AndroidHealthClinic

De pro's en hun 'Genen'

Bezoekers in dit topic

Little Me zei:
Dat is dan wel een stuk sneller dan bij de gemiddelde werkende mens .
En zou die nu nog terugkomen of houdt hij het voor bekeken ?

grtzz
met 1 nier kan je geen topbodybuilder worden hoor....(hij doet nu wel freefight)
en hij had ze gekregen van iemand uit zijn parochie ofzoiets, vandaar.
 
enrico zei:
met 1 nier kan je geen topbodybuilder worden hoor....(hij doet nu wel freefight)
en hij had ze gekregen van iemand uit zijn parochie ofzoiets, vandaar.
Freefight , ongelooflijk die kerels

vriend van me heeft ook nierproblemen en die kan amper 5 straten lopen , heeft ook al een vervangnier gekregen maar dat is misgelopen dus terug dialise

en zo'n kerel die gaat dan ff freefighten ... :rolleyes:

zouden zen nieren het begeven hebben van de aas ??

grtzz
 
denk eerder van de diuretica etc. (+ dat het in de familie zat)
 
Zonder goeie genen kom je nergens.
Het is inderdaad best een interessante discussie...
Stel dat je iedereen met gedeeltelijk gelijke wapens laat strijden dus; AAS, voeding en training maar met ieders eigen genen, dan zal je nog steeds immense verschillen verkrijgen. Ieder lichaam is anders: Waarom bruint de eene sneller dan de ander? Waarom heeft de eene dik haar en de andere dun? en dus Waarom zet de eene sneller spiermassa aan dan de andere? Allemaal vragen waarvan je de antwoorden bij je genen kunt terugvinden...
Bovendien ff ter zijde: niet vergeten dat alles ook relatief is, op de wereld lopen er zeker nog veel mensen wiens potentieel nog vele malen groter is als dat van een Coleman, Rühl of Cutler maar dat gewoon niet uitbuiten of niet weten.
 
Santoz zei:
Zonder goeie genen kom je nergens.
Het is inderdaad best een interessante discussie...
Stel dat je iedereen met gedeeltelijk gelijke wapens laat strijden dus; AAS, voeding en training maar met ieders eigen genen, dan zal je nog steeds immense verschillen verkrijgen. Ieder lichaam is anders: Waarom bruint de eene sneller dan de ander? Waarom heeft de eene dik haar en de andere dun? en dus Waarom zet de eene sneller spiermassa aan dan de andere? Allemaal vragen waarvan je de antwoorden bij je genen kunt terugvinden...
Bovendien ff ter zijde: niet vergeten dat alles ook relatief is, op de wereld lopen er zeker nog veel mensen wiens potentieel nog vele malen groter is als dat van een Coleman, Rühl of Cutler maar dat gewoon niet uitbuiten of niet weten.
ja uiteraard kan je maar de beste zijn van de deelnemers , en inderdaad als je gewoon al een reus bent zonder te trainen dan heb je wel een enorm voordeel .
Ik ken kerels die op hun 18 2 meter zijn 120 kilo wegen .
Dus dat gewicht is voor velen al een droom en die zijn het gewoon vanzelf ....

grtzz
 
ja zo ken ik er ook, een vriend van me woog 125kg op ze 16 de en benchte voor de eerste maal in zen leven al 100kg. ze armen waren 46-47cm wel met een vetlaagje, maar dat doet er niet toe, hij zich op 1.5 jaar tijd ,naturel afgetraind naar ong 90kg aan 10-11% en nu een eerste kuur gedaan en hij is terug 106 nu, echt een animal is hij, ik denk als hij de juiste begeleiding zou krijgen en een jaartje of 3-4 een aantal kuurtjes per jaar doet is hij echt wel klaar voor het pdium en dan gaat i titels binnenhalen.
 
Beast N°1 zei:
ja zo ken ik er ook, een vriend van me woog 125kg op ze 16 de en benchte voor de eerste maal in zen leven al 100kg. ze armen waren 46-47cm wel met een vetlaagje, maar dat doet er niet toe, hij zich op 1.5 jaar tijd ,naturel afgetraind naar ong 90kg aan 10-11% en nu een eerste kuur gedaan en hij is terug 106 nu, echt een animal is hij, ik denk als hij de juiste begeleiding zou krijgen en een jaartje of 3-4 een aantal kuurtjes per jaar doet is hij echt wel klaar voor het pdium en dan gaat i titels binnenhalen.

Wat is de wereld toch oneerlijk.
 
enrico zei:
met 1 nier kan je geen topbodybuilder worden hoor....(hij doet nu wel freefight)
en hij had ze gekregen van iemand uit zijn parochie ofzoiets, vandaar.

Gaat dit over Flex? Zo ja die doet geen freefight hoor. Die doet een of ander slap 'limited contact' karate aftreksel en dat doet ie al jaren. Ook al tijdens z'n bb carriere.
 
hmz, ik dacht dat hij er onlangs mee beginnen was? dat hij ervoor limited contact deed weet ik wel hoor maar ik dacht echt dat hij overgeschakeld was op freefight
 
@Beast N°1 ik geef je helemaal gelijk
 
enrico zei:
hmz, ik dacht dat hij er onlangs mee beginnen was? dat hij ervoor limited contact deed weet ik wel hoor maar ik dacht echt dat hij overgeschakeld was op freefight

Niet competitief iig. Anders had ik dat wel geweten.
 
die pro met die $300.00,- aan roids was btw Rodney St Cloud.
 
