AndroidHealthClinic

De stomste klootzak van de gym, is de baas zelf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
De baas van de gym waar ik train is echt een ongeloofelijke, arrogante kloot. Hij zegt nooit goededag, hij spreekt tegen bijna niemand. Geen haar op zijn hoofd die eraan denkt om advies te geven over training en voeding. De enigste keren dat hij een beetje vriendelijk is, is wanneer je iets betaald.
Ik heb een rekening bij hem, omdat ik daar veel drankjes en andere dingen koop, betaal ik dat altijd de laatse dag van de maand. Nu, ik train daar al 2 jaar. En ben één van zijn beste klanten. Ik had een paar dagen niet betaald, en hij begon te zeiken over dat geld.
Vandaag deed ik deadlifts met (een zielige) 120kg. Ik ging tot het uiterste waardoor de halter op 20cm van de vloer uit mijn handen gleed. Het maakte wat lawaai. Maar er is een stevige vloer en de baar en gewichten zijn van het stevigste materiaal. Opeens komt hij vanuit zijn bar gespurt, en begint van zijn kloten te maken: Zeg, leg die halter eens wat zachter neer. Jij breekt hier mijnen boel af! Heel de gym keek naar mij, en ik wist niet goed hoe ik moest reageren. Tja, wat zeg je daar op? Hij draaide zich om en was weg. Toen ik enkele minuten later boos de gym verliet keek hij met een manier van.... dat hij me ieder moment kon vermoorden.
Ik dacht bij mezelf dat ik daar nooit meer een voet binnenzet. Maar de gym is rechtover mijn school, heeft de beste apparatuur, er lopen heel wat wedstrijdbodybuilders en powerlifters. Er is geen andere goede gym te vinden in een straal van 30 km waar ik woon. Wel fitnesscentra's, maar daar ben ik niets mee. Ik heb wel een auto, maar ik heb nachtblindheid. Dus als het donker is, ben ik zo blind als een mol.
Wat vinden jullie? Moet ik terug naar die gym? Slik ik mijn trots in?
IK denk dat ik geen keuze heb. Weet iemand een gym omgeving aalst ?
 
Laatst bewerkt:
Damn... sommige eigenaars denken echt dat ze zonder klanten kunnen overleven :rolleyes: en tja, bij mij kent hij der ook niet veel van (hoewel ex-bb 'Creatine is toch om af te vallen?').
Helaas, goede gym's zijn dun gezaaid dus vrees ik - trots inslikken en er een erezaak van te maken hem te verslaan... :D

(MOD: weet geen gym's in Aalst - ben namelijk van Leuven.)
 
geersbergen ? :D



suck it in... trouwens, als je ECHT tot 't 'uiterste' wil gaan met deadlifts, doe dan straps aan, zodat je handen het niet begeven voor de rest. en zo voorkom je ook ongemakken zoals je hebt voorgehad.

btw, zijn het metalen platen?
 
Ongelooflijk! Klantvriendelijkheid? Klant is koning en beleefdheid ten alle tijde zijn bij hem zeker geen bekende begrippen?
Als hij dat tegen mij op zulke maniet had gezegd dan was het kot te klein.
De baas op onze gym is ook al komen zeggen dat ik minder gewichten laten vallen maar op een aangename en respectvolle manier.
Ik denk dat het iemand is die denkt alles te kunnen doen omdat hij machtig staat.
Hij weet dat jij geen keuze hebt in die omgeving en profiteerd daarvan.

Ik zou in elk geval eens praten met hem en vragen waarom het op deze manier moet.
Normaal gezien heb je als het goed is een bepaalde band met de eigenaar (ik toch) maar op deze manie zou ik niet verder kunnen trainen bro, no way dat ik me trots, zelfrespect of whatever opzij zet voor zo een bullebak.
Aan jou de keuze.
 
