AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marrkos

More Human than Human
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
6.382
Waardering
159
Lengte
1m90
Massa
102kg
Vrijdag uitgeprobeerd, en vandaag "officieel" begonnen met (mijn interpretatie) van Bill starr's 5x5.

Voor ik m'n stats log, ff een stukje voorgeschiedenis..

K ben al 2 jaar enthousiast bezig, maar niet al te serieus.. paar keer ziek geweest.. pols gekneusd.. dus ben dr ook een paar keer tussenuit geweest.. trainde tijdje met stel powerlifters.. maar testosterongehalte werd me iets te hoog dus ben naar andere sportschool gegaan.. train nu lekker in me eentje.. en ben nu al 4 maanden zeer serieus bezig.


K liet de "grote oefeningen" zoals deadlift, squat, clean&press enzo altijd een beetje links liggen.. en ben er nu toch het nut van in gaan zien.

K zal m'n dieet d'r ook maar ff bij vermelden:

K ontbijt stevig: 4 boterhammen met kaas, pindakaas of vlees, bak vla/yoghurt, glas water met creatine, vitamine pilletje..

Meestal train k in de loop van de ochtend, en na het trainen neem k direct een shake met water, proteine en creatine..

Lunch is een paar uur daarna, dan eet k ongeveer 4 boterhammen met kaas, en tomaat, of komkommer, en een paar glazen melk..

Tussendoor nog 4 boterhammen

Avondeten is meestal 2 stukken vlees met veel aardappels en groente, of 2 borden pasta..

's avonds voor de buis kan k helaas nog steeds niet van de chocolade en de chips afblijven.. schandalig, ik weet 't..

's avonds voor het slapen nog een shake met proteine en creatine..

Kuren doe k al ruim een jaar niet meer.. heb 2 mislukte kuurtjes gehad.. K was heel enthousiast, en groeide flink.. of naja.. k hield veel vocht vast..
M'n eten lette k niet echt op, k sloeg veel goede adviezen in de wind, k trainde slordig, en zonder logica.. dus dat vocht was k snel weer kwijt, en m'n kracht helemaal..

Dus heb besloten eerst keihard naturel te trainen.. en kuren komt vanzelf nog wel een keer..

k ga goed op creatine.. kom d'r meestal binnen een week 2 kilo van aan.. en heb zekerste weten meer pomp.

Stats:

BP: 95x1 (record staat op 105x1)
SQ: geen idee, k heb slechte knieen, k heb nog nooit getopt, ben nog aan het worstelen met de techniek
DL: 120x1

Lengte: 1m90
Gewicht: 97KG

Zo nu weten jullie ook wat meer..

Volgende post m'n trainingsschema.
 
Laatst bewerkt:
Maandag:
Squats: 4 x 5 x vorige overload2e keer overload (5 reps)

Bench Press: 3 x 5 reps vorige overload, 1e keer overload (3 reps), 1 back off set

Bent over Row: 3 x 5 reps vorige overload, 1e keer overload (3 reps), 1 back off set

Assist: dips 5 setjes van 5 reps, Crunches 4 sets van 10 reps

Woensdag:
Squats: 5 x 5 20% lichter dan maandag
Dead Lift, Clean&Press, Pulldown 4 x 5 x vorige overload, daarna 1 set overload

Vrijdag:
SQuats: 3 x 5 x vorige overload, 1e keer overload (3 reps), 1 back off set

BenchPress: 4 x 5 x vorige overload, 2e keer overload (5 reps)

Bent over row 4 x 5 x vorige overload, 2e keer overload (5 reps)

Assist: Dips 5x5, Biceps curl 5x5

Volgende post verslag van m'n eerste dag.
 
Nou, eerste dag achter de rug.. Heb het vrijdag ff een dagje geprobeerd.. en vandaag dan officieel begonnen..

Beviel me prima..

Stats:

Squats: 2 opwarm-setjes, 4x5x40, 1x5x50
Benchpress: 2 opwarmsetjes, 3x5x75, 1x3x80, 1x8x70
Bent over Row: 2 opwarmsetjes, 3x5x50, 1x3x60, 1x8x40

Dips: 5x6xlichaamsgewicht
Crunches: 4 sets

Ging heerlijk, heb echt een zalige pomp, en k weet nu al dat ik dit schema heel fijn ga vinden..
 
succes

goed begin alvast ;)
 
succes

goed begin alvast ;)

Ja dankje:D

Tis echt schandalig hoe weinig ik squat.. K zat me laatst pas te bedenken hoeveel jaren k verspild heb, door gewoon een beetje aan te kloten.. K deed nooit geen squats, geen deadlift, geen clean&press, geen bent over row..

Daarom hoop k met dit schema ook eindelijk 'ns een paar goede stats neer te zetten
 
Verhogen met 5 en 10 kg is te veel, dan loop je te snel vast en dat is niet de bedoeling van zo'n schema.

Wat heb je in je kuur gebruikt?
 
netjes hoor die kilo;s alemaal ewhaha als ik dit lees voel ik mne echt nog een beginneling ;-)
 
Succes met je log!
 
Succes met je logje!

Je benchpress ligt wel schrikbarend hoog t.o.v. je squats trouwens:)
 
Ja dankje:D

Tis echt schandalig hoe weinig ik squat.. K zat me laatst pas te bedenken hoeveel jaren k verspild heb, door gewoon een beetje aan te kloten.. K deed nooit geen squats, geen deadlift, geen clean&press, geen bent over row..

Daarom hoop k met dit schema ook eindelijk 'ns een paar goede stats neer te zetten

Ik heb jaren niet gesquat en gedeadlift :p
Spijtige jaren maar helaas pindkaas ;) Nu gewoon op inhalen dus :p
 
Succes met je logje!

Je benchpress ligt wel schrikbarend hoog t.o.v. je squats trouwens:)

Ja ik heb jaren verspild met ijdelheids-trainen.. zoveel mogelijk borst en biceps..

Alle belangrijke oefeningen deed k niet.. Zoals DL en SQ enzow..

Vandaar..
 
Verhogen met 5 en 10 kg is te veel, dan loop je te snel vast en dat is niet de bedoeling van zo'n schema.

Wat heb je in je kuur gebruikt?

Ja.. K ben express wat lager gestart, juist om die redenen.. k verwacht ook niet elke week 10 kg meer te squaten.. maar te weinig omhoog vind k ook zo nutteloos..

Ik heb een kuurtje met alleen maar deca (nandrolon)gebruikt.. 8 weken lang.. 2ml in de week.. ik ging d'r echt heeel goed op, alleen ik werkte toen voor een hoveniersbedrijf, buiten in de regen, dus k werd constant ziek.. k las ook ergens dat deca wat met je immuun-systeem doet.. maarja.. k merkte d'r weinig van..

K at niet genoeg, en niet de juiste dingen, en k kreeg veels te weinig rust.. plus.. elke keer ziek zijn.. oftewel.. een mislukte kuur!

Half jaartje later had k een testex kuurtje.. 4ml in de week, 7 weken lang.. naja.. ik werd dik, papperige, vochtkop, alles d'r op en d'r aan.. kracht zakte juist terug.. en toen k stopte, werd k pas sterker.. K at slecht, en k trainde slordig, k sliep weinig..

Sindsdien paar keer potje stanozolol genomen.. met zeer goed resultaat (in verhouding met de hoeveelheid)

Sinds januari geen anabool meer aangeraakt..

K weet wat k fout heb gedaan, dus ik kuur voorlopig echt niet.. eerst puur natuur zover mogelijk komen, en eerst een goed trainingsschema fixen, en m'n voeding en slaap op orde hebben!
 
netjes hoor die kilo;s alemaal ewhaha als ik dit lees voel ik mne echt nog een beginneling ;-)

Naja.. als k bedenk hoe k getraind heb de afgelopen jaren.. en wat voor geld k verspild heb aan kuurtjes, en hoe slecht k alles heb aangepakt.. K trainde ook in een sportschool waar alles draaide om kuren, en zoveel mogelijk bankdrukken..

Als k eerder serieus was begonnen met trainen.. dan had k een stuk betere stats gehad!

Wat zijn jouw stats dan?

mazzel
 
Ik heb jaren niet gesquat en gedeadlift :p
Spijtige jaren maar helaas pindkaas ;) Nu gewoon op inhalen dus :p

K zat jouw log ff te lezen.. ff snel.. had geen tijd om 36 pagina's te lezen:P

Maarre.. jij hebt volgens mij best wel zieke stats..

Wat druk je nu? en deadlift en squats?
 
Vandaag een rust dag.. zowel van trainen als van werken!

Lekker uitslapen, stevig freten, btje computeren, en zo me vrouwtje ophalen van d'r werk!

K kijk uit naar morgen.. want dan heb k Deadliften, clean&press, Pullups op één dag.. allemaal 5x5!

Iedereen bedankt voor de reacties btw..
 
K zat jouw log ff te lezen.. ff snel.. had geen tijd om 36 pagina's te lezen:P

Maarre.. jij hebt volgens mij best wel zieke stats..

Wat druk je nu? en deadlift en squats?

Geen idee eigenlijk kerel ... op het moment maak ik reps, over 5 weken komt de max er weer aan.

Nu ben ik bezig aan:
inclined bench 3x112
Squat 3x122
Deads 3x149
 
Geen idee eigenlijk kerel ... op het moment maak ik reps, over 5 weken komt de max er weer aan.

Nu ben ik bezig aan:
inclined bench 3x112
Squat 3x122
Deads 3x149

Owkee owkee.. netjes!:D
 
Back
Naar boven