AndroidHealthClinic

De stomste klootzak van de gym, is de baas zelf

Bezoekers in dit topic

Die baas bij ons op de fitness is echt een relaxe gast hoor... Hij geeft altijd advies ensjow en zijn supplementen e.d. zijn ook niet duurder als bij andere plaatsen.
Maar als hij regels zou gaan stellen van geen shirts zonder mouwen ensjow en dat er geen spiegels zouden hangen, denk ik dat meer als de helft er zo weg is.
 
Moet je hem een keer boven op zijn bolus tuffen. 1.70 m. hoog. Gespierde smurf dus. :D
 
Hahahaha hey gozer.. ik denk dat je fout bezig bent.. Je bent een goede klant van hem en laat je afzeiken omdat je 120 kilo laat vallen..

Ik denk dat je maar eens moet stoppen met zijn klant te zijn.. Alle voeding die ik heb gebruikt was allemaal bullshit.. ga die vent niet rijker maken man.. En drankjes tijdens het trainen.. Ben je een homo ofzo.. je komt om te trainen en niet om te lullen aan de bar..

Goed vreten voor je gaat trainen en goed trainen.. dan ben je niet meer afhankelijk van zijn "goedheid" en dan komt hij je een compliment geven als je een gewicht neer gooit.. want je bent ineens weer iemand die hij moet omlullen
 
Ik ben om zulke reden 2 maand geleden ook verandert van trainingsplaats. Het is meer een fitness waar ik nu train en er
staat iets minder van BB apparatuur, maar dat is het me wel waard.
Was de arrogantie en het 'ruig doen' van die baas kotsbeu.
 
Originally posted by Hulk
Hahahaha hey gozer.. ik denk dat je fout bezig bent.. Je bent een goede klant van hem en laat je afzeiken omdat je 120 kilo laat vallen..

Ik denk dat je maar eens moet stoppen met zijn klant te zijn.. Alle voeding die ik heb gebruikt was allemaal bullshit.. ga die vent niet rijker maken man.. En drankjes tijdens het trainen.. Ben je een homo ofzo.. je komt om te trainen en niet om te lullen aan de bar..

Goed vreten voor je gaat trainen en goed trainen.. dan ben je niet meer afhankelijk van zijn "goedheid" en dan komt hij je een compliment geven als je een gewicht neer gooit.. want je bent ineens weer iemand die hij moet omlullen

Wel met drankjes bedoel ik de koolhydratendrankjes. Die zijn om vlak na mijn training de snelle suikers de nuttigen. En lullen tijdens en na de training doe ik niet. Gewoon mijn drankje uitdrinken en wegwezen. Want meestal ben ik moe van de harde training...
 
In Moorsel bij Aalst is een gym. D'as niet eens 6km van het centrum van Aalst. De sfeer is er los en de eigenaar, die het misschien wel wat hoog op heeft is best wel te doen. De laatste keer dat ik er was is wel een jaar of 5 terug en het was toen materiaal van firstclass. Kan wel veranderd zijn. Halters zijn er ook genoeg en tot 40kg dacht ik. Wedstrijdatleten vindt je er ook.

Die supplementenschop in Antw heb je niet echt nodig. Bestel ze via internet, of ga eens langs bij Sportactive in Gent. Ze verkopen supplementen van maximize die niet te duur zijn en goed van kwaliteit. Als je wil geef ik je hun mailadres en gsm nr

Voor zo lang je er nog traint, maak je koolhydraatdrank zelf! Ga in de Di dextrose halen en meng hiervan 30 a 50gr met creatine en fruitsap. Dan hoef je je geld niet in die nul zijn zakken te stoppen!
 
In mijn gym was ongeveer hetzelfde probleem als bij jou.
Bijna identieke situatie. Nu ben ik overgestapt naar iets wat
meer een fitnesszaak is dan een BB honk.
Er zijn wel minder halters en minder losse gewichten, maar
ik kan er goed trainen en de instructrices doen er normaal
zodat ik tegen hen ook normaal kan doen.
 
Bovendien zijn er meer knappe vrouwen, wat ook een motivatie
is om stevig te trainen !!!!!! :)
 
Kijk 'm volgende keer aan: Zeg 'Ook goedenmiddag'. loop door naar je volgende toestel/oefening.

Als je 'm weer ziet en hij zegt weer geen boe of bah , zeg je grappenderwijs tegen die lulhannes 'hey ik ga weer trainen dus niet schrikken als je een gewicht hoort vallen dat gebeurt wel vaker als er hard getraind wordt'.

Pikkies als die gym eigenaar kan ik helemaal niet tegen, als jij daar prettig traint, blijf je daar gewoon trainen trek je geen pleures aan van die mafketel, geef 'm antwoord met enige humor/attitude maar blijf correct en die gozer staat nog meer voor paal dan ie nu al doet.
 
Originally posted by man_of_magic
Kijk 'm volgende keer aan: Zeg 'Ook goedenmiddag'. loop door naar je volgende toestel/oefening.

Als je 'm weer ziet en hij zegt weer geen boe of bah , zeg je grappenderwijs tegen die lulhannes 'hey ik ga weer trainen dus niet schrikken als je een gewicht hoort vallen dat gebeurt wel vaker als er hard getraind wordt'.

