AndroidHealthClinic

De Sterkste Man Van Giethoorn 2016

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.299
Waardering
65.404
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
31 juli 2016 is het weer zover " De Sterkste Man Van Giethoorn 2016 " .
Het beloofd weer een mooie wedstrijd te worden..

Voor de - 105KG is het een kwalificatie wedstrijd.

Opgave: bij Klaas Liemburg of Wout Zijlstra

Onderdelen :

Vrachtwagentrekken harnas + touw
Vrachtwagentrekken hand over hand
Boom max
Carcirkel
Cardeadlift
Medley of Laadrace

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Medley of Laadrace

Weet niet of ik behoor tot de laatst genoemde doelgroep, maar ik heb een heftruck certificaat en een vrachtwagen laden is voor mij een peulenschil.
 
Weet niet of ik behoor tot de laatst genoemde doelgroep, maar ik heb een heftruck certificaat en een vrachtwagen laden is voor mij een peulenschil.

In deze sectie moet je zelf een heftruck zijn
 
Sanca Saxon Weet jij toevallig ook wanneer de finale Sterkste man van NL -105kg is? Of misschien weet g-men dat ook? Zou wel leuk zijn om deze mee te pakken.
 
wat is het niveau van deze wedstrijd ongeveer?
 
Sanca Saxon Weet jij toevallig ook wanneer de finale Sterkste man van NL -105kg is? Of misschien weet g-men dat ook? Zou wel leuk zijn om deze mee te pakken.

Nee want Wout organiseert en moet de datum bekend maken. In principe kun je ook niet zomaar deelnemen maar moet je kwalificeren in een kwalificatie. Het is nog een beetje een rommeltje als ik eerlijk ben. Als Wout de finale bekend maakt zou er ook wel iets bekend moeten worden over of er nog een kwalificatie komt of dat er bv wildcards komen voor atleten die nu gekwalifceerd zijn maar waarvan we weten dat ze geblesseerd zijn.
 
De -105kg is volzet voor Giethoorn, paar plekjes open nog in de +105kg
 
Back
Naar boven