Tja, hetzelfde geldt als de reacties hier van: "respect!!!" tegen mensen die een goede fysiek hebben. De vraag is in hoeverre is zoiets respect waard. Als je als een bezetene hebt zitten kuren, kan zoiets helemaal niet als 'goed' bestempeld worden. Want misschien had dat natural ook wel gekund, maar duurde het gewoon langer.

Ik vind het altijd moeilijk oordelen op mensen die gekuurd hebben. Want volgens mij is het ook zo dat dat hele kuren je genen wat aan de kant schuift.
 
benchMarc zei:
Tja, hetzelfde geldt als de reacties hier van: "respect!!!" tegen mensen die een goede fysiek hebben. De vraag is in hoeverre is zoiets respect waard. Als je als een bezetene hebt zitten kuren, kan zoiets helemaal niet als 'goed' bestempeld worden. Want misschien had dat natural ook wel gekund, maar duurde het gewoon langer.

Ik vind het altijd moeilijk oordelen op mensen die gekuurd hebben. Want volgens mij is het ook zo dat dat hele kuren je genen wat aan de kant schuift.


wow man dat zou ik nu zo niet zeggen, ik denk dat sommige mensen zelfs wel 15 jaar met goede voeding en supps kunnen trainen zonder echt massive te worden zoals ze zouden willen, naturel echt abnormaal worden en 'mooie' proporties hebben in alle spieren is dus wel niet voor iedereen weggelegd. ik heb jouw vooruitgang gezien aan de hand van fotos en iedereen noemde jou een ecto, maar ik zag al duidelijk spieren in je bouw en je was lekker droog, sommige waaronder ik hadden 28cm armpies en GEEN ENKELE spierseparatie over men hele lijf, ik heb zeker 6 maand hard getraind 4x per week om een 33cm armpje te hebben en 55kg op de bench te nemen.
nu zijn we al een HELEEEEEE tijd verder en ik heb onlangs gekuurd, ik heb hier totaal geen spijt van, ik had natuurlijk langer kunnen wachten maar ik leef van dag tot dag, ik ga men lichaam niet vernken en zeker niet constant aan de stuff gaan, maar ik ga zeer zeker nog kuren en ik zie mezelf nog huge worden. ik wijt dit zeker niet alleen aan de aas, men voeding,training en rust komen op de eerste plaats.
 
Wat vooral mijn galblaas doet oprispen zijn die flauwekul reportages in bladen als de ''Flex''! Neem nou die oplage met arnold van een paar maanden geleden. Oke de man is een absolute held in mijn ogen en heeft zich onstervelijk gemaakt door zijn ijzeren discipline en gedrevenheid. Maar kom dan alsjeblieft niet aan met die onzin dat hij het alleen aan zijn genen heeft te danken hetgeen ze ons graag willen doen geloven. Die gast kreeg op zijn 14e al beschuit met dianabol! Het is volgens mij het totaal plaatje wat moet kloppen, waarvan goede genen een onderdeel is.
 
Idd Arnold wordt helemaal aanbeden, maarja doordat ze Arnold op de cover plaatsen dan bestaat er ook nog de kans dat normale mensen Flex zullen kopen vanwege herkenning.
 
ik vind de internationale Flex van deze maand trouwens opvallend openhartig. Zie het interview met Mike Matarazzo, waarin hij openlijk praat over diuretica, GH, AS etc.
Respect ook voor de man!
 
Beast N°1 zei:
wow man dat zou ik nu zo niet zeggen, ik denk dat sommige mensen zelfs wel 15 jaar met goede voeding en supps kunnen trainen zonder echt massive te worden zoals ze zouden willen, naturel echt abnormaal worden en 'mooie' proporties hebben in alle spieren is dus wel niet voor iedereen weggelegd. ik heb jouw vooruitgang gezien aan de hand van fotos en iedereen noemde jou een ecto, maar ik zag al duidelijk spieren in je bouw en je was lekker droog, sommige waaronder ik hadden 28cm armpies en GEEN ENKELE spierseparatie over men hele lijf, ik heb zeker 6 maand hard getraind 4x per week om een 33cm armpje te hebben en 55kg op de bench te nemen.
nu zijn we al een HELEEEEEE tijd verder en ik heb onlangs gekuurd, ik heb hier totaal geen spijt van, ik had natuurlijk langer kunnen wachten maar ik leef van dag tot dag, ik ga men lichaam niet vernken en zeker niet constant aan de stuff gaan, maar ik ga zeer zeker nog kuren en ik zie mezelf nog huge worden. ik wijt dit zeker niet alleen aan de aas, men voeding,training en rust komen op de eerste plaats.
Tja, weet je wat het is... Of wat ik denk. Als je als ecto zijnde kuurt, dan is het rete moeilijk om die massa vast te houden. Je hoeft maar een maandje ff k*t te gaan, en je raakt al die massa kwijt, en je komt nooit meer terug naar dat punt, tenzij je weer kuurt. Dus genen heeft wel wat van doen lijkt me.

Of ik moet er totaal naast zitten.
 
Mars zei:
Idd Arnold wordt helemaal aanbeden, maarja doordat ze Arnold op de cover plaatsen dan bestaat er ook nog de kans dat normale mensen Flex zullen kopen vanwege herkenning.[qoute]
Hallo het is allemaal met hem begonnen en pumping iron en de weiders ja en dan mag hij al is hij al 10 jaar dood nog op de cover als hij er niet was geweest zat jij nou chips te eten en vond jij trainen voor gekken.
 
Dan was er wel iemand anders geweest in de plaats van Arnie die de sport wereldwijd bekendheid had gegeven.
 
Back
Naar boven