AndroidHealthClinic

De pro's en hun 'Genen' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
ik lees veel in topics dat de pro's worden aangeschreven als genetisch bevoordeelden , dat ze nog maar groeien door naar het ijzer te kijken.
ik weet dat de ene mens de andere niet is en dat er zeer zeker mensen zijn die zeer hard groeien van het trainen en sommigen met moeite bijkomen.
maar ik dacht zo:
Geef iemand een sponsoring in supps, dus alles schakes, amino's, bcaa's, etc ... wat i nodig heeft, daarbovenop elke week de nodige AAS en GH met begeleiding, elke week 4x trainen en 7/7 perfecte begeleide voeding en je zal zien hoe weinig die genen wel te maken hebben! begrijp me niet verkeerd, niet iedereen word een jay of een ronny, dat zeg ik niet maar met alle bovenvermelde factoren word de gemiddelde BB ook HUGE!
heb je al eens gezien wat een hoeveelheden aas en GH die kerels nemen en hoe lang al, er zijn wel profs die al 15 jaar "bijna" non-stop kuren.
ik zie hier op het forum soms jongens van 20-21 jaar die 1 a 2 kuurtjes hebben gedaan en al een hele mooie fysiek hebben opgebouwd.
jullie weten toch dat arnold vanaf het begin van zen trainingsjaren al aan het snoepen was en op zen 28ste op zen best stond. velen denken dat dit te maken heeft met zen supergenen maar nee, arnold zal vast en zeker wel aanleg hebben gehad maar die "super" genen moeten toch maar eens achterwege worden gelaten. ik denk dat er hier op het board kerels bij zijn die meer genen hebben dan sommige Pro's maar het gewoon nooit zullen weten omdat ze zo ver niet willen gaan.
hier staat soms : is dit een goede derde kuur? dan vraagt men de stats en dan is zie ik daar staan 1m80,105kg 10% .je kan nu niet van op voorhand zeggen hoe iemand zen fysiek eruit ziet , maar geef deze jongens eens de nodige begeleiding en constante toevoer van spierversterkende middelen en je hebt binnen no time een podiumwaardig figuur.
ikzelf merk ook dat men fysiek na een kuur al merkwaardig vooruit is gegaan. men voeding en training word met de maanden beter en beter. als ik elk jaar 2x zou kuren en 5 maand tsspauze dan heb ik binnen 2 jaar zeer zeker een mooie bouw gekweekt. moest ik dan vanaf die dag continu aan de aas en GH gaan word ik ook teringgroot terwijl mijn 'genen' toch niet zo geweldig zijn.
aas is geen wondermiddel maar verdomme ze werken wel!

hoe denken jullie hierover?
 
Maar voordat je die begeleiding en een sponsor krijgt. Moet je uit jezelf al podium waardig zijn en veel hebben gewonnen.

Verder een intressante visie
 
ben ik helemaal met je eens... denk dat het niet zo de genen zijn...meer dicipline... en geluk zoals begleiding en sponsoren waardoor je groot word...

net alsof je eigen genen nog veel invloed hebben wanneer je voor een ton aan a.s op een jaar naar binnen hengst...
 
Met hgh en igf-1 kan je meer cellen krijgen.
Dus je veranderd als het ware je genetische grens (wat betreft cellen)
 
het is vooral discipline, nooit uitgaan, om de 3 uren eten, kuren, hard trainen, niet te onderschatten
 
ik denk dat het lastig is om echt voldoende massa te krijgen.
 
ik denk inderdaad dat je gelijk hebt, verder valt er niet veel over te zeggen
 
Ja vroeg ik me ook af hoeveel en wat die nemen .
Was hier trouwens in een ander topic over begonnen dus thx Beast dat je ff een topic opend over dit onderwerp .
15 jaar aan een stuk kuren pfff , ik durf er niet eens aan beginnen .
Die kerels breken dan wel even alle uitleg van dat het zo slecht is , niet ??

grtzz
 
Natuurlijk zijn het wel de genen die een bepalende rol spelen! Discipline en drugs spelen ook mee maar er zijn genoeg mensen die na 10 jaar lang gekuurd te hebben, niet eens in de buurt komen van de pro's. Kijk de HBO documentaire maar eens die hier pasgeleden gepost is over het gebruik van steroiden. Daar kwam de editor van MD aan het woord. Een man die al 20 jaar kuurt en je ziet het er niet aan af, terwijl de persoon in kwestie veel verstand van de materie heeft.
 
