MuscleMeat

De Sterkste Man van de Brabantse wal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deelnemers:

Michael Simons
Yann Goethals
Glenn Nys
Johan Caenen
Ruben Kramers
Gertjan Faes
Lloyd Bieshaar
Kurt Kuppens
Dennis vanTol
Stefan Lescher
Jan Vlasschaert
Brend van Roy
Patrick Snoep
Jeffrey Laterveer
Eduard Knoote
Thomas op de Beeck

De wedstrijd zit VOL degene die zich nu aanmelden gaan op de reserve lijst

Meer informatie/inschrijvingen : mauriceuitdewilligen@live.com
 
In :D
 
Haha moet je weer een wedstrijd winnen?
Suc6
 
Haha moet je weer een wedstrijd winnen?
Suc6

lol, de wedstrijd is vrij licht ja maar ideaal voor mij om terug in de competitie te rollen, het zou echt bad ass zijn als ik hem al gewoon kan uitdoen, dat is voor mij dan al een overwinning op zich

Winnen zal ik sowieso niet als je weet dat Glenn Nys meedoet (sinds kort klasse A highlander, doet Kempen ook mee)
 
Net ingeschreven. Fifth place on lockdown.
 
Hmm, een paar onderdelen zijn me nog te zwaar... Ik sla 'm over, maar kom uiteraard wel supporten.
 
Denk wel in :o
 
Fuuu, ik was het inschrijfgeld alweer vergeten, nu meteen in orde maken
 
Jammer dat er bij mij in de buurt geen mogelijkheid is om strongman training te doen. :( anders zag dit er uit als een leuke instapwedstrijd
 
Jammer dat er bij mij in de buurt geen mogelijkheid is om strongman training te doen. :( anders zag dit er uit als een leuke instapwedstrijd

Vanwaar ben je dan ? Er is vast wel iets in de buurt maar je moet geen schrik hebben om een half uur-uurtje te rijden ervoor :P
 
Vanwaar ben je dan ? Er is vast wel iets in de buurt maar je moet geen schrik hebben om een half uur-uurtje te rijden ervoor :P


Velserbroek ( boven haarlem)

Niets kunnen vinden omstreek Haarlem Ijmuiden Beverwijk.

Ik heb helaas geen auto dus het is fiets of OV.
 
Velserbroek ( boven haarlem)

Niets kunnen vinden omstreek Haarlem Ijmuiden Beverwijk.

Ik heb helaas geen auto dus het is fiets of OV.

Volgens mij heb je geen andere keuze dan te verhuizen dan
 
Kan geen topic erover vinden dus dan maar hier, maar is ergens het programma van de dag bekend van de sterkste man van nederland finale in zwolle?
 
Kan geen topic erover vinden dus dan maar hier, maar is ergens het programma van de dag bekend van de sterkste man van nederland finale in zwolle?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De onderdelen zijn nog niet bekend gemaakt
 
Dit is in de buurt van mij en de gym waar Maurice trainde (traint) is mij ook niet helemaal bekend. Denk dat er wel wat bekende van mij mee gaan doen. Ik zal tegen die tijd eens zien of ik er gemakkelijk geraak. Staat in ieder geval in mijn agenda
 
Update deelnemerslijst. Nog deelnemers gezocht !!
 
Update deelnemerslijst
 
Back
Naar boven