MuscleMeat

De race naar de 500 totaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom kijk je niet of je bij het ROC daar kan trainen, ben dr ook wel eens geweest, is een gewichthef coach daar (Tom Bruijnen), platform, zat schijven en squatracks.

(heel) goed idee.. adres? Internet site? Iets?
 
Adres is Gaasterlandstraat 3-5, vlakbij station RAI, ik zou wel Tom ff mailen dat je iemand bent die serieus traint ed, want de gym is eigenlijk alleen voor personeel en leden van het ROC. Tom's e-mail is tbm.bruijnen@rocva.nl .
 
KICK!


Hoe zit het met jullie vooruitgang? nou? :D
 
Ik train niet meer. Zit de gehele dag met een bierpul op de bank cockraises te doen
 
ik ben ook gestopt met trainen..
 
Ik ook, zullen we dan maar een race doen wie het eerst een cholesterol totaal van 500 heeft?
 
Ik ben heel hard op weg om weer naar mijn PR's toe te werken ben nu bezig met 40 kilo Full Front Squats en Deadlifts met maar liefst 70 kilo, binnen 4 jaar ben ik weer op niveau!
 
Ik ben heel hard op weg om weer naar mijn PR's toe te werken ben nu bezig met 40 kilo Full Front Squats en Deadlifts met maar liefst 70 kilo, binnen 4 jaar ben ik weer op niveau!

En je bent al sterker dan mij, wat wil je nog meer:roflol:
 
100kg bench + 180kg deadlift zijn nieuwe PR's. Bw is 82kg

John heeft 210kg gedeadlift (zonder riem)
 
**** dat zijn aardige pr's calibre.

Mijn blessure is overigens weer bijna over, vandaag weer zwaar gesquat, pr's komen dr weer aan:D...

Heb overigens zelf een kleine pr gehaald, bench moet van 100 naar 105 worden aangepast.
 
mijn PRs laten nog op zich wachten.. ik hou het voorlopig even rustig om in 1 klap naar de 500 te knallen :)
 
210 deadlift....bedankt voor het vermelden, Bart :)
 
Gaat hier ook goed zie ik mooi
 
150 squat, 115 bench. :)

@ john: Monster deadlift.
 
Back
Naar boven