MuscleMeat

De perfecte gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Liever realistisch dan dat ik elke week 14 uur op de trein of in de auto moet zitten. Op 20 jaar is dat ongeveer 2 jaar dat je onderweg zit dan de vervoerskosten niet inbegrepen.

Je kan me vanalles wijsmaken maar zeggen dat je elke dag met plezier paar uurkes gaat rijden om vervolgens weer terug te keren na een uurke trainen zal niet lukken.

Vervolgens "realist"is juist als je werkloos of niets te doen hebt is het goed, maar als werkende met een gezin kan je beter je tijd spenderen met je gezin dan onderweg naar je training die je alleen en enkel voor jezelf doet.

1xper week..??
met BB gaat dat in elk geval niet werken. gewoon 4x tot hele week trainen.
heb vanwege het gezin op een gegeven moment ook voor de keuze gestaan: dichterbij gaan trainen zodat ik minimaal 4x kan blijven of naar breda blijven op en neer rijden en 2,5x gaan per week.
nu wil ik regelmatig een keer met iemand trainen met iemand die op een uur rijden woont van mij..zorgt dus al snel voor gezeik thuis.
wij werken dan wel beiden 40 uur en 2 kids thuis.

ik train dus "gedwongen" bij mij in de straat en heb niet echt alle apparatuur maar kan elke trainen.
naast je werk nog een uur rijden , totaal 2 uur op de gym en dan uur terugrijden dan is je hele dag weer voorbij. lijkt me alleen geschikt voor vrijgezelligen

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 11:28 ----------



mooo gezegd en zo leef ik ook het liefst. en centen doen me altijd niet zo veel maar heb ook rekening te houden met 3 anderen thuis ..en dan hebben die zelfs nog geen hobbies of sporten momenteel

Realisten zijn vaak saaie mensen. Dat gaat bij jou in ieder geval op gezien je posts. Mensen die ook durven dromen hebben vaak meer passie voor wat ze doen. Het leven hoeft niet altijd geleefd te worden vanuit het oogpunt wat het meest verstandig is om te doen. De mooiste momenten worden beleefd als de emotie het over neemt.

Inderdaad g-men, het leven bestaat niet alleen uit BB. Als je inderdaad gewoon een gezin hebt dan heb je nou eenmaal niet de keuze om eventjes een paar uur per dag onderweg te zijn om te trainen naast een normale baan.

Als je thuis woont of alleen en je werkt niet of amper, is het makkelijk te doen ja.

En niet trainen betekent meteen saai? :roflol:
 
Inderdaad g-men, het leven bestaat niet alleen uit BB. Als je inderdaad gewoon een gezin hebt dan heb je nou eenmaal niet de keuze om eventjes een paar uur per dag onderweg te zijn om te trainen naast een normale baan.

Als je thuis woont of alleen en je werkt niet of amper, is het makkelijk te doen ja.

En niet trainen betekent meteen saai? :roflol:

Je maakt conclusies die nergens op trekken.
 

Lees je posts eens na en kijk dan waar gmen het over heeft. Niet over gasten die 4x per week komen bodybuilden bij hem.

Je hoeft niet altijd je gelijk te halen als je niet weet waar je het over hebt.
 
Lees je posts eens na en kijk dan waar gmen het over heeft. Niet over gasten die 4x per week komen bodybuilden bij hem.

Je hoeft niet altijd je gelijk te halen als je niet weet waar je het over hebt.

Hij quote mij, en ik heb het in een eerdere post over mensen die anderhalf a 2 uur onderweg zijn voor een gym met de trein.
 
Golds gym venice.

Helemaal mee eens!Over 2 weekjes zit ik er weer een maandje.....Bikini babes, Fitness babes, Bikini babes, plastic fantastic babes, Bikini babes, Figure babes, muscle babes oh en bikini babes en die je allemaal bezweet en lief aankijken terwijl ze op een crosstrainer staan :)
 
Helemaal mee eens!Over 2 weekjes zit ik er weer een maandje.....Bikini babes, Fitness babes, Bikini babes, plastic fantastic babes, Bikini babes, Figure babes, muscle babes oh en bikini babes en die je allemaal bezweet en lief aankijken terwijl ze op een crosstrainer staan :)

Olympia ook zeker naartoe?

