XXL Nutrition

De race naar de 600 totaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik doe ook mee :)

Stats:

Deadlift:235 Kg
Squat: 180 Kg
Bench: 135 Kg

Totaal = 550

Bw = 82 Kg

Lijkt me weleens wat om elkaar dan ook eens te ontmoeten om samen te trainen :)


600 is voor mij nog niet weggelegd, eerst die 500 maar eens zien te halen................qua squat loop ikin je schaduw, deadlift ook bijna..........alleen mijn bank sucks!

:o :D

toekomst visie:
- 500: 100+185+215 ;)
- 600: 125+225+250 ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Of die filmpjes allemaal gaan lukken weet ik niet, maar ik doe mee.. Misschien extra motivatie voor mij ;)
Stats staan in m'n sig.

Je staat genoteerd, zeker wel goede motivatie dit.

600 is voor mij nog niet weggelegd, eerst die 500 maar eens zien te halen................qua squat loop ikin je schaduw, deadlift ook bijna..........alleen mijn bank sucks!

:o :D

toekomst visie:
- 500: 100+185+215 ;)
- 600: 125+225+250 ;) ;)

Jij staat ook genoteerd bro.
Zelfde geldt voor mij, eerst dit jaar nog maar proberen om de 500 te behalen.
 
Om even terug te komen op het "alles raw" gedeelte, hoe zit het met kniebanden gebruik,
toegestaan of niet toegestaan hoe staan jullie hier tegenover?!
Aangezien we toch wel naar een aardige load gaan toewerken, en valt het dan nog onder raw?!
 
Raw is zonder kniebanden in mijn ogen, enkel een riem.
 
Raw is zonder kniebanden in mijn ogen, enkel een riem.

En hoe sta jij hier tegenover i.v.m. het gebruik hiervan, zelf nog nooit kniebanden gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
En hoe sta jij hier tegenover i.v.m. het gebruik hiervan, zelf nog nooit kniebanden gebruikt.

riem is IMO nog RAW, kniebanden valt bij mij onder dezelfde categorie als straps en pak............. ;)


;)

ik train zelf met riem op zware gewichten, zonder straps, zonder kniebanden, zonder handschoentjes......
:cool:
 
Ik ga wel kniebanden gebruiken bij 'zware' squats dus misschien kun je dat er dan bijzetten. Of ik mag niet mee doen dat kan ook :p:angstig:
 
kniebanden zou ik toelaten, sommigen zullen last krijgen met grote gewichten.
vroeger grbruikte ik dikwijls banden, +200 squat zonder banden is niet echt gezond imo.
maar als de meerderheid hier beslist om banden te verbieden leg ik mij daar bij neer;)
 
600 is voor mij nog niet weggelegd, eerst die 500 maar eens zien te halen................qua squat loop ikin je schaduw, deadlift ook bijna..........alleen mijn bank sucks!

:o :D

toekomst visie:
- 500: 100+185+215 ;)
- 600: 125+225+250 ;) ;)

fijn dat je ook meedoet miertoestand, dan ben ik niet de oudste:p
 
kniebanden zou ik toelaten, sommigen zullen last krijgen met grote gewichten.
vroeger grbruikte ik dikwijls banden, +200 squat zonder banden is niet echt gezond imo.
maar als de meerderheid hier beslist om banden te verbieden leg ik mij daar bij neer;)

Wat jody dus zegt, ik stem in iedergeval voor gebruik van kniebanden.
 
Hier ontstaat de powerlifting historie in het klein: langzaam maar zeker overeenstemmen om bepaalde gear toe te laten ... totdat het zo ****ed is als nu :D
 
Hier ontstaat de powerlifting historie in het klein: langzaam maar zeker overeenstemmen om bepaalde gear toe te laten ... totdat het zo ****ed is als nu :D

damn hij heeft nog gelijk ook
 
Ik tegen. Maar goed, kan me er ook niet druk om maken.. als het moet ivm blessures, so be it. Ik doe het in eerste instantie toch om mezelf te verbeteren en niet om de beste te moeten zijn van het forum ;)
Iedereen nog succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk er nog even over na, 600 is me eigenlijk net iets te ver weg. 550 zou me nog wel kunnen motiveren omdat het haalbaar is. 600 kan wellicht nog jaren duren. Zit nu rond 485 (ooit 520).
 
;)
Ik denk er nog even over na, 600 is me eigenlijk net iets te ver weg. 550 zou me nog wel kunnen motiveren omdat het haalbaar is. 600 kan wellicht nog jaren duren. Zit nu rond 485 (ooit 520).

dude gewoon doen!!!!
we helpen je er wel doorheen:D
het zal voor iedereen moeilijk worden en het topic zal niet sluiten vooraleer de laatste van ons de 600 bereikt heeft
een voor allen en al die shit;)
 
;)

Ik denk er nog even over na, 600 is me eigenlijk net iets te ver weg. 550 zou me nog wel kunnen motiveren omdat het haalbaar is. 600 kan wellicht nog jaren duren. Zit nu rond 485 (ooit 520).

dude gewoon doen!!!!
we helpen je er wel doorheen:D
het zal voor iedereen moeilijk worden en het topic zal niet sluiten vooraleer de laatste van ons de 600 bereikt heeft
een voor allen en al die shit;)

Zoals jody al zegt, ik zit nu ook nog maar op 475 kg totaal en iets in mij zegt dat de 600 wel gehaald kan
worden eind 2007, zal grotendeels ook voor de motivatie zijn dit.

Gewoon mee doen dus :D
 
Back
Naar boven