AndroidHealthClinic

de smaak van lijnzaadolie

Bezoekers in dit topic

DarkLegion

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Normaal gesproken vond ik lijnzaadolie goed naar binnen te werken. Maar laatste tijd merk ik dat elk flesje weer een andere smaak heeft.. Deze keer is ie echt ranzig.. zit er als het ware een soort as smaak aan.. Alsof ik een asbak loop te legen in me mond, het is nu echt :barf:
Ik heb gelezen dat de smaak wel beetje kan afwijken, maar zo erg.. is dat normaal ? Hebben jullie er ook problemen mee?

Ik doe me neus gewoon dicht en gooi het in 1x naar achter.

Je kan het ook mixen met 2 vingers melk in een glas, drinkt misschien ook wat makkelijker weg dan.

Heb dat ook gehad, het went wel... Je neemt lijnzaadolie tenslotte ook niet voor de smaak.

Zie ook een oude post HIER.

Gewoon slikken mietje :D

Zeg je toch ook tegen je vriendin ... :banana:

Neen, effe serieus (zal men best doen) ...

Ik heb blijkbaar een van de slechtst smakende lijnzaadolie thuis , in het begin echt gortig ... maar je geraakt er aan gewend.
Denk dat het kwa merk tot merk serieus verschilt kwa smaak, en ook de oogst van de "lijnzaden" :roflol:

Bedoel de ene aardbei'en zijn beter dan dat andere bakkie ... verschillende oogst.

Het is toch goed voor je :thumbs:

dat gezeur over "ik lus t niet"

wil je groeien of niet? gewoon eten !!!! niet zeuren !

• Topic Starter Topic Starter
het gaat mij niet hoe ik het naar binnenwerk, ik vreet alles ;) Tis meer dat het vreemd is dat het van 1 zelfde merk zoveel kan verschillen..

Zet je 't wel in de koelkast??

ik zet t ook niet in de koelkast, gewoon droog/donker/redelijk koel in de kast.

Visolie/levertraan nemen dan? Vind ik beter te pruimen dan lijnzaadolie. Maar idd, het ene merk was ook bij mij viezer dan het andere.

In ieder geval kun je je nu voorstellen hoe vrouwen zich voelen, die sperma moeten slikken van hun vriendjes... smaakt ook niet altijd even lekker. :coolnana:

Espi

Speedy G zei:
Bedoel de ene aardbei'en zijn beter dan dat andere bakkie ... verschillende oogst.

Wat een vergelijking... Aardbeien en lijnzaad hoe slehct de oogst ook is van de aardbeien, de smaak van lijnzaadolie kan het niet halen.

(Over je andere vergelijking maar niet te spreken :mad: :finger:.)

Maargoed... Over lijnzaadolie in de koelkast. Die ik eerst had ging beter in de koelkast dan erbuiten. Koel proef je er minder van. Die ik nu heb smaakt koud bitter.
Was hem laatst vergeten terug te zetten in de koelkast en het smaakte in ene een heel stuk beter :). Flesje is meestal wel binnen 2 weken leeg en zo snel bederft het ook weer niet. Voortaan dus ook geopende lijnzaadolie buiten de koelkast bij mij.

Espi, het is van 1 zelfde merk;)
Naja, ik denk dat ik er niet dood aan ga, dus zuip em maar leeg, ook geen zin om weer terug te gaan naar de winkel.. Houdbaarheidsdatum van flesje is volgens mij ook nog wel goed.. Staat een beetje vaag, maar volgens mij kan ik er wel "2004"uit oncijferen :D Hopen dat de volgende weer ok is!

Omdat de smaak van lijnzaadolie niet altijd even lekker is probeerde ik het vandaag door me brinta te doen... maar dat smaakt ook voor geen meter, brinta met een nasmaak. :(

Ik snap echt het probleem niet. men neem een half glas water met 25 ml. lijnzaad erin, even roeren, opdrinken en een sportlife kauwgompje en je proeft er niks meer van. what's the point?

Ik neem 't 's ochtends en 's avonds in net voor ik m'n tanden poets.

Ook wel eens geprobeerd om 't door m'n kwark te doen, maar net als dat brinta-experiment: kwark met nasmaak is niet lekker :(

btw: m'n first post :banana:

ik haal hem in de apotheek en de smaak is niet slecht,dus iedereen naar z'n apotheek

nou, heb nu bijna het flesje op.. en na de helft werd de nasmaak minder.. Niet dat ik eraan gewend raakte ofzo..Misschien omdat ie al een tijdje openstaat en de nasmaak minder wordt. Het begint nu iig weer een beetje te lijken op de oude vertrouwde "lekkere" lijnzaadolie smaak!

Ik meng hem door mijn warm avondeten. Zo proef ik er niet meer van. Dit is teven mijn laatste maal voor slapengaan. Hierdoor wordt de opname van mijn eiwitten in deze maaltijd toch trager opgenomen voor de nacht? Of zit ik verkeerd te beredeneren?

Chief zei:
Ik meng hem door mijn warm avondeten. Zo proef ik er niet meer van. Dit is teven mijn laatste maal voor slapengaan. Hierdoor wordt de opname van mijn eiwitten in deze maaltijd toch trager opgenomen voor de nacht? Of zit ik verkeerd te beredeneren?

ja klopt.. maar eet jij zo laat dan? Je kan beter voor het slapen gaan nog ff half bakje magere kwark nemen en dan je lijnzaadolie..

ik denk niet dat lijnzaad olie ontzettend vertraagt. het is een olie die bijzonder snel opgenomen wordt en heel goed verteerd. daarbij ook nog eens je verbranding verhoogt.

Terug
Naar boven