MuscleMeat

De race naar de 600 totaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke, I'm in!
Net even boards in elkaar geknutseld voor boardpresses dus hopelijk gaat die bench een keer omhoog.
 
yeah knalleeeeuuh
 
Ok leuk im in..
 
600 man o man dat gaat eeuwen duren.. :D
 
Haha ik doe mee, heb de hoogste bench en de laagste squat, maar dat vereffent elkaar ;)

bench 145
full squat 130
deadlift 195
 
mmm best pittig die 600 kilo.
succes allen.
600 zal voor mij een utopie blijven...500 wordt al moeilijk
bench:115/squat 160/DL 150
ben denk ik te licht met mijn 69 kilo..
maar ik ben ook maar een hardlopertje..
 
;)

dude gewoon doen!!!!
we helpen je er wel doorheen:D
het zal voor iedereen moeilijk worden en het topic zal niet sluiten vooraleer de laatste van ons de 600 bereikt heeft
een voor allen en al die shit;)

COOL!!

thats the spirit! ;)
 
Bij mij zou het dan zou moeten gaan

Deadlift 250 +30
Squat 220 +40
Bankdrukken 130 +15

Wanneer ik dit bereik heb ik geen idee van maar ik verwacht dat het wel binnen een jaar mogelijk moet zijn gezien het feit dat ik altijd als bodybuilder getraind heb en sinds 1 maandje pl..
Bovenstaande stats zijn dus opgebouwd met pompen..
 
Laatst bewerkt:
Bij mij zou het dan zou moeten gaan

Deadlift 250 +30
Squat 220 +40
Bankdrukken 130 +15

Wanneer ik dit bereik heb ik geen idee van maar ik verwacht dat het wel binnen een jaar mogelijk moet zijn gezien het feit dat ik altijd als bodybuilder getraind heb en sinds 1 maandje pl..
Bovenstaande stats zijn dus opgebouwd met pompen..

We zullen zien wat het je brengt bro, sinds ik meer pl gericht train ben ik wel wat vooruit gegaan met de stats.
Echter de echte "grote" verschillen blijven uit, hopelijk word 2007 een goed jaar.
 
Wach maar Masallah, WSB gaat jouw stats de lucht in kicken!
 
hier ben ik nog niet klaar voor ik zit pas op de 420:treuren:
 
kga voor een lekker old school bill starr 5X5 template, lets kick those weights in the air ;)
 
kga voor een lekker old school bill starr 5X5 template, lets kick those weights in the air ;)

Succes bro, wilde eigenlijk mijn deadlift record verbreken vandaag, maar het uitstapje aan de gym ging niet door,
hopelijk 210 + een dezer dagen :)
 
Leuk dit :D

Ik sta 10e :eek!: :angstig: g.dv.rd.mm. !!

Come aan!!
 
Ben benieuwd naar je 1 RM's ... aangezien die boxsquat al met 180 kg gaat zal je vast nog wel een stukje stijgen.

Zal mee vallen bro pas nog gewone squat met 140kg gedaan en die box was sumo en boven parallel :)

Zal over een paar weekjes een keer de gewone sumo squat doen op ME! :D
 
Back
Naar boven