Fitness Seller

De race naar de 500 totaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wakkie is een perm ban toch? Jesaja ook? Wordt wel steeds minder gezellig op het forum dan. :P



leden krijgen niet voor niets een perm-ban; dus ik denk dat het forum er alleen maar leuker op word ZONDER die gein!
;)
 
leden krijgen niet voor niets een perm-ban; dus ik denk dat het forum er alleen maar leuker op word ZONDER die gein!
;)

Ja het forum is veel leuker als er een hele berg mensen opzitten die elke keer dezelfde vragen stellen, of met antilianen die jarenlang posten dat ze binnenkort ECHT meer dan 90kg gaan benchen. :roflol:

Nee geef mij dan een aantal recent gebande leden maar terug, dan valt er nog wat te lachen hier.
 
Ja het forum is veel leuker als er een hele berg mensen opzitten die elke keer dezelfde vragen stellen, of met antilianen die jarenlang posten dat ze binnenkort ECHT meer dan 90kg benchen. :roflol:

Nee geef mij dan een aantal recent gebande leden maar terug, dan valt er nog wat te lachen hier.



leuk hoor, mensen belachelijk maken die echt trainen, maar met sommige oefeningen last hebben van een oude blessure!

aankomende maandag ga ik voor de 2 reps 100 kilo bench
:p

en 210 deadlift zit er ook aan te komen! ( dit jaar zeker)
:D
 
leuk hoor, mensen belachelijk maken die echt trainen, maar met sommige oefeningen last hebben van een oude blessure!

aankomende maandag ga ik voor de 2 reps 100 kilo bench
:p

en 210 deadlift zit er ook aan te komen! ( dit jaar zeker)
:D

Ik maak niemand belachelijk, ik spreek alleen mijn voorkeur uit. ;)

@AlexT: Thx, doe die neger de groeten. :P
 
leuk hoor, mensen belachelijk maken die echt trainen, maar met sommige oefeningen last hebben van een oude blessure!

Haha, de "gebande PL'ers" trainen harder dan 95% van de members (99.99% van de antillianen) op dbb :')
 
Haha, de "gebande PL'ers" trainen harder dan 95% van de members (99.99% van de antillianen) op dbb :')
Waarom blijven jullie mods ze dan bannen? :D

Trouwens, zitten hier meer dan 10000 antillianen?
 
Haha, de "gebande PL'ers" trainen harder dan 95% van de members (99.99% van de antillianen) op dbb :')

nja vind het beetje spijtig dat sommige mensen hier die hard trainen gebanned worden omdat ze stomme commentaar geven op stomme quotes / threads.
 
Genoeg gelul over bans trouwens. Wie geband heeft het er zelf naar gemaakt, zo streng zijn we ook weer niet.

Nieuwe postings aangaande bans worden verwijderd. Toelichting over een ban kan altijd via PM.
 
Laatst bewerkt:
Genoeg gelul over bans trouwens. Wie geband heeft het er zelf naar gemaakt, zo streng zijn we ook weer niet.

Nieuwe postings aangaande bans worden verwijderd. Toelichting over een ban kan altijd via PM.



hoe staat het met jou stats, EricR?

heb je de 500 totaal al gehaald, of durf je niet mee te doen?
:D
 
2*170 squat, 125 bench, 210 deadlift = 505 totaal, ik win ****ers.
 
Ik heb zelf geen camera dus dat kan wel ff duren, heb wel g-men en jesaja als getuige though.
 
Ik sta in ieder geval borg voor zijn deadlift:rolleyes:
 
Back
Naar boven