Mag ik mee in de koffer?:D
 
1xper week..??
met BB gaat dat in elk geval niet werken. gewoon 4x tot hele week trainen.
heb vanwege het gezin op een gegeven moment ook voor de keuze gestaan: dichterbij gaan trainen zodat ik minimaal 4x kan blijven of naar breda blijven op en neer rijden en 2,5x gaan per week.
nu wil ik regelmatig een keer met iemand trainen met iemand die op een uur rijden woont van mij..zorgt dus al snel voor gezeik thuis.
wij werken dan wel beiden 40 uur en 2 kids thuis.

je moet mijn post wel goed lezen anders niet quoten
 
Roest op de halterstangen, schijven, etc en echt basismachines en dan als je uit die middeleeuwen vandaan komt een saunatje pakken en een lekkere whirlpool. :)
 
Hij quote mij, en ik heb het in een eerdere post over mensen die anderhalf a 2 uur onderweg zijn voor een gym met de trein.

Ja, maar dat gaat niet over bodybuilders die 4x per week ver van huis gaan pompen.
 
Olympia ook zeker naartoe?

Mag ik mee in de koffer?:D

Ja uiteraard ook naar de Olympia :) blijven 6 dagen in Vegas, zal ik die Jay eens laten zien wat trainen is natuurlijk, ik las al dat ie zijn oefeningen helemaal verkeerd uitvoert, dus moet ik hem effe uitleggen "Hi Jay, you arreee doin ol the flai movements not good sez dwarvenwarrior" :)

Oh en tuurlijk mag je mee, maar hoe moet ik 120 kilo extra baggage verklaren???
 
Ja uiteraard ook naar de Olympia :) blijven 6 dagen in Vegas, zal ik die Jay eens laten zien wat trainen is natuurlijk, ik las al dat ie zijn oefeningen helemaal verkeerd uitvoert, dus moet ik hem effe uitleggen "Hi Jay, you arreee doin ol the flai movements not good sez dwarvenwarrior" :)

Oh en tuurlijk mag je mee, maar hoe moet ik 120 kilo extra baggage verklaren???

wat had onze "hardcore wijsneus ik sta op 20% (lees 30%)" dwerg dan gezegd over de uitvoering van jay? Haar kennende zal ze daar wel weer een mening over gehad hebben........
 
wat had onze "hardcore wijsneus ik sta op 20% (lees 30%)" dwerg dan gezegd over de uitvoering van jay? Haar kennende zal ze daar wel weer een mening over gehad hebben........

Het was meer een press beweging, dom eigenlijk dat een 4-voudig mr.Olympia zulke slechte uitvoeringen doet en niet weet wat een dumbbell fly is :( stel je toch eens voor hoe groot Jay had geweest als ie het wel goed had gedaan? :)
 
Het was meer een press beweging, dom eigenlijk dat een 4-voudig mr.Olympia zulke slechte uitvoeringen doet en niet weet wat een dumbbell fly is :( stel je toch eens voor hoe groot Jay had geweest als ie het wel goed had gedaan? :)

Tja niet iedereen boekt zo'n geweldige vooruitgang in 2,5 jaar tijd als onze dwarf :roflol:

heb je een link, kan ik ff lachen om de onzin die ze waarschijnlijk weer uit loopt te kramen.
 
Laatst bewerkt:
Of hoe hardcore ze wel niet is maar voeding verslonst :roflol:
 
mis ik iets?
 
Eigenlijk is DW een beetje de Zyzz voor de vrouwen hier op DBB, HET voorbeeld en een moederfiguur.

Vraag me eigenlijk nog steeds af waarom er geen DW topic is hier:scratch:
 
Back
Naar boven