XXL Nutrition

de S.A.S. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dat moet je eens boeken gaan lezen van Chris Ryan e.d.
echt goede boeken!
 
Toppers op het gebied van antiterrorisme en werken in vijandelijk gebied.

Naast Chris Ryan hebben ook Andy McNab, Mike Curtis, Cameron Spence, en ( Dan? ) Brown ook boeken geschreven over hun ervaringen binnen de SAS.
 
er pas een documentaire op tv geweest echt super, weet ff niet meer hoe die heet
 
Ik heb heel wat boeken gelezen over de SAS van McNab, Ryan en Coburn.
Het laatste boek wat ik gelezen heb heet 'the real bravo two zero' van Michael Asher en gaat over de bekende SAS missie in de golfoorlog die misgelopen is.
De schrijver gaat 10 jaar later terug naar Irak om te kijken wat er nou allemaal waar is wat Andy McNab en Chris Ryan geschreven hebben over deze missie.
Het blijkt dus allemaal wat aangedikt te zijn in beide boeken, zeer interessant boek om te lezen.
En ik heb een aantal docu's gedownload over de SAS wat echt mooi is om te zien.
 
Laatst bewerkt:
Coburn ken ik niet. Waar schrijft die over?
 
Er is een programma op zone reality, dat gaat over de SAS-selectie. Het programma heet "Are you tough enough for the SAS?" en bestaat uit 10 afleveringen, waarin burgers de SAS-selectie gaan doen.
Ik ben nu ook bezig met Bravo Two Zero van Andy McNab.
 
Wat is zone reality?


Er is een programma op zone reality, dat gaat over de SAS-selectie. Het programma heet "Are you tough enough for the SAS?" en bestaat uit 10 afleveringen, waarin burgers de SAS-selectie gaan doen.
Ik ben nu ook bezig met Bravo Two Zero van Andy McNab.
 
Ryan is een showmannetje die door zijn naaste collega's niet eens meer geloofd wordt. SAS-ers zijn goed, maar wat Ryan heeft beweerd gedaan te hebben is voor goden nog onmogelijk.
 
ik vind dit ook zeer interessant, hebben jullie misschien nog meer docu's ?(karma)
 
Ik zal eens wat uploaden en hier neerzetten.
 
Ik ben zelf eens een keer helemaal rot geslagen door een undercover arrestatieteam in Arnhem! Wist ik veel dat ze politie waren.
Die gasten gaan echt hard te werk en ik zat ook zo met handboeien om in een busje...
 
Ik ben zelf eens een keer helemaal rot geslagen door een undercover arrestatieteam in Arnhem! Wist ik veel dat ze politie waren.
Die gasten gaan echt hard te werk en ik zat ook zo met handboeien om in een busje...
???
 
Schitterende afleveringen :thumbs: Vind het echt allemaal zeer interresant
 
Ik ben zelf eens een keer helemaal rot geslagen door een undercover arrestatieteam in Arnhem! Wist ik veel dat ze politie waren.
Die gasten gaan echt hard te werk en ik zat ook zo met handboeien om in een busje...

:roflol: wtf had je gedaan dan?
 
Back
Naar boven