Fitness Seller

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze gisteren ook voor het eerst geprobeerd en merk dat mijn hartslag niet veel hoger wordt, maar wel dat mijn hart krachtiger gaat kloppen. (dit is dat met 1 capsule, 2 durf ik nog niet aan haha) Krijg ook veel meer energie en mijnn lichaamstemperatuur wordt hoger voor mijn gevoel. (zweet eerder)

Maar een vriend van mij die had er 2 tegelijk genomen en die voelde het ook niet super goed.. Hangt denk ook beetje af of je er gevoelig voor bent of niet.
 
Twee tegelijk is lekker verstandig voor de eerste keer :rolleyes:
 
2 stuks hoe maf moet je zijn...... 50 mg ephi... Ook al voel je nix, blijft toch ephi linke soep
 
Ik zelf heb al ervaring met efi.
Ik liet deze maken door mijn apotheker en die stak er 75mg in.
Moet zeggen wel hevig spul maar na een paar dagen went je lichaam eraan.
Dus best niet te lang achter elkaar nemen, maar een paar dagen pauze nemen af en toe.
Ik betaald hier immers zeer weinig geld voor aangezien mijn apotheker dit voor mij maakte.
 
Weet niet of het opvallend in dit topic,maar lijkt of mensen het met recreatieve drugs vergelijken.............ECA is een middel wat helpt bij een goed dieet en cardio programma....uitspraken als ""mijn vriend neemt er 2 en voelt nix"" vind ik van die rare opmerkingen.
Imo gaat het hier om een suplement,en niet een stacker om wakker te blijven tijdens het stappen....of ff 2 tegelijk proberen voor the rush. GEKKENWERK...

zijn onderhand 23 pagina''s met zeker goede positieve bevindingen.

MAAR MENSEN KIJK UIT TIS TROEP.
Niet voor de grap handjevol naar binnen flikkeren.....bezint eer ge begint.
 
Krieltje, even voor de duidelijkheid. Ik zelf gebruik het ook totaal niet voor de rush of voor andere recreatieve doeleinden. Ik gebruik het ook in combinatie met een dieet en cardio als extra hulpmiddel om droger te worden. Ik neem er dan ook maar 1 per dag, met 2 bedoelde ik verdeeld over de dag innemen, maar dat vind ik niet nodig nog op dit moment... en durf het ook niet omdat het toch best heftig spul is. (ik voel het goed werken)

Dat een maat van mij er 2 neemt en niets voelt, tja hij neemt die keuze om er 2 te nemen ookal heb ik hem het afgeraden.. Vond het alleen vreemd dat het voor hem niet werkte (voor zijn gevoel), vandaar dat ik het hier melde.

Maar ik snap jou post 100%! Mensen moeten het zeker niet voor de lol gaan gebruiken! Sorry als ik verkeerd overkwam!
 
Weet niet of het opvallend in dit topic,maar lijkt of mensen het met recreatieve drugs vergelijken.............ECA is een middel wat helpt bij een goed dieet en cardio programma....uitspraken als ""mijn vriend neemt er 2 en voelt nix"" vind ik van die rare opmerkingen.
Imo gaat het hier om een suplement,en niet een stacker om wakker te blijven tijdens het stappen....of ff 2 tegelijk proberen voor the rush. GEKKENWERK...

zijn onderhand 23 pagina''s met zeker goede positieve bevindingen.

MAAR MENSEN KIJK UIT TIS TROEP.
Niet voor de grap handjevol naar binnen flikkeren.....bezint eer ge begint.

+1
Door dit gebruik is het toentertijd verboden, vanwege alle ongelukken door misbruik idd.
 
beter is om niks van die troep te gebruiken.
Goede voedingschema, mooie trainingschema, karakter en geduld dan kom je er wel.
Is veel gezonder dan pillen slikken en goedkoper ook.
 
beter is om niks van die troep te gebruiken.
Goede voedingschema, mooie trainingschema, karakter en geduld dan kom je er wel.
Is veel gezonder dan pillen slikken en goedkoper ook.

Jij hebt niet gezien in welke donkere hoek van het forum je beland was?
Dit is de bollen sectie dude...hier slikken, spuiten en smeren we die shizzle..
We love that...:D
 
Jij hebt niet gezien in welke donkere hoek van het forum je beland was?
Dit is de bollen sectie dude...hier slikken, spuiten en smeren we die shizzle..
We love that...:D

Verslaafde :rolleyes::D
 
Jij hebt niet gezien in welke donkere hoek van het forum je beland was?
Dit is de bollen sectie dude...hier slikken, spuiten en smeren we die shizzle..
We love that...:D

Bollen sectie? Dus ik zit hier de hele tijd in het Westland en Keukenhof in Lisse enzo? Alles heeft hier dus met (bloem)bolletjes te maken? Holy shit :D

Maarrr.. ook hier +1, we looooove that ;)
 
Jij hebt niet gezien in welke donkere hoek van het forum je beland was?
Dit is de bollen sectie dude...hier slikken, spuiten en smeren we die shizzle..
We love that...:D


ja doe ik ook wel
lekker dus met andere woorden;)
 
is dit nou stukken beter dan zegmaar 100mg Ephedra verspreid over de dag met liters zwarte koffie? de prijs is namelijk aanzienlijk hoger dan normale Ephi's
 
tja prijs ligt aan het aantal mensen ertussen,ik vind ze zeker niet duur

overgens vind ik het een k*tmiddel,voor mij is deze stack te zwaar,wordt er beroerd van
 
tja prijs ligt aan het aantal mensen ertussen,ik vind ze zeker niet duur

overgens vind ik het een k*tmiddel,voor mij is deze stack te zwaar,wordt er beroerd van


Is wel klote voor je, heb al gemerkt dat je wel nog gevoelig bent voor vele gear.

Ik had het vroeger dat ik massas leip werd van fatburners.

Nu valt dit reuze mee.
 
dan zit er blijkbaar in sommige Ephedrine tabs niet wat erop staat. Want veel bekende van me reageren toch redelijk heftig op deze stack.

Top dat het weer getest is!
 
dan zit er blijkbaar in sommige Ephedrine tabs niet wat erop staat. Want veel bekende van me reageren toch redelijk heftig op deze stack.

ecay is natuurlijk niet alleen efedrine...
 
Gaat hier alleen om het bestandsdeel ephi wat getest is...tis duur zat.
Was alleen om aan te tonen dat er geen amphetamine ipv ephedrine in zou zitten.

Als je een blend test,wordt het zowiezo geript naar 1 bestandsdeel,was benieuwd of er daadwerkelijk Ephi inzat.
Caf en de rest kan ook,maar lijkt mij niet zo extreem spannend,we weten nu onderhand hoe mensen en ikzelf er op reageren.Komt dus niet door de amphetamine bunk waar ik bang voor was.
 
ecay is natuurlijk niet alleen efedrine...

Nee dat is zo, Maar zoals bv mijn vriendin spacete hem echt van Eca. en ze nam voorheen vaker caffiene en Yohimbe....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven