MuscleMeat

De race naar 700kg totaal!

Bezoekers in dit topic

Jah laatst`245kg deadlift getrokken. Dus gaat gestaag.

Heb nu ook bands binnen dus ben benieuwd.

Denk dat ik weer wat sterker ga worden in periode na maart, aangezien de huidige maanden top drukte zijn qua werk voor mij.
 
Je bench en deadlift moeten ff ge-update worden (beide 2.5 erbij). Dan sta je nu op een totaal van 612.5:). Dan zie ik nu al uit naar maart:p.
 
Zal em nog updaten maar de race stelt niet zo heel veel voor, nu KaLe niet meer powerlift gericht traint.
 
Met een paar maandjes zitten er nog wat anderen op de 600 dus dan wordt het wel weer een race;).
 
Ja zorg maar dat je alvast een voorsprong uitbouwt op de hongerige 600 deelnemers die staan te popelen om te joinen in deze race!!!
 
Tsja we zullen toch een hechte groep moeten vormen om hem te bestrijden lol
 
Als jullie even geduld hebben, doe ik ook mee.

Duurt nog maar zo'n 5/6/7 jaar. (Als ik gewoon door kan blijven trainen) :)


;)

:eek:

Ik hoop toch wel dat het wat sneller gaat dan dat (voor mezelf dan):o.
 
Zal em nog updaten maar de race stelt niet zo heel veel voor, nu KaLe niet meer powerlift gericht traint.

Hehe, nou mocht ik een pr plaatsen, dan plaats ik die ook hier hoor ;) Denk alleen dat het niet zo snel meer gaat gebeuren omdat ik nu in de cut zit. Maar zeg nooit nooit ;)
 
Hahaha, ben benieuwd dan de komende periode.

Verwacht dan wel rond April dat de 700kg deelnemers lijst wel is toegenomen :P.

En mij "bestrijden" dat zal wel makkelijk moeten gaan. Ga namelijk rond mei ofzo een soort van smolov doen voor meerdere wkn met front squat (3x/wk FSQ). Dus in die periode verwacht ik zowieso geen pr's inzake de grote 3.
 
Hahaha, ben benieuwd dan de komende periode.

Verwacht dan wel rond April dat de 700kg deelnemers lijst wel is toegenomen :P.

En mij "bestrijden" dat zal wel makkelijk moeten gaan. Ga namelijk rond mei ofzo een soort van smolov doen voor meerdere wkn met front squat (3x/wk FSQ). Dus in die periode verwacht ik zowieso geen pr's inzake de grote 3.

Ik heb toch wel wat carry-over ondervonden van front squats -> naar full backsquats.. dus je weet maar nooit.(al zitten jullie in een heel ander universum qua kracht).
 
Ik heb het gezien op dvd van Brad Gilligan, waar hij deze in offseason doet. Dus ben benieuwd of mn squat en deadlift er van ook omhoog gaan. Zal iig niet zwakker erop worden.
 
Gebeurt niet veel hier volgens mij.. jammer:(.
 
Over enkele weken ga ik weer ff proberen te pieken dus dan kunnen er wel weer wat PR's komen.

KaLe is nog steeds aan het cutten dus dan haal je minder snel pr's.

En dan hebben we nog OwnSculpturer welke eerdaags wel op 600+ kg zit.
 
Ik ga er voor binnenkort, zit momenteel aan 697.5 (250 + 165 + 282.5 :D )
 
Over enkele weken ga ik weer ff proberen te pieken dus dan kunnen er wel weer wat PR's komen.

KaLe is nog steeds aan het cutten dus dan haal je minder snel pr's.

En dan hebben we nog OwnSculpturer welke eerdaags wel op 600+ kg zit.

Nog even geduld hebben dus:).

Ik ga er voor binnenkort, zit momenteel aan 697.5 (250 + 165 + 282.5 :D )

Nah die 2.5 erbij is zo gebeurt toch:p. Zijn er nog meer die op 700 zitten dan? Dan kan je een race naar de 800 openen:D.
 
Mijn doel is en blijft om voor het einde van 2007 met jullie mee te mogen doen!
Alles loopt aardig op schema dus gaat lukken!

Is dus dl 250 sq 220 bp 130 moet te doen zijn..
 
Back
Naar boven