XXL Nutrition

De race naar de 400 totaal. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik update meestal op zondag.. stelletje ondankbare racers :P, nog geen enkele keer karma voor de 25 keer dat ik al moest aanpassen :( it makes me so sad! (wel zien dat dit geen karma-smeek-topic wordt want dan komt er een slotje)

Clipje 3x138 DL: YouTube - 3x138 DL

Had 3x3x138 gisteren. Reacties op clipje kunnen in mn log :). Ik wil hier trouwens meer clipjes zien!
 
Ik update meestal op zondag.. stelletje ondankbare racers :P, nog geen enkele keer karma voor de 25 keer dat ik al moest aanpassen :( it makes me so sad! (wel zien dat dit geen karma-smeek-topic wordt want dan komt er een slotje)

Clipje 3x138 DL: YouTube - 3x138 DL

Had 3x3x138 gisteren. Reacties op clipje kunnen in mn log :). Ik wil hier trouwens meer clipjes zien!

update dan ;)

heb je al karma gegeven, je moet nog even wachten.
 
lol 5 gram vitamine c en je zou weer beter moeten zijn morgen ;)
 
lol vette clip :D
 
ben ziek, heb op een hele nacht en dag slechts 2 glazen cola en 1 bord soep gegeten. Morgen dus.

Ok, niet erg, kan je men bench ook ineens veranderen naar 77.5 ;)
 
Ok, niet erg, kan je men bench ook ineens veranderen naar 77.5 ;)

hahaha babystapjes kerel??

jk

zo werkt het wel het beste en gaat progress een stuk sneller dan dat je zou denken zeg maar
 
BRANIE heeft al 395 :o

lol 5 gram vitamine c en je zou weer beter moeten zijn morgen ;)

nee ben niet "ziek" maar is een bijwerking van bepaald product dat ik neem, dus heeft niet met weerstand te maken.

Ok, niet erg, kan je men bench ook ineens veranderen naar 77.5 ;)

Ok. Max jij elke week ofzo? WSB schema?

Wtf drink je cola als je ziek bent?

Ja dat helpt me altijd na het kotsen, light wel, zonder veel bruis.


Alles is aangepast :thumbs:
 
Nog 10KG en dan ff filmpjes maken. :) Mijn 120KG BP gaat nog moeilijk (de ene keer kan ik het wel, de andere keer weer niet) dus ga ik hier ff wat meer aandacht aan besteden. Ook de Full Squat vereist nog wat werk.

Maakt het trouwens uit als ik mijn bovenrug bol heb staan tijdens het Deadliften met betrekking tot deze race? Ik kan mijn rug namelijk gewoon niet recht houden:/
 
Laatst bewerkt:
Maakt het trouwens uit als ik mijn bovenrug bol heb staan tijdens het Deadliften met betrekking tot deze race? Ik kan mijn rug namelijk gewoon niet recht houden:/

Nee 400 totaal doe je op gelijk welke manier als je maar lockt.
 
gast, is die zin Vlaams ofzo ???

lol nee :)

De (race naar de) 400 totaal doe je op om het even welke (= gelijk welke) manier als je maar lockt (bij deadliften, je rug locken dus..).
 
maakt niet uit hoe je em doet zolang je maar lockt ;)

hehe was dat nu zo moeilijk :P
 
hahaha babystapjes kerel??

jk

zo werkt het wel het beste en gaat progress een stuk sneller dan dat je zou denken zeg maar

:D elke week doe ik babystapjes op bench toch. Binne week of twee gaan voor de 80 :)
 
:D elke week doe ik babystapjes op bench toch. Binne week of twee gaan voor de 80 :)

en zo moet het, wou eigenlijk morgen gan maxen op dead, maar heb zo'n pijn aan mijn pezen tussen mijn armen, laat maar even hangen, denk sowieso dat ik eventjes geen deadlift meer doe maxen, gewoon volume enzo, komt later weer sterker

squat moet nog veel gebeuren, ik snap niet dat ik meer moeite heb met squat dan met lunges zeg maar ( doe ze in de smith, bij ons geen plaats om rond te lopen met een halter)

en bench press is mijn zwakste zaak, k*t armen van me
 
ik wil daar ook wel aan mee doen.
hoe moet ik me inschrijven
 
Back
Naar boven