Mans zei:
Daar kwam de editor van MD aan het woord. Een man die al 20 jaar kuurt en je ziet het er niet aan af, terwijl de persoon in kwestie veel verstand van de materie heeft.


die zal dan wel gewoon k*t bezig zijn :cool:
 
tswhey zei:
die zal dan wel gewoon k*t bezig zijn :cool:

Denk dat dat wel meevalt. Iedereen kan groeien op AAS, no question. Maar doorgroeien naar prolevel, no way!

Geef iemand een fiets, alle tijd van de wereld en een uitstekende trainer. Gaat die jongen dan noodzakelijk een aanmerkelijke rol spelen in de tour? Neen.

Zelfs met paarden is dat zo. Je kan een knol alle drugs in de wereld geven, hij zal nooit kunnen tippen aan een gefokt renpaard.
 
Mans zei:
Denk dat dat wel meevalt. Iedereen kan groeien op AAS, no question. Maar doorgroeien naar prolevel, no way!

Geef iemand een fiets, alle tijd van de wereld en een uitstekende trainer. Gaat die jongen dan noodzakelijk een aanmerkelijke rol spelen in de tour? Neen.

Zelfs met paarden is dat zo. Je kan een knol alle drugs in de wereld geven, hij zal nooit kunnen tippen aan een gefokt renpaard.
zit wel iets in ja :coolnana: motivatie moet er wel zijn
 
Little Me zei:
zit wel iets in ja :coolnana: motivatie moet er wel zijn


dan is dat hetgeen wat e bij hem k*t is, en je kan je ook afvragen wat de qualiteit van kuurtjes is :cool: en hoeveelheden
 
Ik vraag me dus ook wel es hoeveel die gasten nemen.
Ze geven er echt kapitalen aan uit.
Ik las laatst dan van een pro (naam vergeten) een pakketje met voor 300.000 dollar aan AAS uit Thailand was onderschept :eek:

Hoe lang wil ie daar mee gaan doen?
 
kerel ik zeg toch dat er nog een verschil zit in op het podium staan en een pro zijn, maar iedereen kan podiummateriaal worden als de volgende dingen op orde zijn:

-voeding
-motivatie
-begeleiding
-aas

en die genen komen zeer zeker terzijde, ik heb niet gezegd dat iedereen ronny of jay kan worden, dat heb ik duidelijk vermeld!
 
Beast N°1 zei:
kerel ik zeg toch dat er nog een verschil zit in op het podium staan en een pro zijn, maar iedereen kan podiummateriaal worden als de volgende dingen op orde zijn:

-voeding
-motivatie
-begeleiding
-aas

en die genen komen zeer zeker terzijde, ik heb niet gezegd dat iedereen ronny of jay kan worden, dat heb ik duidelijk vermeld!

Ja, dat is leuk, maar je noemt zelf wel een van de beste bodybuilders aller tijden in je eerste post. Wat is podium materiaal en op welk niveau? Om op het podium te staan durf ik te zeggen dat je nog niet eens aan de AS hoeft.
 
Vooral niet te vergeten de aanleg om veel aas te kunnen verwerken. Je lichaam moet weinig bijwerkingen ontwikkelen bij het kuren, anders zul je nooit zoveel kunnen blijven doorkuren zonder ernstige complicaties.

Tegenwoordig worden steeds betere/sterkere aas ontwikkelt. Het is idd de vraag hoe ver je wilt gaan om een bepaalde titel te winnen bij wedstrijden. Er blijven toch altijd gekke tussenzitten die heel zwaar kuren en niet de perfect genen hebben.

Zijn trouwens best zeldzaam de gasten die echt een hoog doel hebben gesteld in de bb wereld.
 
zooo zeldzaam zijn ze ook niet....op dit forum weet ik toch wel een aantal gasten die de top willen halen, mezelf incluis
 
Back
Naar boven