MuscleMeat

de ultieme aas cutkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Probleempje met die methyltren is dat het lab die ze maakt ze capt op 2mg Inderdaad geweldige pomp en prachtige vasculariteit maar zou wel beetje lichter gedoseerd mogen zijn
 
Probleempje met die methyltren is dat het lab die ze maakt ze capt op 2mg Inderdaad geweldige pomp en prachtige vasculariteit maar zou wel beetje lichter gedoseerd mogen zijn

je hebt het ook op ethyl oleaat basis,injecteerbaar dus
en dus beter te doseren
 
Probleempje met die methyltren is dat het lab die ze maakt ze capt op 2mg Inderdaad geweldige pomp en prachtige vasculariteit maar zou wel beetje lichter gedoseerd mogen zijn

CAPS????? das erg slecht te doseren imo,das niet te doen volges mij.
 
CAPS????? das erg slecht te doseren imo,das niet te doen volges mij.

yup en toch komt het uit een ook voor jouw niet onbekende hoek alleen naam beetje veranderd.Bp stijgt enorm snel(ja ik heb em gemeten)en geeft natuurlijk serieuze hoofdpijn.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 19:00 ----------

Als er bij 35 procent van de door apotheekers gemaakte caps niet inzit wat er zou moeten inzitten(teveel of te weinig)dan moet ik er geen figuurtje bijmaken wat een ug lab derin propt
 
Laatst bewerkt:
Leerzaam topic voor een beginneling als mij...

Ga in maart een cutkuur doen, dus wil een goede combi hebben die zeker kurkdroge massa tot gevolg heeft :D.
 
Hoezo heeft iedereen het opeens zo op de orale versie van tren? Is de ace niet goed genoeg? Daar knal je toch echt goed op. Waarom allemaal zo heftig.

orale tren, daar kom ik niet aan. maar goed ieder z'n eigen ding en lichaam.
 
yup en toch komt het uit een ook voor jouw niet onbekende hoek alleen naam beetje veranderd.Bp stijgt enorm snel(ja ik heb em gemeten)en geeft natuurlijk serieuze hoofdpijn.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 19:00 ----------

Als er bij 35 procent van de door apotheekers gemaakte caps niet inzit wat er zou moeten inzitten(teveel of te weinig)dan moet ik er geen figuurtje bijmaken wat een ug lab derin propt

Lijkt mij gewoon erg listig om dat in capvorm te gaan nemen. Gewoon omdat je het hier niet over 100mg oid hebt. Als je dan paar mg teveel binnen krijgt....maar deze stof....
 
Aangezien jij daar beter in thuis bent als ik ga ik daar zeker geen discusie over voeren meeste ug labs op us fora geven tabs van 250 tot 500mcg lijkt me iets beter natuurlijk
 
Back
Naar boven