Fitness Seller

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga vanaf morgen weer echt beginnen. Mag bij mij ook weer wat af na de vakantie. Eca gaat het zeker weer versnellen!
 
Ja..is goed spul.
Maar misschien moet je een paar ontwenningsdagen inlassen..Na een dag of 10 even 2 dagen niet, sommige doen dat zo..

Ik merk wel wanneer ik ze niet in het weekend neem de maandag wat meer effect van heb,maar neemt dan wel vlug af.

Denk imo dat je beter er eens een week ofzo vanaf blijft om deze k*t gewenning tegen te gaan,maar blijft topspul wenning of niet:)

Super hoor Dimos, al 6,8% eraf!! :thumbs:

Kgeloof hetzelf nog niet mede door wat subcantaanvocht die nog weg moet voor DBBcontest alvast vandaag beginnen met de overheerlijke selder binnen te krijgen...Bahhh!!Maar wel een goede vochtafdrijver.



Hoeveel caps nam je per dag? Ik merkte op 1 bijna niks... Zou toch ook weleens op die manier willen cutten...

Ja ik ben wel ubergevoelig voor ephi en toestanden dus voor mij werkt het wel super.

Neem 1 cap bij het ontwaken,lig nog in men bed cappie binnen nog een kwartiertje men ogen dicht dan nuttig ik een kopje koffie 20 min.later men Bcaa's en dan men MTB op voor een 50-60 min.
Werkt heerlijk voor mij.

Maar nogmaals is geen wondermiddel maar een hulpmiddel.
Nr1 is nog altijd je voeding maar dat weet je wel:)
 
ik heb dat helemaal niet met gewenning, neem ze nu al 1 maand lang, ong 5 dagen per week, maar werkt nog steeds prima.
 
vandaag mijn potjes gekregen !
gelijk eentje ingenomen net..
nu maar kijken of het werkt bij mij !
 
vandaag mijn potjes gekregen !
gelijk eentje ingenomen net..
nu maar kijken of het werkt bij mij !
Heheh...Als ze inslaan als een bom ga jij plafonddienst draaien man:) of :(.
 
Zijn deze nog 'lastig' te verkrijgen? Of zijn ze al wijd verspreid? :)
 
Heheh...Als ze inslaan als een bom ga jij plafonddienst draaien man:) of :(.

Ik neem ze daarom alleen in de ochtend. Of ik moet wel zo verschrikkelijk moe zijn...
 
heb er om half 5 en 5uur eentje genomen

ondertussn hier al 200+ zitten opdrukken.

kan ook niet stilzitten ! moet op 1 of andere manier bezig bljven!

ga denk ik maar rondjes rennen ofzo?:P
 
Hahaha oh mijn god! Ik ken het foute boel hè?! Dat gaat denk ik nog wel ff duren gozer :D
 
heb er om half 5 en 5uur eentje genomen

ondertussn hier al 200+ zitten opdrukken.

kan ook niet stilzitten ! moet op 1 of andere manier bezig bljven!

ga denk ik maar rondjes rennen ofzo?:P
Ga de fiets op een uurtje en hij is wat afgetsompt :)
 
ahaha tja zit effe aan de huiswerk (voor zover het lukt)

vanavond effe rennen !
 
gheghe, je kunt doen wat je wil, maar minder wakker zul je er toch niet van worden:)
om 5u nog 1 nemen, is vragen om een beroerde nacht. Jointje roken helpt wel:)
 
gheghe, je kunt doen wat je wil, maar minder wakker zul je er toch niet van worden:)
om 5u nog 1 nemen, is vragen om een beroerde nacht. Jointje roken helpt wel:)

Beter een gram valium erin knallen :D
 
net wezen rennen... zweten als een gek.. hartslag flink hoger en een beetje zweverig gevoel... kwam misschien ook omdat ik weinig gegeten had ... had niet zo`n honger.

Rennen ging lekker ben benieuwd hoe het de rest van de week gaat!
 
ahahah denk dat ik wel in slaap kan vallen rond 1ne heb heel het weekend niet geslapen bijna:P
 
pff zware nacht gehad hoogstens 3 a 4 uurtjes geslapen... 5 uur was idd te laat voor laatste inname..:P
 
pff zware nacht gehad hoogstens 3 a 4 uurtjes geslapen... 5 uur was idd te laat voor laatste inname..:P

Haha jah klopt, vooral als je er nogal heftig op reageerd. Ik neem ze meestal 15.00 uur, 16.00 uur op zijn laatst.
 
Zo ben 8 dagen off geweest en heb vanmorgen weer 1 genomen.
Kon de werking wel weer merken maar het was niet zo heftig als de eerste keer dat ik het gebruikte. Toch was ik weer lichtjes onrustig.

Ben afgelopen week niet veel afgevallen, maar heb ook minder cardio gedaan.

Ga deze week iets lager in cals, heb ff wat kwark eruit gegooit en mijn kip iname wordt iets hoger. Zal rond de 2300-2400 cals zitten deze week. Kijken wat dat doet icm cardio en ec(y)a. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven