Fitness Seller

Sticky De pauze's tussen creatine gebruik

Bezoekers in dit topic

Tsja, daar zeg je wat. Supplementenfabrikanten stoppen enkel zaken in hun spullen waneer echt bewezen is dat het op die manier zoals zij het brengen het beste werkt.

Vaak halen ze dan ook direct andere producten die "achterhaald" zijn uit de verkoop.





:rolleyes: :rolleyes:
 
Afgelopen zaterdag ben ik met creatine begonnen, eerst een oplaadfase van 20 gram per dag voor een week, zoals het voorschrift op de verpakking vermeldt. Dus na het ontbijt dronk ik een flink glas appelsap en deed daar 20 gram creatine in. Zo ook zondag en maandag en dinsdag. Maar ik voel me er bepaald niet lekker bij. Beetje koppijn en weinig energie terwijl je juist meer energie voor de training verwacht...
 
Afgelopen zaterdag ben ik met creatine begonnen, eerst een oplaadfase van 20 gram per dag voor een week, zoals het voorschrift op de verpakking vermeldt. Dus na het ontbijt dronk ik een flink glas appelsap en deed daar 20 gram creatine in. Zo ook zondag en maandag en dinsdag. Maar ik voel me er bepaald niet lekker bij. Beetje koppijn en weinig energie terwijl je juist meer energie voor de training verwacht...

Het is de bedoeling dat je die 20gr verdeeld over 4-5 porties. :D
 
Ik ga zelf ook weer aan de creatine ik heb 1 kg staan, maar wanneer kan je de creatine op trainings dagen het best nemen......bij het ontbijt en voor het trainen of bij het ontbijt en na het trainen? Ook word er aangeraden om iedere dag(na de oplaad fase )10g per dag te nemen, maar is het meschien verstandig om op niet trainingsdagen 5g ofzo te nemen of ook dan 10g?
 
Ik heb pot staan van Muscle tech hardcore crea. En ik merk het meest ervan 45min voor me training. Gewoon meer energie ga iets langer door in reps. samen met animal pack :D
 
3xl is duidelijk de meest betrouwbare bron in dit topic. Maakt gebruik van onderzoeken terwijl andere meer uitgaan van angst en fabrikanten die zich eventueel willen indekken voor negatieve gevolgen. Ben blij dat 3xl zijn kennis wil delen ondanks de irritante mannetjes die af en toe denken gelijk te hebben.

Dus bedankt 3xl karma+++

Creatine verdeel ik zelf 5 gram voor de training. 5 gram na de training.
Rustdagen niet, maar eet dan wel roodvlees. Rookvlees etc.

Tijdens de training neem ik NO-Xplode. Geeft wat meer energie, maar voor het creatine hoef je het niet te doen (is mijn idee)
 
Laatst bewerkt:
3xl is duidelijk de meest betrouwbare bron in dit topic. Maakt gebruik van onderzoeken terwijl andere meer uitgaan van angst en fabrikanten die zich eventueel willen indekken voor negatieve gevolgen. Ben blij dat 3xl zijn kennis wil delen ondanks de irritante mannetjes die af en toe denken gelijk te hebben.

Dus bedankt 3xl karma+++

Creatine verdeel ik zelf 5 gram voor de training. 5 gram na de training.
Rustdagen niet, maar eet dan wel roodvlees. Rookvlees etc.

Tijdens de training neem ik NO-Xplode. Geeft wat meer energie, maar voor het creatine hoef je het niet te doen (is mijn idee)


Wel een beetje een slijm aktie vind je nie :D
 
Back
Naar boven