MuscleMeat

Aankondiging De Sterkste Man van Limburg 2016

Bezoekers in dit topic

13346958_250741458626301_5406812998404948351_n.jpg
 
Toegevoegd aan de openingspost. Gaat er elke dag een deelnemer aangekondigd worden ?
2 per week, zal het vanaf nu niet meer hier vol spammen enkel op bovenstaande fb pagina
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ow shiiieeet :D
 
Volgens mij is het niet heel duidelijk voor iedereen maar MATJAZ BELSAK DOET DEZE OOK MEE
 
Het hoogtepunt was het irl ontmoeten van Sanca Saxon. Zijn mooie baard was natuurlijk niet te missen.
 
1. Belsak
2. Alex
3.Gijs

Het hoogtepunt was het irl ontmoeten van Sanca Saxon. Zijn mooie baard was natuurlijk niet te missen.

One luv :D

Het was een mooie wedstrijd en voor mij was het hoogtepunt toch wel Gijs die de medley won en zomaar eventjes de 3de podium plaats pakte in dit veld !
 
Erg sterk idd in dit veld, wacht op filmpjes. :D
 
Sanca Saxon ook gezien vanaf andere tribune. Was de hamburger met bier lekker?

Gijs is trouwens echt een beest voor zijn gewicht. Respect dat hij zich staande hield in dit deelnemersveld!
 
Sanca Saxon ook gezien vanaf andere tribune. Was de hamburger met bier lekker?

Gijs is trouwens echt een beest voor zijn gewicht. Respect dat hij zich staande hield in dit deelnemersveld!

Huh, volgens mij verwar je me met iemand anders, ik had gewoon frisdrank, loempia's, een Luikse wafel en een beetje frieten :D
Was je maar even komen voorstellen man, zoals wovano
Laat die 'voor z'n gewicht' maar weg, hij is gewoon een beest !
 
Volgens mij was dit de volledige uitslag:

1 Belsak,
2 Alex
3 Gijs
4 Johan
5 Rick
6 Bjorn
7 Dennis
8 René
9 Tim (?)
10 Paul.

Teun en Marcel uitgevallen
 
Huh, volgens mij verwar je me met iemand anders, ik had gewoon frisdrank, loempia's, een Luikse wafel en een beetje frieten :D
Was je maar even komen voorstellen man, zoals wovano
Laat die 'voor z'n gewicht' maar weg, hij is gewoon een beest !
Zat veraf dus zag het niet goed. Vind het zwz knap van Gijs dat hij zo sterk is terwijl de andere zwaarder zijn.
Vond het sfeertje tussen de sm mooi om te zien, verder nooit meegemaakt. Minder vond ik jet volk wat eropaf kwam.
 
Zat veraf dus zag het niet goed. Vind het zwz knap van Gijs dat hij zo sterk is terwijl de andere zwaarder zijn.
Vond het sfeertje tussen de sm mooi om te zien, verder nooit meegemaakt. Minder vond ik jet volk wat eropaf kwam.

Er zaten best veel marginale types tussen, inderdaad :roflol:
 
Vetste vond ik de stones die Gijs allemaal erop legde en vervolgens de ontlading. Begin helaas gemist.
 
Vetste vond ik de stones die Gijs allemaal erop legde en vervolgens de ontlading. Begin helaas gemist.

Het dansje van Gijs net voor de 180kg stone was zalig :D jammer genoeg heb ik niets gefilmd
 
Gister toevallig in Maastricht, en kwam tijdens het shoppen met de vrouw heel toevallig dit evenement tegen.

ben ergens achter aan gaan staan en gaan kijken, Alleen het onderdeel gezien met de farmers walks, yoke, en de band.

Vond het prachtig om te zien hoe Gijs losging, wat een buffel was dat trouwens voor zijn gewicht!!!! :eek:
 
Back
Naar boven