Originally posted by Big Byron
Damn... sommige eigenaars denken echt dat ze zonder klanten kunnen overleven :rolleyes: en tja, bij mij kent hij der ook niet veel van (hoewel ex-bb 'Creatine is toch om af te vallen?').
Helaas, goede gym's zijn dun gezaaid dus vrees ik - trots inslikken en er een erezaak van te maken hem te verslaan... :D

(MOD: weet geen gym's in Aalst - ben namelijk van Leuven.)

Tja, mijn lichaam gaat nogal altijd voor mijn trots... maar vanaf de dag dat ik een andere gym weet, verdwijn ik met de noorderzon
 
Originally posted by admin
Ongelooflijk! Klantvriendelijkheid? Klant is koning en beleefdheid ten alle tijde zijn bij hem zeker geen bekende begrippen?
Als hij dat tegen mij op zulke maniet had gezegd dan was het kot te klein.
De baas op onze gym is ook al komen zeggen dat ik minder gewichten laten vallen maar op een aangename en respectvolle manier.
Ik denk dat het iemand is die denkt alles te kunnen doen omdat hij machtig staat.
Hij weet dat jij geen keuze hebt in die omgeving en profiteerd daarvan.

Ik zou in elk geval eens praten met hem en vragen waarom het op deze manier moet.
Normaal gezien heb je als het goed is een bepaalde band met de eigenaar (ik toch) maar op deze manie zou ik niet verder kunnen trainen bro, no way dat ik me trots, zelfrespect of whatever opzij zet voor zo een bullebak.
Aan jou de keuze.

Die kerels weten niet wat trainen is. Als je kijkt naar trainingsvideo's zoals blood and guts en diegene over Ronnie. Wel, die laten die dumbbells, gewoon op de grond kletteren. Omdat ze tot het uiterste gaan. Bijv. bij flys. Als je er alles uitperst moet je die halters op het laatste gewoon laten vallen. Maar ik hou me altijd in, want anders staat hij daar weer. Wat een trainingssfeer :(
 
Originally posted by Spike
geersbergen ? :D



suck it in... trouwens, als je ECHT tot 't 'uiterste' wil gaan met deadlifts, doe dan straps aan, zodat je handen het niet begeven voor de rest. en zo voorkom je ook ongemakken zoals je hebt voorgehad.

btw, zijn het metalen platen?
Nee, rubberachtig
 
Originally posted by Geoffke


Die kerels weten niet wat trainen is. Als je kijkt naar trainingsvideo's zoals blood and guts en diegene over Ronnie. Wel, die laten die dumbbells, gewoon op de grond kletteren. Omdat ze tot het uiterste gaan. Bijv. bij flys. Als je er alles uitperst moet je die halters op het laatste gewoon laten vallen. Maar ik hou me altijd in, want anders staat hij daar weer. Wat een trainingssfeer :(


persoonlijk gezien zou ik die video's en die manieren van trainen niet echt als model nemen.... zo tot het uiterste gaan verhoogt je risico op een blessure.

anyway,

Nee, rubberachtig

als het rubber op de plaat is heeft hij inderdaad niet echt te zeggen... wij laten soms wel 300kg op de vloer vallen, met rubberachtige platen kan dat geen kwaad... nou ja wij hebben ook een speciaal plateau in hout gebouwd ook :)
maar zelfs. het gebeurt bij ons dus ook wel dat we de stang moeten laten vallen voor de een of andere reden... big deal 't is toch een rubberen coating dus.
 
Originally posted by Spike



persoonlijk gezien zou ik die video's en die manieren van trainen niet echt als model nemen.... zo tot het uiterste gaan verhoogt je risico op een blessure.

anyway,



als het rubber op de plaat is heeft hij inderdaad niet echt te zeggen... wij laten soms wel 300kg op de vloer vallen, met rubberachtige platen kan dat geen kwaad... nou ja wij hebben ook een speciaal plateau in hout gebouwd ook :)
maar zelfs. het gebeurt bij ons dus ook wel dat we de stang moeten laten vallen voor de een of andere reden... big deal 't is toch een rubberen coating dus.

