MuscleMeat

De Sterkste Man van Nederland 2016

Bezoekers in dit topic

Ik hoor net dat squat én stones nog gedaan moeten worden, Alex op 1 en Enzo op 2 dus, Niels zou uitgevallen zijn
 
Damn Enzo en Alex. En wat doet Jitse?
 
Ik hoor net dat squat én stones nog gedaan moeten worden, Alex op 1 en Enzo op 2 dus, Niels zou uitgevallen zijn

niels is uitgevallen door een gescheurde bicep bij de medley. bij de eerste wheelflip greep hij meteen naar zijn bicep.
 
Niemand in het publiek daar met een mobiel voor live updates? :sad:
 
Na 5 onderdelen. Alex 1. Johan Langhorst 2. met 44 punten 3. Jitse Kramer met 43 punten 4. Enzo Tauro met 42 punten

Geen idee hoeveel punten Alex heeft

Foto's van Doetze van de 1ste 3 onderdelen [Link niet meer beschikbaar]
 
1. Alex
2. Jitse
3. Enzo

BAM, Limburg boven !!
 
Mooi man, gefeliciteerd Alex.
Nu staat het 2-2 tussen Jitse en Alex. :cool:
Benieuwd naar de uitzending in september!
 
Was Jan Wagenaar niet geplaatst?
 
mijn (niet geheel objectieve) verslag:

1e event: loglift) Alex en Niels begonnen ongekend hoog, beiden openden met een makkelijke 170kg. Jitse had balansproblemen maar haalde de 145 wel. Kelvin faalde zijn 1e beurt. Enzo, Johan en Bjorn draaiden ook goed mee. Uiteindelijk werden niels en alex 1e met 180kg (beiden close fail op 190), Johan geloof ik 2e met 160kg in 2 beurten en daarna Enzo geloof ik. Jitse wist met 145 of 150kg de schade enigsinds te beperken.

2e event: truckpull) Weinig van gezien maar ik weet wel de top 6: 1. Kelvin, 2. Enzo, 3. Alex, 4. Jitse, 5. Niels, 6. Teun

3e event: medley) Hierbij scheurde Niels zijn bicep. Alex speelde erg op safe. Geweldig duel tussen kelvin en enzo, die kelvin net won. Johan ook erg snel. Jitse geloof ik de snelste...

4e event: fronthold) Alex won deze makkelijk. Jitse en Enzo liepen schade op, Johan deed weer erg goed mee. Jordy zette ook een goede tijd neer als ik het goed herinner.

5e event: squat) 240kg for reps, pinnen touchen. Enzo liep veel schade op met 5 reps. Gijs en Teun deden het erg sterk met 9 reps. Vlad haalde er geloof ik 10, logisch ook met zo'n poten! Jitse en Johan werden 2e met 11 reps, Alex won met 12!

6e event: stones) Iedereen kapot. Johan verspeelde zijn podium plaats. Alleen Enzo, Kelvin en Jitse legden alle stones erop!

Einduitslag (fouten kunnen)

1. Big sexy Lexy
2. Jitse
3. Baby Shaw
4. Johan
5. Kelvin
6. Hijskraan
7. Jordy?
8. Bjorn?
9. Gijs
10. Mike
11. Vlad
12. Niels (uitgevallen)

Erg trots op mijn Limburgse broeders, maar het was überhaupt een prachtige wedstrijd. Stond bijvoorbeeld ook versteld van de squat van Gijs en Vlad!
 
Erg netjes van Alex. Niet verwacht van tevoren. Sprak hem de laatste tijd vaker en hij kampte toch wel met wat pijntjes.
Top Haefland-sport weer zo goed vertegenwoordigd is :D
 
Erg netjes van Alex. Niet verwacht van tevoren. Sprak hem de laatste tijd vaker en hij kampte toch wel met wat pijntjes.
Top Haefland-sport weer zo goed vertegenwoordigd is :D

Vergeet de strongman trainingen van hun @ SMTK niet :D
 
Geweldig dat Alex voor de 2e keer deze wedstrijd wint. Het is hem gegund...ook wederom een mooie prestatie van Enzo met zijn 3e plek. :clap::thumb:
 
Geweldig dat Alex voor de 2e keer deze wedstrijd wint. Het is hem gegund...ook wederom een mooie prestatie van Enzo met zijn 3e plek. :clap::thumb:

Inderdaad, als je 2 keer wint is het toch net even wat specialer dan wanneer je maar 1 keer wint. Na de squat waren ze allemaal gesloopt, alleen Jitse had met de squat wel 14 of 15 kunnen doen volgens mij, die spaarde energie voor de stones en die had ook een toptijd op de stones.

Het was trouwens een mooie locatie in Zwolle, dus petje af voor de organisatie. Persoonlijk zou ik het inmeten van de squat al voor de wedstrijd laten doen, dat kost best veel tijd en zorgt voor vertraging tijdens de wedstrijd. Jammer dat de front hold waarschijnlijk Jitse de titel heeft gekost, maar Alex is zeker een terechte winnaar.
 
Inderdaad, als je 2 keer wint is het toch net even wat specialer dan wanneer je maar 1 keer wint. Na de squat waren ze allemaal gesloopt, alleen Jitse had met de squat wel 14 of 15 kunnen doen volgens mij, die spaarde energie voor de stones en die had ook een toptijd op de stones.

Het was trouwens een mooie locatie in Zwolle, dus petje af voor de organisatie. Persoonlijk zou ik het inmeten van de squat al voor de wedstrijd laten doen, dat kost best veel tijd en zorgt voor vertraging tijdens de wedstrijd. Jammer dat de front hold waarschijnlijk Jitse de titel heeft gekost, maar Alex is zeker een terechte winnaar.

Want? Alex won log, truck en squat van jitse... En ja jitse had meer reps kunnen squatten maar lex ook... Op deze events was Alex ruim de sterkste.. Als fronthold eruit was had Alex meer risico moeten nemen op medley/stones maar had ie nog steeds gewonnen! Wie weet volgend jaar. .. jitse, lex, enzo of toch niels?
 
Want? Alex won log, truck en squat van jitse... En ja jitse had meer reps kunnen squatten maar lex ook... Op deze events was Alex ruim de sterkste.. Als fronthold eruit was had Alex meer risico moeten nemen op medley/stones maar had ie nog steeds gewonnen! Wie weet volgend jaar. .. jitse, lex, enzo of toch niels?

Take it easy, ik zeg toch dat ie de terechte winnaar is ;).

Ik hoop dat Niels volgend jaar wel weer mee doet, des te spannender als stuk of 4 man kans maakt op de titel, maar ik hoop dat ie niet te gedesillusioneerd is, immers, men had eigenlijk al verwacht dat ie in 2014 zou gaan winnen.
 
Want? Alex won log, truck en squat van jitse... En ja jitse had meer reps kunnen squatten maar lex ook... Op deze events was Alex ruim de sterkste.. Als fronthold eruit was had Alex meer risico moeten nemen op medley/stones maar had ie nog steeds gewonnen! Wie weet volgend jaar. .. jitse, lex, enzo of toch niels?

Fanboy

Gun het alex zeker maar dit is een uitspraak die nergens op slaat
 
Fanboy

Gun het alex zeker maar dit is een uitspraak die nergens op slaat

Hij bedoelt natuurlijk gewoon dat Alex niet gewonnen heeft van Jitse door enkel de fronthold
 
Back
Naar boven