- Lid geworden
- 9 dec 2005
Het is jammer dat SMvNL finale locaties niet meer door heel Nederland zijn. De laatste 4 jaren steeds in dezelfde regio.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
3u enkele reis om dan misschien weer maar de helft te kunnen zien als de tribune vol zit, ik denk dat ik de tv-uitzending ga afwachten voor deze.
Nope.Jitse doet niet mee??
Misschien een blessure? Wel jammer dat Niels en Jitse er dit jaar beide niet bij zijn.Waarom doet Jitse niet mee? Las op instagram of facebook dat Jarno zei dat hij het aan zichzelf te danken had?
Hoorde dat hij een conflict had met de organisatie. Durf niet te zeggen hoe of wat en of dat überhaupt het geval is.Misschien een blessure? Wel jammer dat Niels en Jitse er dit jaar beide niet bij zijn.
Richard van der Linden? Wat dat hij dan?Pff dat meen je niet. Eeuwig zonde dit soort conflicten als het om toppers gaat, net als bij Richard destijds.
Tekenen alle atleten dan een contract zodra ze deelnemen aan de Sterkste Man van Nederland?Zelfde als Jitse die ging ook "andere" wedstrijden doen, mag niet van de grote baas.. Dan mag je niet meer met de NK meedoen. Ben het een beetje zat dat vage gedoe met regeltjes.. Sportief?
Zie post SkinnieRichard van der Linden? Wat dat hij dan?
Tekenen alle atleten dan een contract zodra ze deelnemen aan de Sterkste Man van Nederland?
Ik begrijp niet waarom je atleten zou willen verbieden aan andere wedstrijden deel te nemen. Om welke wedstrijd ging het dan?
Zie post Skinnie
Zelfde als Jitse die ging ook "andere" wedstrijden doen, mag niet van de grote baas.. Dan mag je niet meer met de NK meedoen. Ben het een beetje zat dat vage gedoe met regeltjes.. Sportief?
Eens, dit is zomaar iets roepen.Als je het verhaal niet kent moet je ook niet lullen