspecteurs in Irak nemen ze zelfs stiekem mee in hun aktetassen en droppen ze op militaire basis!!

Waar gaat de wereld toch naar toe??
 
Originally posted by oldy
De veiligheidinspecteurs in Irak nemen ze zelfs stiekem mee in hun aktetassen en droppen ze op militaire basis!!

Waar gaat de wereld toch naar toe??


:clap:
 
Heeft trouwens iemand er nog gezien?
 
Wel snachts kwam er altijd 1 aan mijn oren trekken, toen ben ik op het idee gekomen om hem mijn vuile was te laten doen. Tot nu toe mag ik trouwens niet klagen, 's avonds leg ik deze klaar op de wasmashine en s ochtends ligt alles fris gewassen klaar :thumb:
Het enige wat me stoort is dat ze s nachts lawaai durven maken want dan hebben ze van tijd tot tijd een fuif onder mekaar :mad: Maar ja je kan niet alles hebben I guess.. :(
 
Tja, als ze zo hard werken mag je ze wel eens een lolletje gunnen vind ik!
 
Ik ben gisteravond laat afgetuigd door een groepje ontspoorde kabouters die kreten als 'kabouter power' en 'ga zelf in de tuin staan' met grafitie op de muren spoten.
 
Dan word het tijd om de natuurlijke vijand van de kabouter te vinden. Wat is zijn natuurlijke vijand eigenlijk?
 
Trollen ..... alleen hebben die last van een zonne allergie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven