XXL Nutrition

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt wel als een zalig spulletje. Wilde toch nog iets als een ECA stack gaan doen, dus denk dat ik er ook maar eens naar ga kijken :D
 
vanmorgen 1 uurtje crosstrainer a 750 kcal erop zitten en een uurtje hard gepomped!

Weegschaal werkt met me mee deze dagen :D
 
Jongens!! Hoe gaat het met de stack? Zit te zweten als een otter met deze warmte. MEer als gewoon haha.
Wel weer fietsen achter de tv, voor het raam in de zon ;)
Vlug weer wat vocht lozen!
 
Ik plak als een natte lollie.

Zweeettteeen pfff,maar wel goed voor dat k*tvocht:)
 
het gaat nog steeds lekker hier, die ECAY ondersteunt mn cardiowerk erg lekker :D
ik blijf maar fietsen als een malle, vandaag weer 80km gemaakt op mn mtb.
 
Wat nou cardio, ik heb vandaag 60km gereden in vol leer motorpak!
 
Mede ECA(Y) gebruikers, ik ben er sinds paar dagen ook aan begonnen.
Zware energie stoten als sommige hier ervaren heb ik nog niet gehad, maar dat zwaar zweten waar over gesproken wordt, das niet normaal man:p
Resultaten kan ik nog niet melde omdat ik er pas 2 dagen mee bezig ben, maar als de %tjes omlaag gaan dan gaat dit uiteraard vermeld worden!!!
 
ben er goed over spreken, de blokjes beginnen eindelijk weer beter zichtbaar te worden, Een voordeel is dat ik minder honger heb en meer energie,een nadeel is wel als je hem te laat pakt, ik zeker niet in slaap kom, (maar daar hebben we de stilnox voor)
 
Ik vind ze nog steeds heerlijk! Zo lekker wakker en scherp wordt ik ervan :P
Zweten doe ik altijd alwel aardig snel, nu iets erger.

Ben deze week nog iets verder gezakt in kcall. Wat melkproducten eruit gegooit en
kip verhoogd. Vet vliegt er weer af. Wel weer heerlijk cardio gedaan deze week.
Heb echt het idee dat ik 2x zo snel vet verlies met die ec(y)a stack super!
 
Acay gaat bij mij ook nog steeds lekker krijg het echt super warm als ik eentje heb ingenomen!
handen trillen nog steeds maar blijf op 2 per dag maar niet meer na 4 uur:P. (wel handig voor bij het stappen zonder drank:) blijf gewoon wakker;))

van 95 naar 87 mede dankzij ecay hopgelijk over 2 weken 85 kilo !
 
Heb net zelf ook weer een half uur op hoog tempo gefiets in die teringhitte achter mijn favoriete raam haha!
 
Even een vraagje...

Hoeveel slagen stijgt je hart hiermee ongeveer, als de gemiddelde hartslag bij rust zo'n 65 is?
 
volgens mij zou je dan uitkomen tussen de 80 en 100 slagen in rust met een maximum van 120
 
Even een vraagje...

Hoeveel slagen stijgt je hart hiermee ongeveer, als de gemiddelde hartslag bij rust zo'n 65 is?

Valt bij mij wel mee. Heb ook iets van 65 in rust en heb laatst 2x gemeten en zat rond de 78 in rust.

In de sportschool loopt mijn hartslag wel erg snel op. Als ik na KT op de fiets spring staat ie vaak nog op 140-145 :P pas na 10 min rustig fietsen staat hij op 125-130.
 
dit spul werkt ook prima tegen katers!!!! :thumbs:
 
heb er gister ook 1 geprobeerd maar voel me er knap ongemakkelijk bij...
niet echt mijn ding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven