MuscleMeat

De stomste klootzak van de gym, is de baas zelf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oh, en dat is al erg?!
Bij ons heel de tijd Donna (ja! DONNA) F*CKIN SCHIJTMUZIEK!!!
Probeer je maar eens deftige te concentreren bij het benchen met Celine DIon op de achtergrond...
 
Originally posted by Big Byron
Oh, en dat is al erg?!
Bij ons heel de tijd Donna (ja! DONNA) F*CKIN SCHIJTMUZIEK!!!
Probeer je maar eens deftige te concentreren bij het benchen met Celine DIon op de achtergrond...
:rologen: Celine Dion? ??? :hair: Pfft, bij onze sportschool wordt af en toe ook bagger gebruikt, maar er wordt streng op het aantal bpm gelet, is dat te laag (of te hoog), dan komt het er niet door. Dus gewone top40-dansmuziek veelal, ik kan daar wel mee leven :) Soms echter wat ontoegankelijker muziek, dan sluit ik gewoon alles buiten beh. de beat :)

edit: verder vind ik Donna zo erg niet .. Het is niet mijn ervaring dat ze alleen maar zulke softe muziek als van Celine Dion draaien. Alleen idd niet voor training, maar daar is de Nederlandse Radio 3 ook niet geschikt voor. Voor op het werk zou het prima zijn, maar hij is natuurlijk hier niet te vangen (uit de lucht).
 
Laatst bewerkt:
Damn right! Beats moeten we hebben!!!Minimum 130bpm. anders :yawn: ...
 
hehe... ik heb sinds vandaag m`n mp3 speler :D:D:D

Maar weer on-topic:

De baas van mijn sportschool heeft vandaag een collega BB`r bedrijgt met stopzetting van zijn abonnement!! Dit alleen vanwege dat hij traint met een T-shirt zonder mouwen en omdat hij een tattoo op z`n schouder heeft (een draak). En misschien speelt het ook wel mee dat hij de grootste is van de hele sportschool, en volgensmij vind de eigenaar dat afschrikwekkend.

Ja, het is zo`n huis tuin en keuken fitness clubje waar de dumbbells maar tot 35Kg gaan.

WTF, als onze baas zo door gaat dan zal er ongetwjifeld vergrijzing optreden, en dat zal ik hem nog een keer zeggen ook.
 
Originally posted by AstroNiels
hehe... ik heb sinds vandaag m`n mp3 speler :D:D:D

Maar weer on-topic:

De baas van mijn sportschool heeft vandaag een collega BB`r bedrijgt met stopzetting van zijn abonnement!! Dit alleen vanwege dat hij traint met een T-shirt zonder mouwen en omdat hij een tattoo op z`n schouder heeft (een draak). En misschien speelt het ook wel mee dat hij de grootste is van de hele sportschool, en volgensmij vind de eigenaar dat afschrikwekkend.

Ja, het is zo`n huis tuin en keuken fitness clubje waar de dumbbells maar tot 35Kg gaan.

WTF, als onze baas zo door gaat dan zal er ongetwjifeld vergrijzing optreden, en dat zal ik hem nog een keer zeggen ook.

Flauwe zeveraar die vent! Als hij de grootste bb'der buiten smijt is er gewoon een ander de grootste. Gaat hij deze dan ook buiten smijten? Een straatje zonder einde!
En als ie geen tattoo kan verdragen moet ie maar eens op m'n kont komen kijken!!! Hahaha
 
Originally posted by SQUAT


Flauwe zeveraar die vent! Als hij de grootste bb'der buiten smijt is er gewoon een ander de grootste. Gaat hij deze dan ook buiten smijten? Een straatje zonder einde!
En als ie geen tattoo kan verdragen moet ie maar eens op m'n kont komen kijken!!! Hahaha

zeg philiep ge hebt mij nooit gezegd da gij daar nen tattoo had??? :roflol:
 
Originally posted by Spike


zeg philiep ge hebt mij nooit gezegd da gij daar nen tattoo had??? :roflol:

Yep, en als ge niet op let verbrand ge er u aan!

Vroeger had ik er n'en beer. Maar die kroop altijd in zijn hol!

Gij hebt toch ook trouwens n'en tattoo?
Stel u voor dat Hugo al zijn grootste mannen zou buiten smijten Spike! Laat me niet lachen! Dan kan hij er meteen een parenclubke van maken!!
Als ge daar in Merchtem n'en baar laat vallen is het niet zeker dat er zich iemand omdraaid!
 
Originally posted by SQUAT


Yep, en als ge niet op let verbrand ge er u aan!

Vroeger had ik er n'en beer. Maar die kroop altijd in zijn hol!

Gij hebt toch ook trouwens n'en tattoo?
Stel u voor dat Hugo al zijn grootste mannen zou buiten smijten Spike! Laat me niet lachen! Dan kan hij er meteen een parenclubke van maken!!
Als ge daar in Merchtem n'en baar laat vallen is het niet zeker dat er zich iemand omdraaid!

ik? nee, ik ga mij der in februari eene laten zetten!


lol, hugo de grootste buiten smijten? lol dan mag 3/4 van hugo zijn vaste klanten hun klikken en hun klakken nemen, hahahha

da's ook just. 't is trouwens al een normale zaak om de Florent 230+ te zien benchen... allee, ik ben het toch al gewoon :D
 
Back
Naar boven