XXL Nutrition

de TT race : world's most dangerous race

Bezoekers in dit topic

heen geweest echt wel gaaf
 
Rijden jullie ook motor?
 
5 a 7 k per jaar
 
Ik denk dat alles went, maar dit lijkt me echt eng om te doen.
 
carrousel bochten op de nurnberg ring zijn pas eng , maar idd the isle of man tt is eng valt ieder jaar wel een zwaar gewonde of dooie

Ze trainen natuurlijk wel voor de wedstrijd, maar die snelheden en het totaal ontbreken van uitloopstroken geven mij al een angstig gevoel bij het kijken op tv of youtube.

Waarom zijn die carrouselbochten listig (het wegdek daar is hobbelig zag ik op youtube)?
 
Ze trainen natuurlijk wel voor de wedstrijd, maar die snelheden en het totaal ontbreken van uitloopstroken geven mij al een angstig gevoel bij het kijken op tv of youtube.

Waarom zijn die carrouselbochten listig (het wegdek daar is hobbelig zag ik op youtube)?
je komt van relatief rechtstuk af in beide gevallen , vaak verkijken mensen zich op het aanremmen en terug schakelen, plus als het asfalt nat is kun je grip vergeten ..Niet te vergeten die golf rijder die net voor een carousel bocht probeert in te halen
 
Ik rij helaas geen motor maar dit heb ik altijd echt bizar vet gevonden.

F1 is leuk maar dit is next level.
 
ik vind het schitterend om te zien ,zou graag ook eens meedoen maar wegens been blessure zit dat er niet meer in spijtig genoeg
 
Back
Naar boven