Zo denk ik er ook over, die rubberen zijn gemaakt om te laten vallen. 300 kg? :eek:
 
Ik zou in ieder geval geen drankjes (of supplementen) bij hem kopen, dat doe ik bij mij op de sportschool(sorry het is een fitness-centum ook niet meer.
Maar als je zo graag wilt trainen dan zou je toch moeten gaan,gewoon niks meer zeggen.
Bij mij op de sportschool verkopen ze Mega 100 van Vitalife voor het dubbele!!!! en toen ik er wat van zei tegen de eigenaar, zei hij dat hij ze zo van de leverancier kreeg. tuurlijk!!!zakkenvuller!!
 
Originally posted by Spike


hola, leuven? :D

student ook?
Yeps, handelsingenieur... Ook van Leuven?

ps Ik zou ook niets meer kopen bij hem - je kan al die producten ook zo vinden, meestal goedkoper. Revolutie!
 
nee nee, ik zit in Brussel, en van brussel. 't is da'k ik mensen ken van leuven, daarom :D
 
Jah ik wordt er soms ook moe van hoor... de baas heeft gezegd dat jij niet wil dat jongens in T-shirts lopen zonder mouwen, de baas heeft gezegd dat er geen spiegels komen.... blaat blaat... het is maar dat het verder goed is, en dat ik er nog vooruit kan gaan. Anders was ik ook weggeweest.
 
Je eigen drinken meenemen, en die rekening opzeggen.
Gewoon naar hem toe gaan en zeggen dat je er niet echt van gediend bent om zo afgebekt te worden!!!!
 
tja

Hi

ja die vent is goed om een keer goed door zijn kop heen te rammen zeg :mad: Ik word echt pissig van dit soort mensen.

Ik zou in ieder geval die rekening opzeggen. Maar gewoon verder trainen. Vooral niet weggaan. Je zukt dit misschien in andere gebieden in je leven ook wel tegen komen en dan zul je dit soort problemen ook moeten oplossen.

Xerxes
 
Spike, waar train jij in Brussel??
 
Originally posted by richard
Je eigen drinken meenemen, en die rekening opzeggen.
Gewoon naar hem toe gaan en zeggen dat je er niet echt van gediend bent om zo afgebekt te worden!!!!

Tja, ik weet geen andere verdeler in mijn buurt voor supplementen. Wel in andere gyms. Maar gewoon een gym binnenstappen, supplementen kopen en weer wegwezen. Dat vind ik ook wat raar, want je moet die spullen daar meestal bestellen. Ik leef in het verkeerde land, venice beach california... daar bruist het van de goede gyms en voedingswinkels voor bb.
 
Uit tijdschriften of via internet zelf bestellen.
 
Re: tja

Originally posted by xerxes
Hi

ja die vent is goed om een keer goed door zijn kop heen te rammen zeg :mad: Ik word echt pissig van dit soort mensen.

Ik zou in ieder geval die rekening opzeggen. Maar gewoon verder trainen. Vooral niet weggaan. Je zukt dit misschien in andere gebieden in je leven ook wel tegen komen en dan zul je dit soort problemen ook moeten oplossen.

Xerxes

Eummm die kerel is beresterk. Het perfecte voorbeeld van een bullebak. Hij weegt 100kg en is 1m. 70. En traint al 30 jaar... en is een forse gebruiker van as. Hij is al enkele keren belgisch kampioen. Bij de amateurs...
Je hebt gelijk... weglopen is de makkelijkste oplossing. Ik ga alvast opzoek naar een andere supplementenverdeler. Er is een grote winkel aan de stadsschouwburg in Antwerpen. Sport en fitness of zoiets. Echt heel vriendelijke gasten... Ik heb er eens deca's gaan vragen. Hij zei: als je een voorschrift hebt van de dokter, kan ik het je geven. Dat was 3 jaar geleden, ik was 17 en trainde toen nog maar net. Ik vond zijn reactie niet ongepast. Hij bleef vriendelijk en deed niet hypocriet.
 
Back
Naar boven