MuscleMeat

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Dit word het log voor de geïnteresseerden en gebruikers(ervaringen) van de ECAY-stack van Metabolics Pharmaceuticals.

Mensen die dit gebruiken mogen hier posten wat het voor hun doet.
Uiteraard kunnen anderen hier lezen hoe het de gebruikers vergaat en zo kennis opdoen erover.

Dit is het product:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En het label is als volgt:

1 Capsule Contains:
Ephedrine pure pharmagrade 25mg
Caffeine pure pharmagrade 200mg
AcetylSaliCylic Acid 100mg
Yohimbe 1mg​

Potje bevat 25 capsules.
Hier mijn eigen eerste bevindingen.

Vanmiddag heb ik om half 4 mijn capsule genomen.
Helaas heb ik de laatste tijd veel slechte Ephedrine meegemaakt, dus was sceptisch over het product en nam er om 4 uur nog 1.
Dat was dus echt te veel! Dit product is goed, zwaar en stevig!!
Ik ga dus vanaf morgen 1 in de ochtend en 1 in de middag nemen.

Toen ze om ongeveer om kwart over 4 insloegen wist ik niet wat ik meemaakte!
Trillen, zweten, een super hartslag en ook erg gehaast en gejaagd!
Ik zeg goed spul! Dit is gewoon een stack die zijn label waarmaakt.

Heb een erg vermoeiende dag vandaag gehad en kom rond 3 uur vanmiddag mijn ogen bijna niet meer open houden thuis. Maar dus sinds de inname geen moment meer moe geweest of gegaapt haha!
Ben benieuwd hoe laat ik vandaag in slaap kan vallen, maar ik vrees het ergste! :D

Ben nu ook erg benieuwd naar de anderen die hem ook hebben liggen.
Dus mensen, posten maar en ervaringen uitwisselen!!
Welke tijd neem je, hoeveel neem je?
Neem je hem alleen om vermoeidheid tegen te gaan of gebruik je hem echt voor in de cut (ik namelijk wel).

Tril, zweet en stuiterse!
 
haha, ben benieuwd wat de anderen hun bevindingen zijn...
 
Niks aan toe te voegen, helemaal met je eens, Topspul.

Gisteren alleen 1tje in de middag genomen om het ff te proberen, kon erg moeilijk in slaap komen.
Vanaf vandaag 1 in de ochtend en 1 in de middag genomen.
Meer dan 2 ga ik er ook niet nemen denk ik, want dan dat gaat niet goed komen denk ik...

Gebruik hem trouwens ook voor de cut.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze dus ook liggen en begin er morgen mee...met de bedoeling er wat mee te cutten.
Ik begin eerst maar eens met 1 capsule, tis nog al heftig wat ik zoal om me heen hoor..:D
 
Jazeker! Ik ga morgen ook maar ff 1 om 1 nemen. 2 tegelijk is te heftig. Denk dat ik dalijk maar lekker een stapel Donald Ducks ga doorbladeren haha. Hoop dat ik dan een beetje moe word!
 
Aan dat spul moet ik ook zien te geraken :D
 
is maar één nadeel en dat is de prijs (tov gwn eph. tabs) maar ik denk wel dat het dat waard is :D

Ik weet er mogen geen prijzen genoemd worden, doe ik dus ook niet....maar vindt gear gewoon NIET duur! Een kuurtje...een paar potjes/vialletjes...pfffff wat kost dat nou eenmaal!:rolleyes:
 
Klopt. Tis maar net waar je het voor over hebt...
 
Pas wel op met deze shit teveel yohimbe is echt k*tt ... vriend van me, geen kleine jongen nam 3 mg yohimbe in 1 keer hij werd helemaal gek het hele witte van ze ogen werd rood enzz geen grap dat spul !!!
 
Mochten ze echt zo duur zijn, kan je toch beter zelf je ECAY samenstellen, zoals ik doe:
- 1 tab efe 25mg
- 1 cardio-aspirine 100m
- 1 tab Lipotrex 200mg caffeine
(- eventueel nog yohimbine toe te voegen van bij apotheek)
 
Ik zou vandaag beginnen met mijn ECAY-stack van Metabolics Pharmaceuticals....
Maar mijn vriendin heeft ze ingepikt hahaha....Nouja zal ik wel even hier bijhouden wat zij ervan vindt...Zij is een ervaren kracht en cardiosporter(benched bv 70kg)..
Vanochtend heeft ze de eerste cap ingenomen en is een uurtje erna gaan hardlopen, ze had een enorme energieboost hehehe...Anabolen vindt ze maar niets maar wel m'n ECAY-stack inpikken...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ook maar ff zoeken naar die dingen :D:D:D
 
Ziet er leuk uit. Ben benieuwd naar mensen hun bevindingen.
Zal dit zeker volgen.
 
nog geslapen Animal?? hehe
 
Hoe zit het met de gevoeligheid? Gebruik je wel eens vaker efi? Cafeïne?
 
Ik zou vandaag beginnen met mijn ECAY-stack van Metabolics Pharmaceuticals....
Maar mijn vriendin heeft ze ingepikt hahaha....Nouja zal ik wel even hier bijhouden wat zij ervan vindt...Zij is een ervaren kracht en cardiosporter(benched bv 70kg)..
Vanochtend heeft ze de eerste cap ingenomen en is een uurtje erna gaan hardlopen, ze had een enorme energieboost hehehe...Anabolen vindt ze maar niets maar wel m'n ECAY-stack inpikken...:rolleyes:

idem dito hier rene..... zal de rest van mijn gear maar gaan verstoppen, want daar begint ze toch ook oren naar te krijgen. hgh moet ik ook al verdelen.....:rolleyes: :)
 
Zo te lezen, goed spul!!dit is ook nog is het proberen waard! Men vriendin doet ook graag cardio met een eca stackje :D zag men potje zo minderen ;)
 
idem dito hier rene..... zal de rest van mijn gear maar gaan verstoppen, want daar begint ze toch ook oren naar te krijgen. hgh moet ik ook al verdelen.....:rolleyes: :)

Het is toch een schande Daan!:D
 
Zo te lezen, goed spul!!dit is ook nog is het proberen waard! Men vriendin doet ook graag cardio met een eca stackje :D zag men potje zo minderen ;)

Of betekent dit allemaal nou dat het een wijven ding is...:D en dat cutten voor girly boys is..;)
Anyway...ga toch ook nog ff wat voor mezelf nemen..:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven