XXL Nutrition

De stilte doorbroken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramonovietsj zei:
ik heb DBC's comp gecracked en wat vakantiefoto's van zijn harde schijf kunnen jatten:

DBC en Hertje romantisch bezig aan het zwembad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DBC is toch gered, rollator staat nog steeds weg te rotten in het zwembad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DBC pimpen op het strand

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De binnenlanden konden gelukkig ook verkend worden met de Hummerator

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

al met al een leuke vakantie lijkt me. Welkom terug DBC!!!!!!!

ey bro het is niet om je af te kraken maar de kerel van het eerste plaatje is niet hetzelfde als de andere kerel dus volgens mij heb je de verkeerde fotos ???


anyway welkom trug ouwe
 
Ramonovietsj...waar en van wie zou jij deze grap nou gejat hebben....:rolleyes: :cool:
 
joe DBC , begin maar te typen :D
 
K*t, belofte maakt schuld, nu maar eens wat opschrijven....waar begin ik? Alles door elkaar gooien maar, van enige chronologische volgorde is geen sprake meer :(
 
DBC01 zei:
K*t, belofte maakt schuld, nu maar eens wat opschrijven....waar begin ik? Alles door elkaar gooien maar, van enige chronologische volgorde is geen sprake meer :(
en niet zomaar wat hé , whe want the skimmy details :D
 
DBC01 zei:
K*t, belofte maakt schuld, nu maar eens wat opschrijven....waar begin ik? Alles door elkaar gooien maar, van enige chronologische volgorde is geen sprake meer :(

Jaloerse grieken en trepe sportscholen ? begin eens?
 
Hiekie zei:
Jaloerse grieken en trepe sportscholen ? begin eens?

Er was maar 1 sportschool op dat hele eiland, ik heb er foto's van.
De foto's laten iets moois zien maar het 'was me er toch goor en oud! :D

Verder zijn Grieken die zelf aan BB doen helemáál niet gecharmeerd van toeristen die groter zijn dan zij! :D:D Ik werd me toch smerig aangekeken bij de pomp, in de winkel of op straat, om over de gym zelf maar niet te spreken.

Straks het complete verhaal!
 
DBC01 zei:
Er was maar 1 sportschool op dat hele eiland, ik heb er foto's van.
De foto's laten iets moois zien maar het 'was me er toch goor en oud! :D

Verder zijn Grieken die zelf aan BB doen helemáál niet gecharmeerd van toeristen die groter zijn dan zij! :D:D Ik werd me toch smerig aangekeken bij de pomp, in de winkel of op straat, om over de gym zelf maar niet te spreken.

Straks het complete verhaal!

hoi hoi!!!ik kan niet wachten:D
 
hoi, iedereen houdt van jou en door posts als deze krijg jij steeds meer karma... ik daarentegen moet nog een dikke 700 punten vordat mijn balkje 1 geheel wordt...
 
Welcome back gast.
Leuk dat er terug wat leuke linkjes in de software sectie staan ;)
 
D-U-N-K zei:
hoi, iedereen houdt van jou en door posts als deze krijg jij steeds meer karma... ik daarentegen moet nog een dikke 700 punten vordat mijn balkje 1 geheel wordt...


Iedereen houdt van mij? Je bent slecht geinformeerd! :roflol:

Een enorm leger mods, sponsors en draken van leden zitten mij dagelijks op de hielen in het Grote BB-woud maar ik houd moedig stand met een klein legertje symphatisanten, zie het als Robin Hood maar dan anders :D
 
DBC01 zei:
Iedereen houdt van mij? Je bent slecht geinformeerd! :roflol:

Een enorm leger mods, sponsors en draken van leden zitten mij dagelijks op de hielen in het Grote BB-woud maar ik houd moedig stand met een klein legertje symphatisanten, zie het als Robin Hood maar dan anders :D
men in tanktops :D
 
Welcome back bro :) Onze eigen Griekse God is er weer :D
 
Hmm Griekse God....:rolleyes:...doet het goed naast 'Uw Megafoon' :D :roflol:
 
DBC01 zei:
Iedereen houdt van mij? Je bent slecht geinformeerd! :roflol:

Een enorm leger mods, sponsors en draken van leden zitten mij dagelijks op de hielen in het Grote BB-woud maar ik houd moedig stand met een klein legertje symphatisanten, zie het als Robin Hood maar dan anders :D


oke dan... welkom terug grote held
 
DBC01 zei:
Ramonovietsj...waar en van wie zou jij deze grap nou gejat hebben....:rolleyes: :cool:

is een aanvulling op andere posts in dit topic. Ik ben benieuwd naar je verhalen!!!!!!!!!!!!!!!!
x
 
Back
Naar boven