Pikkies als die gym eigenaar kan ik helemaal niet tegen, als jij daar prettig traint, blijf je daar gewoon trainen trek je geen pleures aan van die mafketel, geef 'm antwoord met enige humor/attitude maar blijf correct en die gozer staat nog meer voor paal dan ie nu al doet.

Ik zou het ook zo doen, en niets meer bij hem kopen. Er zijn zat mogelijkheden om aan je sublementen te komen.
 
Originally posted by oldy
Spike, waar train jij in Brussel??

ik train niet in brussel, maar in Merchtem. ik heb vroeger wel in brussel getraind, daar waar SQUAT traint
 
Gewoon gaan trainen, je gaat naar die sportschool om te trainen, en dat kun je nog steeds, daar heb je die eigenaar niet voor nodig. En bovendien je laat die stang toch per ongeluk flikkeren.

Ik weet wel dat veel sportschooleigenaren een hekel hebben aan teveel 'metaal gekletter' dus gebeurd er een keer wat omdat je iets laat vallen krijg je inderdaad meteen boze blikken. Slaat ook nergens op, maar aan de andere kant, waarom moeten sommige figuren altijd smijten met de gewichten?!

Ik zou gewoon blijven gaan, het gaat om de training, niet om hem, en laat die drankjes al helemaal zitten, zijn toch te duur en je ken ze ook thuis drinken/maken.

grtz
 
Ik heb ff geen tijd om meer dan de eerste post te lezen (komt dit weekend wel :)), maar ik kan iig zeggen, dat de baas van mijn sportschool heel aardig is. Hij weet niet altijd alles perfect (is niet zo gericht op bodybuilding), maar hij is zeer behulpzaam bij het uitleggen van oefeningen, wijst mensen op fouten als ze een oefening echt verkeerd uitvoeren, en hij heeft mij zelfs (toen er verder niemand in de sportschool was die ik kon vragen) met pullups geassisteerd :thumb: :)
 
Originally posted by admin
Ongelooflijk! Klantvriendelijkheid? Klant is koning en beleefdheid ten alle tijde zijn bij hem zeker geen bekende begrippen?
*kleine knip*

Apathy
If We Don't Take Care of the Customer, Maybe They'll Stop Bugging Us.

zo denken de meeste erover maar ik snap het niet je verdient er wel je brood mee.. dus als je nou meer klanten krijgt deste meer geld dat je dan hebt ???
of is dat een naiad logica?
 
If We Don't Take Care of the Customer, that customer will ruin our reputation among other potential costumers ;)
 
Heb nu wel alles gelezen .. Ik hoop dat die sportschool in Moorsel die Squat aanraadt, wat voor je is. Want hoe kun je nou nog lekker op je gemak gaan trainen daar? ??? :mad: Ik snap ook niet dat die vent zijn vaste klanten zo bagger behandelt.
 
Dat is altijd het probleem he. Als iemand je onvriendelijk confronteerd met iets dan zijn er niet veel die op dat moment het juiste antwoord kunnen terugzeggen.
Dat heb ik ook en 10 minuten later denk ik, ik had dit of dat kunnen zeggen.
Maar ook al is hij nors etc. ik zou het niet persoonlijk nemen, misschien was hij wel ongesteld of zo :D heeft ie ruzie met z'n vrouw je weet het nooit en dan reageert ie zo op die manier.

Maar leuk is anders. Misschien als je naar hem toegaat en hem herinnerd aan dat moment en verteld dat je zijn reactie niet zo leuk vond dat ie wel zegt, dat bedoelde ik niet zo. Misschien kan je hem voorstellen dat ie rubber matjes aanschaft voor onder de gewichten. Die gebruiken wij ook op de sportschool en dat is best handig.
 
tjonge jonge das een eikel zeg :(

gelukkig is de eigenaar van mijn sportschool een lief vrouwtje :)
 
Gelukkig heb ik géén last van bazen, kletsende huisvrouwtjes of andere afleidingen.
Ik heb mijn eigen home gym ! Lekker je eigen muziek aan en niet gestoort worden !
Wel iets lastiger met banken, maar dan komt mijn vriendin ff helpen.
Heb sinds kort nu ook een squatrek ! ( zelf gemaakt)

mzzl
 
Originally posted by raider
Gelukkig heb ik géén last van bazen, kletsende huisvrouwtjes of andere afleidingen.
Ik heb mijn eigen home gym ! Lekker je eigen muziek aan en niet gestoort worden !
Wel iets lastiger met banken, maar dan komt mijn vriendin ff helpen.
Heb sinds kort nu ook een squatrek ! ( zelf gemaakt)

mzzl

Thuis trainen zie ik niet zo zitten, alleen je eigen muziek keuze zou mij wel aanstaan.
Bij ons mag je ook zelf cd's meebrengen, en die draaien ze dan als de leiding het geschikt vindt.
Nu loopt er een begeleider die is net gescheiden en slijmt bij de vrouwtjes. Het komt nu dus voor dat je de hele CD van Kyli Minoque en meer van die shit te horen krijgt. AARGH
 
Back
Naar boven